𝟼. 𝙱𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖

123 31 58
                                    

   Sabahın ilk ışıkları perdenin arasından içeri sızıyordu. Pencerenin önündeki kumrular yazın geldiğini haber veriyordu. Jimin bu havaya bayılıyordu ama baş ağrısıyla uyanmıştı.

"Siktir...dün gece kör kütük sarhoştum.." Hızla yataktan kalkıp yerdeki kıyafetlerini fark etti. Ve üstüne baktı. Sadece altında bol şortu vardı.
Üstü çıplaktı,saçı dağılmıştı ve gerçekten kötü gözüküyordu.

Hızlıca banyoya girip duş aldı. Saate bakınca okula geç kaldığını fark etti. O yüzden bugün gitmemeye karar verdi. Yapacak bir şey yoktu. Bu saatten sonra gidemezdi. Önemli dersler de yoktu zaten.

Bal peteğim: Günaydın Jimin,uyandın mı?:")
13.02

"Ne?! Bal peteğim mi? Ben ne zaman Jungkook'un numarasını aldım? VE BEN NE ZAMAN ONU BU ŞEKİLDE KAYDETTİM?! Siktir yoksa dün gece ben sarhoşken Jungkook kaydetmiş olmasın..."

Numarayı sen mi kaydettin?
                                                                      13.05

Oh,demek uyandın :")
13.05

Evet,uyandım.
13.06
Jimin dün gece yaşanılanları hatırlamaya başlamıştı...Yüzünde bir tebessüm oluşmuştu ama utançtan kıpkırmızı olmuştu.

Okula gelmedin. Bir şey mi oldu
iyi misin?
13.07

Hayır,uyuyakalmışım.
Sen okulda mısın?
13.07

Evet bebeğim,ders boş.
13.08

Hmm,anladım.
13.08

Jimin...
Dün gece çok güzeldin...
13.09 ✔️✔️

Jimin orada mısın??
13.15 ✔️

İnternetini kapatmışsın.
Yanlış bir şey mi söyledim? Sikeyim.
13.17✔️

Jimin,Jungkook'dan bu sözleri duymaya pek alışkın değildi. Ve dün gece az da olsa bir şeyler hatırlıyordu. Utançtan deliye dönmüştü. Kendini yastıkla boğuyordu. Çekmecenin içine sakladığı Jeon'un tişörtünü çıkardı. Kokuyu içine çekti ama tamamen kokusunu kaybetmişti.

                    Hayır,merak etme bir şey yok.
Yanlış bir şey de söylemedin.
Ben sadece birazcık utandım...

13.32

Jimin???
13.22

Evet?
13.22

JEALOUS • KOOKMİNWhere stories live. Discover now