Tzuyu,
Bazı zamanlar vardır, arkadaş çevren ve sınıftaki insanlar birbirleri ile flörtleşmeye başlar ve herkesin o yapmacık ya da doğal hareketlerini hepsini izlemek ve dinlemek zorunda kalırsın. Bu da sende mide bulantısı ile yanlış karar verdirme potansiyelini arttırırdı. İşte şuan serbest bırakıldığımız matematik dersinde o durumu yaşıyordum.
Jin ve Hoseok arka sırada kantinden aldığı yiyecekleri midesine indirirken onlara aç olduğumu ve bana da vermelerini söylemiştim. Onlar ise elimde olan parayı da alarak kendilerini bir kaç parça daha yiyecek almış ve gözlerimin içine bakarak yiyorlardı.
Namjoon yine boş boğazlık yaparak matematik hocasına sorular sorarken. Jimin arka tarafına dönerek Minaya geçen ders onu soran kız topluluğunu açıklamaya çalışıyordu. Bunu gören Taehyung ve Sana önlerinde oturan Mina ya gaz vererek kendi aralarında oldukça yakın davranışlar sergiliyorlardı.
Yanımda oturan Nayeon ise sürekli arkasına dönen Yoongi ile sürekli aşk dolu sözcükleri birbirlerine fısıldarken her duyduğum cümle karşısında yerlere kusarak bayılmamak için zor duruyordum. Yoongi gibi sert görünümlü insanın nasıl kedi gibi birine dönüştüğüne hala anlam verememiştim.
"Jeon"
Kalemimin ucunu önümde duran Jungkook'a batırarak uyukladığı sıradan kafasını kaldırmaya çalışmıştım ama uyanmamıştı.
"Sessiz olsana Tzuyu" Arkasına dönerek konuşan Yoongi'nin bana laf söylemesi ile gözlerimi büyütmüştüm. Daha fazla bu ikiliye dayanmak istemediğim için bulunduğum duvarın üstünde duran panodan bir iğne alarak uyuklayan Jungkook'a batırdım.
Ani bir şekilde yerinde doğrulan Jungkook uyku sersemliğiyle arkasına dönerek bana boş bakışlar göndermeye başlamıştı.
Jungkook yavaş yavaş ayılmasıyla önüne düşen saç tutamlarını parmaklarının arasından geçirdikten sonra benimle konuşmaya başladı. "Ne istiyorsun ?"
Elimde ki kalemi sırama gelişi güzel bıraktım.
"Sıkıldım" dudaklarımı bir kaç saniye büzdükten sonra eski halime dönmüştüm.
"Ne yapabilirim" sıkıntılı bir nefes vermişti.
"Bilmiyorum ama eskisi gibi sıkıcı olmaya başladın yine" kollarımı birbirine bağlayıp arkama yaslanacağım zaman Jungkook beni şaşırtacak bir davranışta bulunmuştu. Beni kendisine yaklaştırarak hızlıca dudaklarını alnıma yapıştırmıştı.
"Jungkook yapma ! şimdi Bayan Jeongyeon görecek"
Panikleyerek ondan uzaklaşmaya çalışsam da boynumdan tutarak buna engel olmuştu. "Namjoon o kadar mantıksız sorular sorarken bizi görmesi imkansızın vücut bulmuş hali sevgilim" gözlerimi devirdim "Biz sevgili değiliz"
"Evet, sen bana aşıksın, ben sana ve hala sevgili değiliz" dedi.
Gözlerimi devirip sessiz kaldığımda ellerini saç tutamlarımda gezdirmeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Andria ₣ Tzukook
FanfictieTzuyu: Siktir git Jungkook Tzuyu: Sana kaç defa dedim ilkimi veremem Jeon Jungkook en yakın arkadaşına karşı aşık bir aptaldı. Jeon Jungkook & Chou Tzuyu Yarı Texting/Romantik-Komedi Uyarı!Kitapta küfür ve argo vardır. 2021©|nnayeeon