8

674 57 236
                                    

ᵇᵘ ᵉᵖⁱˢᵒᵈᵉ ᵗᵃᵐᵃᵐᵉⁿ ˢᵐᵘᵗ ᵒˡᵐᵃˢᵃ ᵈᵃ ˢᵉᵏˢ ˢᵃʰⁿᵉˡᵉʳⁱⁿᵉ ˢᵃʰⁱᵖ.

naruto eve girdiğinde burnuna gelen yemek kokularıyla tek kaşını kaldırdı. kucağına atlayan dobe'yi omzuna koyup mutfağa ilerledi. elinde hazır ramen dolu bir poşet vardı çünkü bu sabah sasuke'ye ramen yemek istediğini söylemişti. mutfağa girdiğinde üzeri unla kaplı bir sasuke'nin tencerenin başında elindeki çubuklarla bir tencereyi karıştırdığını gördü.

"ne pişirdin?" diye sordu yanına adımlarken, sasuke'nin yüzü asıktı. "ramen yiyeceğiz diye anlaşmamış mıydık?" sasuke irkilerek arkasını döndü ve arkasındaki naruto ile güldü. "hoş geldin naruto." diye mırıldandı. "ramen pişirdim işte."

"e üzerin neden unla kaplı o zaman?" dedi naruto sasuke'nin dudaklarına bir öpücük bıraktıktan sonra. "sasuke lütfen bana erişteyi kendim hazırladım deme."

sasuke suçluca gülümsedi. "sanırım yaptım, ama eğer sevmiyorsan hemen hazırlardan haşlayayım."

"nasıl sevmeyeyim?" dedi naruto gülümseyerek. "ama yine de bu akşam yorulmaman için ramen teklif etmiştim. uzun zamandır sürekli çok lezzetli yemekler pişiriyorsun." eli sasuke'nin belinden geçmiş, beyaz tenliyi kendine çekmişti.

"senin günün nasıldı?" diye sordu sasuke, yüzü biraz endişeliydi. "dün bir hastam çöktü diyordun."

"oh çoktan iyileşmeye başladı." dedi naruto. "geniş spektrumlu antibiyotik başlamıştım dün hocadan habersiz ve işe yarıyor."

sasuke onaylamaz bir ses çıkarttı. "hocandan habersiz yapma bir daha, ya kötüye gitseydi ve ceza alsaydın?" naruto ensesini kaşıdı. "ama etrafta yoktu ve vakaya sadece ikimiz bakıyorduk. olumlu yönünden bakıp beni tebrik etmen gerekiyor şuan sasuke, azarlaman değil."

sasuke dudak büzen adamla kahkaha attı ve naruto'nun çenesini aynı bir köpeğin çenesini okşar gibi okşadı. "aferin naruto, seninle gurur duyuyorum." dedi yüzünde garip bir gülümsemeyle. "aferin sana."

naruto inlememek için kendini zor tutuyormuş gibi bir yüz ifadesiyle geriye çekildiğinde sasuke güldü. "o surat ifadesi de ne naruto?" dedi. "seni övmemi istemedin mi?"

"biraz daha yapsaydın havlayacaktım." dedi naruto. sasuke'nin sırıtışı büyüdü. "hadi elini yüzünü yıka da sofraya gel." dedi. "pişmiştir yemek."

naruto onayladı ve yemeklerini yediler. televizyonda açık ispanyol dizisinin karşısında şarap içerlerken sasuke naruto'ya baktı. "sana bir şeyden bahsetmek istiyorum." dedi zaten onu izleyen adama. "ama bana bir fikir vermeni istemiyorum, sadece bahsedeceğim tamam mı?"

naruto onu kafasıyla onaylayınca dizinin sesini kıstı. "bugün üst komşumuz sakura-san geldi." dedi. "benimle konuşmak istediğini söyledi ve ben de onu içeri davet ettim."

naruto tek kaşını kaldırarak sasuke'ye baktı. sasuke'nin yemekte gülen yüzü eski haline dönmüştü. beyaz tenli gözlerini kaçırdı. "biraz üzerime geldi." dedi. "biliyorsun tanımadıklarıma karşı pek girişken değilim ve samimiyeti beni çok gerdi."

"sadece bu olamaz." dedi naruto, gözleri endişeliydi. "bir tanem sadece bu olsa yüzün böyle olmazdı."

"bana açıldı." dedi sasuke. "yüzünde ağladı ağlayacak bir ifade vardı ve onu reddedemedim."

naruto'nun yüz ifadesi dondu. sasuke'ye açıldığı, seviştikleri, geceden beri neredeyse çıkıyorlarmış gibi bir ilişkileri vardı ve naruto, sasuke'nin bu konularda kendini çok iyi ifade edemediğini düşündüğünden üzerine gitmiyordu.

jekyll, narusasu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin