Tzuyu,
"10 dakika geç kaldınız sevgili dostlarım" Namjoon'un ima dolu ses tonu ve arkasında ordu gibi duran ama dedikoduya aç bir topluluk olan arkadaşlarımızın bakışlarını iliklerime kadar hissetmiştim. Kafamı yana çevirerek Jungkook'a baktığımda ilk defa bu kadar çok gerildiğini görmüşümdür herhalde.
Arkadaşlarımız bize yandığımızı bir kaç cümle içerisinde söylerken, bizleri aralarına alarak birazdan ailemle tanışacak olan Jungkook'u sakinleştirmek yerine daha çok korkutuyordu ve daha kötüsü şimdiden çocuğun beti benzi atmıştı.
Zavallı sevgilim, bilmiyor ki ailemin ikimizin sevgili olduğu haberini duyunca çok sevindiğini.
"Jimin bırak Jungkook'u korkutmayı sanki babam seni öğrenince öldürdü." Jimin, Mina'nın sesine kulak verdiğinde gözleri büyümüştü.
"Öldürmedi ama öldürmekten beter yaptı. Hatırlarsan sizin olmayan Amerikan futbol geleneğinizi bahane ederek bütün akrabaların top alma bahanesi ile içimden geçmişti özelliklede abin ve baban." dedi Jimin.
"Çocuklar dışarıda ne bekliyorsunuz hepiniz hasta olacaksınız hadi siz en iyisi evlerinize gidin." Annemin sesini duymamızla on bir kafa aynı anda kafamızı kapıya çevirmiştik.
"Bugünde kovulduk desene ajumma !" Jin, penthouse da ki Cheon Seo Jin karakterini taklit ederek söylediği cümle ile hepimizden kahkaha sesleri duyulmuştu.
&&&
Arka Odaya Gel Şeker Vereceğim
Sana:
JK NASIL GEÇTİ !!!
Tzuyu:
Arkiler Jungkook sıçtı sıçtı sıvayamadı
Tzuyu:
Babam, iki gözünü korkutmak için sert kabadayı gibi davranırken
Tzuyu:
Jungkook mal gibi donmuş taklidi yaptı
İNANABİLİYORMUSUNUZFDJHBFALEK
Jimin:
Yine benden daha az çekmiş it herif
Mina:
Seni daha çok dövdürmeliydim hata yaptım
Jin:
Bu konular beni bağlamaz
Tzuyu:
Kavgayı kesin pls
Burada söz konusu benim sewgilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andria ₣ Tzukook
FanfictionTzuyu: Siktir git Jungkook Tzuyu: Sana kaç defa dedim ilkimi veremem Jeon Jungkook en yakın arkadaşına karşı aşık bir aptaldı. Jeon Jungkook & Chou Tzuyu Yarı Texting/Romantik-Komedi Uyarı!Kitapta küfür ve argo vardır. 2021©|nnayeeon