2.

1.8K 87 66
                                    

Yine geç kalmamak için oldukça erken kalkmış ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitmiştim.
..
Yemek yemeye başlamadan önce telefonuma gelen bildirimle telefonu elime aldım ve baktım.
Patroncuğum bana istek atmıştı, e dün hesabını bulamamıştım.

Hızlıca isteği kabul edip ben de ona istek attım. O da kabul edince profiline girip fotoğraflarına bakmaya başladım.
Ciddi anlamda fazlasıyla yakışıklıydı , ayrıca bir çok müzik aletini çalabildiğini de görmüştüm.
Daha fazla ağzımın suyu akmasın diye telefonu kapattım.
Kahvaltımı yapıp üzerimi giydim.

Nihayet iş yerine varıp odama yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nihayet iş yerine varıp odama yöneldim. Patronuma bakınmıştım ama göremeyince üzülerek masama geçtim.
1 2 saatlik çalışmanın ardından kapımın çaldığını duyup kafamı kaldırdım.

Ömer: Buyrun.

İçeri patronum gelmiş ve masamın önündeki koltuğa oturmuştu.

-Toplantımız olduğunu söylemek için geldim.

İçimden gelen bi cesaretle patroncuğumun yanına gidip oturdum.

Ömer: Ben de ne kadar yakışıklı olduğunuzu söyleyebilir miyim?

-Ne?

Ömer: Dediğim gibi efendim

Biraz daha yanaşıp söylemiştim ve nefes alış verişinin hızlandığını hissetmiştim.

-Ömer yaptığın hiç doğru değil, çekilir misin?

Ömer: Bi şey yapmadım ki sadece gerçeği söyledim.

-Peki, teşekkür ederim saygını bozmazsan sevinirim.

Dedikten sonra kapıya ilerlemiş ve kapı kulpunu tutup toplantının 4'te olduğunu ve geç kalmamamı söyleyip çıkmıştı. 

Ömer: Peki efendim
Duymasa bile söyleme gereği hissedip masamın başına geçtim. Toplantı için gerekli sunum dosyalarını hazırlamaya başladım. İçimden de bu kadar soğuk olmasına gerek var mı diye düşünmeden edemedim.


Patron/PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin