Bölüm ufaktan +18 içeriyor okumak istemeyen ya da iğrenen insancıklar bölümü atlayabilirler tşk.
*Yazarın gözünden*
Ömer hızlı adımlarla arabasından inip Hürkan'ın evinin önünde durmuştu. Fazla büyük olmayan hoş bir evi vardı. Kapıya gidip zile bastı ve Hürkan'ın açmasını bekledi.
Hürkan: Hoşgeldin, geçsene
Ömer: Hoşbuldum
İkili içeri geçip televizyonun karşısındaki L koltuğa oturdular.
Hürkan: Ee ne yapmak istersin?
Ömer: Film mi izlesek?
Hürkan: Olur tabi
Ömer: Ama ben seçicem.
Hürkan: Peki sen seç ben de içecek bi şeyler hazırlayayım.
Ömer Call me by your name* filmini açıp Hürkan'ı beklemeye başladı.
(*izlemediyseniz tavsiye ederim, biraz duygusal biraz erotik biraz da garip bi kurgu ama izlemesi keyifli)Hürkan elinde iki birayla gelip Ömer'in yanına oturmuştu. Biraz fazla yakın oturduğunu fark eden Ömer sırıtmaya başlamış Hürkan da sırıtmasını görüp biraz yana kaymıştı.
Yana kayması bir işe yaramamış hatta Ömer yakınlaşmakla kalmamış kolunu Hürkan'ın omzuna atmıştı.Hürkan: Hey!
Ömer: Efendim arkadaşım.
Hürkan: Kolunu indirsen mi acaba.
Ömer: Neden arkadaşından rahatsız mı oldun.
Diyerek dudağını büzmüş ve Hürkan'a bakmıştı.Hürkan: Of peki kalsın.
Filmin biraz ilerisinde karakterlerin yakınlaştığını gören Hürkan sormadan edemedi.
Hürkan: Gay filmi mi açtın?
Ömer: Evet bi sıkıntı mı var.
Hürkan: Yok da biraz garip olmadı mı böy-ımmh Ömer napıyosun?
Hürkan'ın konuşmasını bölen penisinin üzerindeki Ömer'in elleriydi.
Ömer: Ne diyordun?
Dudaklarını neredeyse karşısındaki güzel adamın dudaklarına değecek kadar yaklaştırıp konuşmuştu. Aynı zamanda elini ileri geri yapıp biraz sıkmıştı.Hürkan: Ahhh Ömer lütfen durur musun bu çok saçma.
Ömer: Nesi saçmaymış.
Dedikten sonra Ömer Hürkan'ın dudaklarına yapıştı. Tatları o kadar güzeldi ki Ömer bırakmak istemedi..
Hürkan'ın Ömer'i kendinden uzaklaştırmaya çalışması bi işe yaramayınca da nihayet kendini ona bırakmıştı.
Uzun bi öpüşmenin ardından Ömer dudaklarını ayırmış ve elinin olduğu yere eğilip pantolonun üzerinden Hürkan'ın penisini emmeye başlamıştı.Hürkan gözlerini kapatmıştı ve kafasını da geriye yatırıp Ömer'in yapacaklarını bekliyordu.
Ömer Hürkan'ın kucağına hızlı bi hareketle oturdu. Boynunu emerken altındakinin de sertleştiğini hissetmişti.
Ömer: Hala durmamı istiyor musun?
Hürkan kafasını hayır anlamında iki yana sallayınca Ömer altındaki çocuğa daha da zevk vermek için ileri geri kendini bastırarak sürtünmeye başlamıştı. Artık Hürkan o kadar sertleşmişti ki Ömer büyüklüğünü ve sıcaklığını hissedebiliyordu.
Hürkan: ımmh ne yapacağını o kadar iyi biliyorsun ki sana hayır demek imkasız.
Hürkan'ın hırıltılı sesiyle konuşması ve inlemesi Ömer'i daha da azdırmış ve boynunu emerken kucağında ağır ağır zıplamaya başlamıştı.
Hürkan: Im sanırım kapı çalıyor.
Ömer: Umrumda gibi mi gözüküyor.
Hürkan Ömer'in ne dediğini umursamayarak kalkıp üzerini düzeltmiş ve kapıyı açmaya gitmişti.
Ömer: Ya bu bana yapılır mı be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron/Porgola
FanficTamamen kurgu olan komedi amaçlı ship kitabıdır tşk. #1 Porgola✨