13.Bölüm "Mavi Gül "

124 16 0
                                    

Ilgilendirir cunku ben... ben

-ne ben nee.

-yani ben onun hocasiyim ogretmenler ogrencisini korur!

-nee hocasiyimmi? Kizim bal gibi kiskaniyosun iste.

O sira hoca geldi kim kimi kiskaniyomuş bakiyim .

-hic hic hocam Beste iste yani ogle konuşuyor.

-tamam kesin gürültüyü .

Hoca işte 1. Dönem bitti 2.Dönem daha basarili olmanızı umuyorum flan geveledikten sonra karneleri dagıttı. Fizik ve geometriyi saymaz isek karnem güzeldi.

Beste ve Ardaninkide benim karneme yakindi . Karne faslı bittikten sonra okuldan ciktik hele şükür bitti 1 donem daha sabredecegimmm.

-ee napiyoruz diye Beste soze atladi.

-Arda : Bakin bence hepberaber kayak merkezine gidelim bi tatil yapalim cok yorulduk bi tatili hak ediyoruz.
-Beste : Bence de Askitom dogru soyluyor.
-Yagiz : Siz gidiyosaniz gidin arkadaslar yarin aksam babamla Zeynep gelecek o yuzden gelemem .
-Arda : Hadi ya bence Babanda Zeynep ' te kafasinini dagittilar onlar tatilini yaptilar sira sende .
Beste :knk sen geliyosun demi?
-yok ya ne isim var hem annem babam Bursaya gel gel diye bir haftadir basimin etini yediler. Ben belki Bursa ' ya giderim.
Arda : Siz ne uyuz bi ciftsiniz ya...

O ara ikimizde birbirimize baktik.
Beste : ştttt uyuzlar gercekten gelmiyecekmisiniz? .

Ayni anda .

-uff tmm tmm gelicezzzzzz .
Arda :Tamam o zaman anlastik yarin hemen gidelim .
-ii tmm yarin saat kacta?
-bilmem erken cikalim bence .
Yagiz : evet erken cikalim .
Beste : Tamam yarin herkez 9' da bizim spor salonunda olsun . Yani Arda ' nin

-uff tmm hadi gidelim usudum.diyerek Arda ' nin arabasinin kapisina dogru yoneldim .
Beste : şeyy Cemrecim bizim Ardayla baska planlarimiz var .

Yani arabaya binmememi soylemisti.

-yaa ölemi?
Yagiz: tmm sorun değil ben birakirim Cemreyi .
-yok ya ben bi taksiye atlar giderim .
-Yagiz : Cemree.
-iii tmm hadi gidelimm.
-hadi arkadaslar görüşürüz .
-tamam anlastigimiz saate unutma.
-tamam .

Yol boyunca hic konusmadik .Arabadan indigim de sadece hoşçakal dedim o da kafasini salladi.

Kapiyi acip eve girdim once ilik bi dus aldim kiyafetlerimi cikarip rahat birseyler giydim yatagin uzerine oturup kulakligimi takip muzik dinledim . Muzik dinlerken uyumusum. Gozlerimi mesaj sesiyle actim
Kimden : Yagiz. " Iyi Geceler "
Kime : Yagiz " Sanada iyi geceler " uff saat 11 hic uykum kalmadi ya nasil uyuyucam . En iyisi kalkip bavulumu hazirlayim. Kirmizi bavulumu alip dolaptan kayak kiyafetimi , elbiselerimi pijamalarimi, makyaj esyalarimi , diş fircam, duzlestiricimi yerlestirdim sabah giyecegim kiyafetide komidinin uzerine biraktim. Ve bi ara gozlerimin kapandigini hissetim ee tabi sonra uyumusum.

Sabah gozumu alan guneşle uyandim saat 8 : 00 di .

Hemen kalkip elimi yuzumu yikadim guzel bi kahvalti yaptim uzerimi degistirdim guzel bi eyeliner cekip hafif bi ruj durdum. Sapkami basima gecirdim montumu giyip bavulumu alip ciktim kapida kirmizi bi araba duruyordu .Arabadan bi şöför indi .

-Cemre hanim

-Evet buyrun benim .

-Ben Samet beni Yagiz bey gonderdi. Sizi spor salonuna kadar ben birakicam .

~Aşk Paylaşılmaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin