Medyaya dünyanın en güzel şarkısını bıraktım arkdşlr jabwıwbsısbsjbs
Smutumsu bölüm rahatsız olacaklar geçebilirler. Tşk.
<3Hürkan'a yaklaşmış ve açıkta kalan göğsünü okşamaya başlamıştım.
Hoşuna gitmiş olacak ki iyice bana sokulmuş ve boynuma öpücük kondurmuştu.Ömer: Mükemmelsin
Hürkan: Abartıyorsun
Ömer: Hayır bebeğim abartmıyorum.
Hürkan'ı kucağıma almış ve odama götürüp yatağıma atmıştım. Yatağa düşmesiyle havlusu açılmıştı. Vücudu da yüzü kadar güzeldi.
Hürkan'ın utançtan yüzü kızarmıştı ve eliyle erkekliğini kapatmaya çalışıyordu.
(bi hayal edin SJANWOWNAIANSJSN)Onun utangaç halleri fazlasıya hoşuma gittiğinden daha da fazla utandırmak istiyordum.
Üzerine geçmiş ve göbeğine oturmuştum.Ömer: Arkamı dönmeli miyim?
Hürkan: H-hayır ya dö-
Susturmak adına dudaklarına yapışmış ve belimi geriye kaydırıp penisinin tam üzerine oturmuştum. Tam anlamıyla hissedebiliyordum.
Ömer: Im şimdi küçük Hürkan'a ne yapmalıyım.
Hürkan: Bilmiyorum
Dudaklarımı ayırmış ve Hürkan'ın penisine doğru dönmüştüm. İki elimle tutup git gel yapmaya başladım.
Ömer: Sevdin mi?
Hürkan: Eve-ımmh çok
Ömer: Güzel
Ellerimi çekip üzerinden kalktım ve yanına geçip oturdum.
Hürkan: Neden durdun?
Ömer: Senin sıran çünkü
Hürkan: Benim sıram mı?
Ömer: Evet
Hürkan: Ne yapacağımı bilmiyorum ki
Ömer: Öğrenirsin, üzerime geç
Yatak başlığına sırtımı yaslayıp bacaklarımı açmıştım. Hürkan da bacaklarıma oturmuştu.
Ellerini bacaklarımda ve kasıklarımda gezdiriyordu.
Ellerini tutmuş ve penisimin üzerine koymuştum.Hürkan: Neden bu kadar büyük?
Kocaman sırıtmıştım ve yüzüne eğilip dudağına sulu bi öpücük bırakmıştım.
Duştan çıktığı için oldukça uykulu gözüküyordu. Daha fazla devam etmesine kıyamadım ve Hürkan'ı kucağıma alıp yatağa uzandım.Sonunda yazabildim, geç kalma için kusura bakmayın.
Öpüldünüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Patron/Porgola
FanfictionTamamen kurgu olan komedi amaçlı ship kitabıdır tşk. #1 Porgola✨