4.

1.7K 78 151
                                    

*Hürkan'ın gözünden*

Ömer'in ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamıyordum. Aslında hoşuma gitmiyor değildi ama bu çok saçma değil miydi. Gay olduğumu düşünmüyordum bu zamana kadar hep kızlardan hoşlanmıştım. Hiç bir erkeğe ilgim olmamıştı.

Arabada yaşadıklarımız gözümün önünden gitmese de doğru olmadığını düşünüyordum o yüzden buna bir son vermeliydim.
Ömer'in odasına doğru yürümeye başladım ve kapısını çalıp bekledim.

Ömer: Buyrun.

-Merhaba Ömer seninle konuşmaya geldim.

Ömer: Tabi efendim dinliyorum.

-Ömer bu yaptığın şeye bir son vermeliyiz.

Ömer: Neden efendim.

Dedikten sonra gelip yanıma oturdu. Hay ağzına sıçtığım otursana yerinde.

-Dediğim gibi bu doğru değil.

Ömer: Gözlerimi senden alamıyorum ve bunları elimde olmadan yapıyorum.

-Düşündüğüm zaman bunlar çok saçma geliyor. Sence de öyle değil mi?

Ömer elini bacağıma koymuştu, napacaktım şimdi ya

Ömer: Düşünmeni istemiyorum benim olmanı istiyorum.

-L-lütfen Ömer.

Ömer: Ne lütfen Hürkan.

Elini daha da bacağımın içine doğru kaydırarak konuşmuştu.

- Ah Ömer sana laf anlatmak imkansız.

Diyerek ayağa kalkıp kapıdan çıkmıştım.

Ömer: Ne diye naz yapıyosa sanki.

Bu çocuk asla laftan anlamıyordu ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Ne olurdu biraz uzak dursa, hemen dibimde bitiyordu.

Yavaş adımlarla şirketten çıkıp arabama bindim ve evime sürmeye başladım. Yolda markete de uğrayıp birkaç bira ve atıştırmalık bir şeyler de almıştım.
Nihayet evime geldiğimde yorgunluğumu atmak ve düşüncelerimden uzaklaşmak için duşa girdim. Yeteri kadar uzun kaldıktan sonra çıkıp üzerime tshirt ve altına da şort giydikten sonra yatağıma geçip telefonumu elime aldım.
Ömer'in hesabında dolaşıp kıvırcık saçlarını inceledim fazla hoş gözüküyordu. Yanlışıkla bir gönderisini beğenmiştim.
Beğenmemin ardından 3 saniye geçmeden Ömer'den mesaj gelmişti.

Ömer: Bakıyorum da birileri stalk yapıyor.

Hürkan: Stalk falan yapmıyorum ana sayfaya düşmüş elim değdi.

Ömer: Tabi canım tabi öyledir.

Hürkan: Öyle..

Ömer: Baksana ne diyeceğim sana gelsem ya takılsak biraz arkadaş olabiliriz.

Hürkan: Kendini mi davet ettirmeye çalışıyorsun sen ajabjsnajwnsjs

Ömer: Hıhı :'(

Hürkan: İyi gel konum atarım sana, ama sadece arkadaş olarak takılacağız.

Ömer: Tabii :)

Hürkan: O gülüşü hiç beğenmedim..

Hi~
Smut yakındır ben size söylim sjwbwıbwjwbwjwns.
Umarım beğeniyorsunuzdurr öpüldünüz. <3

Patron/PorgolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin