7.

1.7K 113 79
                                    

Ufak ufak hatırlamaya başladığım şeylerle Hürkan'a dönmüş ve alnına dökülen saçlarını geriye çekip güzel yüzünü incelemiştim.
Gerçekten aşık oluyordum ve bunu engellemek için elimden bir şey gelmiyordu.
Usulca yüzüne daha da yaklaştığım anda Hürkan'ın bi anda gözlerini açmasıyla korkmuştum.

Hürkan: Uyanmışsın

Ömer: Hıhı, dün gece seni yorduysam özür dilerim.

Hürkan: Telafi edebilirsin.

Deyip dudaklarıma yapıştığında şok geçirmiştim. Rüyada falan olabilir miydim?
Nefessiz kalana kadar öpüştükten sonra ayrılmıştık.

Hürkan: Sana karşı koyamıyorum.

Ömer: Koyma o zaman.

Hürkan: Bu bana yanlış geliyor neden bilmiyorum.

Ömer: Bir şeyi yapmadan yanlış olduğunu bilemezsin. Önce deneyimlemeli ve sonra kararını vermelisin. Fazla aceleci davranıyorsun güzelim.

Hürkan dediğim kelimeyle kızarmıştı. Güzel dudakları yukarı kıvrılmış tatlı bir gülümseme belirmişti.
Bu sefer ben dayanamayarak gülüşünden öpmüştüm.

Hürkan: Ee şimdi biz ne olucaz?

Ömer: Buna sen karar ver, seni asla zorlamak istemem. Her ne kadar sevişmek istesem de şimdilik susuyorum.
Demiştim ve ikimiz de gülmüştük.

Ömer: Hadi kalk artık, karnını duyabiliyorum epey acıkmış gibi.

Doğrulduğum anda üzerimin değiştiğini görüp sırıtmaya başladım.

Ömer: Sen benim üstümü mü değiştirdin.

Hürkan elini ensesine götürüp kaşımış ve 'rahat uyumanı istedim' demişti.

Ömer: Kahvaltı yerine seni yesem daha güzel olur sanki.
Deyip üzerine çıkmıştım.
Ellerimle ellerini tutup kafasının üzerinde birleştirmiş ve boynuna gömülmüştüm. Yeterince kızarttığımdan emin olup kalkmıştım.

Ömer: Benim izlerimle daha güzel gözüküyorsun.

Hürkan yataktan hızlıca inmiş ve mutfağa doğru yürümeye başlamıştı.

Ömer: Bu kadar utanmasan mı

İkili birlikte kahvaltı hazırlamaya başladılar. Hürkan patates kızartırken Ömer de çay koymuştu.
Nihayet işleri bittiğinde Ömer oturmuş ve Hürkan da çay bardağı almak için rafa uzanmıştı. Ömer o haline dayanamayıp oturduğu yerden kalkmış ve Hürkan'ın arkasına geçmişti. Boynuna kafasını koyup sessizce 'seni istiyorum' demişti.
Hürkan'ın bedeni bi anlığına titremiş ve ona dönmüştü.

Hürkan: Henüz erken değil mi?

Ömer: Sen nasıl istersen bebeğim.

Selamm~
Lütfen hayalet okuyucu olmayın vote ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum..

Patron/PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin