28. Kapitola

10 2 0
                                    

~Claire~
"Takže hnedé vlasy. A čo mala oblečené?" policajt sa naďalej vypytovať Jacka na podrobnosti.

Ja som toho nebola schopná. Od zmiznutia Emmy uplynulo už viac ako 36 hodín. Takto dlho nikdy preč nebola. Naposledy keď sa na nás nahnevala, tak odišla z trucu, ale to bola preč zhruba 5 hodín. Aj to u preháňam. Z mojich nepretržitých myšlienok ma vytrhol policajt.

"A vaši rodičia o tom vedia?" spýtal sa úplne obyčajnú otázku, no ja som zostala ako obarená. To bola ta posledná vec, ktorá by ma napadla. Naši rodičia sú na služobnej ceste vyše mesiaca a mňa vôbec nenapadlo im to oznámiť. A asi ani Jacka. To sa dali zistiť podľa výrazu v jeho tvári.

"No tak vedia o tom alebo nie?"
"Rodičia sú na služobnej ceste. Preto sme im to ešte neoznámili." povedal pohotovo Jack. Ja som len nemo prikývla.
"Je mi to ľúto, ale keďže slečna ešte nemala 18 rokov, a je pod zákonom, rodičia o tom musia vedieť. Prosím si ich číslo." povedal nekompromisne policajt.
Jack s očividným premáhaním vytiahol mobil a na diktoval policajtovi číslo. Vedela som, že nechce zbytočne rodičov znepokojovať. To bola naozaj posledná vec, ktorá nám teraz chýbala.
" Dobre ďakujem. To je zatiaľ všetko. Ak zistíme niečo nové, hneď vám to oznámime. "povedľa policajt a zmizol v nejakých dverách.
" Tak poď. Možno sa už Emma vrátila."povedal Jack, no ani jeden z nás tomu príliš neveril.
Odvtedy, ako odišla, sa aj atmosféra v domě výrazne zmenila. S Jackom som sa skoro ani nerozprávala a von z izby sme vyšli len pre jedlo. Mrzelo ma to, no nechcela som sa mu prihovoriť, pretože som sa bála hádky. Bála som sa, že by vybuchol a začal obviňovať mňa. A to som nechcela. I keď moja vina to bola. Em mi veľmi chýbala. A ešte viac som sa o ňu bála. Nevedela som kde je, čo robí, ako sa má a ci vlastne ešte žije. To už mi tiekli slzy.

Večer som sa prehadzovala v posteli a nemohla som zaspať, tak ako aj iné dni odkedy odišla Emma. I keď už bola skoro polnoc, rozhodla som sa ísť sa vyvetrať na vzduch. Potichu som vyšla z domu  a opatrne zavrela dvere. Išla som našou ulicou, aby som sa v tej tme nestratila. Potom som zašla do nejakej štvrte, ktorú som nepoznala. Keď som sa vracala domov, pred domom na sedačke som videla niekoho spať. Najskôr som sa zľakla, pretože sa nestávalo moc často, že by niekto ležal pred naším domom na lavičke. No potom som sa rozhodla prejsť okolo. V tom sa však tá osoba prudko posadila a vyskočila. Na čo som sa príšerne zľakla. Pravdepodobne na videla. Keď som sa však pozrela do tej tváre, spadol mi kameň zo srdca.
Bol to Liam. Odľahlo mi, že je to niekto známy a nie nejaký bezdomovec alebo zlodej. Pretrel si oči a prekvapene na mňa pozrel.
"Ahoj, Claire." zamrmlal potichu.
"Ahoj? Čo tu robíš takto neskoro?"nevedela som čo iné mu mám povedať po tom čo sa stalo.
" Dozvedel som sa to s Emmou no a mrzí ma to. "povedal. Keď som však chcela odpovedať, pokračoval ďalej.
A mrzí ma aj to čo sa stalo medzi nami. Prosím prepáč mi to." povedal no ja som hneď zareagovala "Pokiaľ viem tak medzi nami nič nebolo a ani sa nič nestalo. Ty máš svoj život a ja svoj."
On na mňa len pozeral a po chvíľke ticha prehovoril "Mrzí ma to veľmi ...budeme aspoň kamaráti? Prosím a ver tomu že ja tak často neprosím." jemne sa usmial a ja s ním. "Dobre kamaráti ale nič viac."povedala som nakoniec. Povedala som, ale ani neviem prečo. V skutočnosti som..... Som sa asi zamilovala. Ale nechápem jednej veci. Prečo práve do toho typu chalana, ktorého nazývajú Badboy?
"Je neskoro už by som mal ísť."začal sa obracať na odchod.
Ja som však narýchlo povedala niečo, za čo by som sa okamžite prefliaskala.
"A nechcel by si u nás prespať? Už je aj tak neskoro." Po chvíľke zaváhania súhlasil, a tak som mu pripravila hosťovská izbu. Ešte som popriala dobrú noc a aj ja som sa pobrala do svojej izby.
Večer som ešte premýšľala nad Emou
Napadlo ma, že zajtra zavolám jej kamarátom a pokúsim sa zistiť či niečo nevedia. Ani neviem ako dlho som premýšľala, no ani som sa nenazdala a zaspala som.

Ahojte všetci dúfam že sa vám ďalšia časť páčila a že ste si ju užili.
Vaša crazy Wewe.💕

Mafia Twinsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن