20.Bölüm " Aşk Testi "

56 5 2
                                    

Selam arkadaslar benn geldimm uzun zamandir bölüm yayınlamayı düşünüyordum ama bir türlü ilham perileri gelmedi bugun sabah uyandığımda ilham perilerinin geldiğibi hissettim ve yazmaya başlıyorum :)♥
BU ARADA MULTIMEDYADA
♥ CEMRE ♥ VAR
IYI OKUMALAR...

Yağız' ı çok seviyordum hem de çok... onu kaybetmet ya da bunu düşünmek çok acı vericiydi herşeye rağmen onu seviyor ondan vazgeçmek istemiyordum annemin ve babamin bu olaylardan hiç haberleri yoktu haberlerinin olmaması beni içten üzüyordu belkide ailem bu olayi Yagiz' i kabullenmeyecek istemeyecekti ama ne olursa olsun Yagız ' dan vazgeçmeyecektim. Ben Yağız icin bunlara katlinirken benim onu sevdiğim kadar oda beni seviyormuydu?
Bunlari düşünürken gözlerimin kapandığını hissetim ve uyudum.
Sabah lanet olası alarmın sesiyle uyandım aslinda hiç okula gidesim yoktu akşama kadar uyumak yataktan çıkmak istemiyordum ama mecburdum hem Besteyle konuşup biraz rahatlamak istegi ve hevesiyle üzerimi değiştirip evden çıktım.
Sınıfa girdiğimde Arda ile Beste beraber oturuyorlardi.
Arda: Knk neyin var hasta falanmısın suratın kireç gibi olmuş...
- Evet Arda hastayım kalbim hasta...
Beste : ooooo mevzu derin galiba ne oldu? Bir tahminim var ama... kesin Yagiz ' dir.
Diye sorarak Arda ' nin yanindan kalkip benim yanima oturdu.
Beste: Mereba ben aşk doktor uzmani Beste Erdağ... Evett anlat bakalim nedir şikayetin?

- Off ya ne olucak şikayetim Yagiz ve Duygu.
Beste : Himm anladım kalbibin kırık parçalarını bantlaman için sana bi aşk bandı ve 400_400 uhu yaziyorum.
- Oldu doktor hanim bide rötgen çekip , kan tahlili yapin isterseniz.
Beste : Evet olabilir güzel fikir.
-Ya Beste kes gır gırı ben cidiyyim.
Beste: Himm tamam pekiala okul çıkışı bize gidelim anlatirsin derdini.
başimi sallayarak tamam dedim.
Ders bittikten sonra okul cikişi Bestelere gittim.
Derdimi anlattim aşk doktoru derdimi dinledi.
Beste : Bence bu kadar sıkıntı yapmana gerek yok. Hani düşünüyosunya ben onun için herşeye katlaniyorum Duyguda içinde o beni benim onu sevdigim kadar seviyomudur diye bence seviyo.
- Bilmiyorum suprizler yapiyo bana beni mutlu ediyor ama bilmiyorum işte belkide hayatinda başka biri vardır.
Beste : Yağız ' ı yakindan takip ediyomusun?
-Nasil yani?
Beste : Bak kızım ben Ardayı seviyorum oda beni seviyo bunu biliyorum ama yinede onu sık sık ariyor msj atiyorum seni sevdiginden ne kadar emin olsanda her an ne yaptigini nerde oldugunu biliceksin erkek milletine güven olmaz başlarını hiç boş bırakmayacaksın.
-Him tamam anladim.
Beste : onun seni sevip sevmedigini oğrenmek istermisin?
- EVETTT
Beste : Tamam öyleyse hatirlarmisin ilk okuldayken oyun sitelerinde aşk testleri olurdu adimizi yazardik yüzde % kaç birbirimizi sevdigimiz yazardı.
-Ayy evet ya hatirliyorumda ne alaka şimdi o testtenmi yapicaz?
Beste : Yani evet onun gibi bişey ama bu " AŞK TESTİ " farki , gercek yani. Gidicez Yagiz ' i surekli takip edicez nerde , kiminle , ne yapiyor? Bunlari araştiricaz , onu surekli arayacaksın anlaştıkmi? Yani bildigimiz test işte bakalim senin sivavlarini geçicekmi?
- Iyi tamam anlaştık.

Beste bana ilk önce Yağız ' i arayip nerde ve kiminle oldugunu ogrenmemi istedi
Bende hemen Yagiz ' ı arayıp nerde ve kiminle oldugunu ogrendim. Eminönünde bir kafede arkadaşlariyla oldugunu söyledi hemen evden çikip Beste ' nin arabasina atladik ve eminönüne gittik başimiza bizi tanimasin diye birer sapka gecirdik gözümüzede birer gözluk taktik.
Beste : Dedektif gibi olduk valla.
- Aynenn ya çok heyecanli dur bakayim girelim bi kafeye napiyooo.
Beste ile beraber kafeye girdik Yagiz, yaninda iki tane erkek arkadaşı ile oturmuş kahve iciyordu. Dedikleri dogruydu yüzümde saçma bi gülümseme oluştu. Beste ile elimize birer gazete aldik gizliden onlari izlemeye başladık. Şuanlık bişey yoktu , herşey yolundaydı.
5 / 10 dakika sonra kafeden çıktılar. Bizde hemen peşlerinden çıktık. Yagız arkadaşlariyla vedalaşıp kafenin önünden ayrıldı.
Yagiz Caddeye dogru yürümeye başladi kırmizi bir aranin yanina geçip durdu biraz sonra telefonla bir görüşme yapti.
10 dakika sonra sağ taraftan Duygu geldi .
O an büyük bir hayal kirikligi ve bir yikinti yaşadım.
Duyguyu sevmedigimi hatta kavga ettigimizi bile biliyordu. Neden hâlâ onunla goruşuyordu.
Beste : Cemre iyimisin? Ya bi sakin ol burda buluşmalarının mantıkli bi aciklamasi vardir heralde...
-Ya ne açiklamasi ya bir gün takip ettim bunlari gördüm hergün takip etsem Allah bilir neler gorecegim.
Beste : Tamam haklısın biraz daha takip edelim bakalim ne olacak?
-Tamam iyi madem.
Biraz daha takip etmeye karar verince tekrar yola koyulduk. Cadde üzerinde bir kuyumcuya girdiler. Resmen içimin parçalandigini hissediyordum.
Beraber yüzük baktılar ve bir tanesini aldılar.
- Ben bukadarina dayanamiyacagim Beste ben eve gidiyorum.
Beste : Hayir ya Cemre gitme...

Aglayarak taksiye binip eve gittim. Yatagimin uzerine yatip hiçkira hiçkira ağladım.
Kalbim agriyordu icim yaniyordu buna bana nasil yapardi demek ki evlenicekler ha çok güzel. Hayir ben bu düğünü goremem icim el vermez dayanamam. Artik bu şehirde kalamam. Okuldan Nakilimi aldirip Bursaya ailemin yanina dönücektim hemde hemen şimdi ilk uçakla.
Dolabin kapagini açip aglayarak kiyafetlerimi bavula tıktım.
Tam o sıra kapı çaldı. Kapiyi açtim.
Kapidaki Yağizdi.
Yagız : Selam İceri davet etmiyecekmisin?
Kafamla iceri geç işareti yaptım.
Yağız : Bu ne böyle Aşkim bavul falan nereye gidiyosun?
- Bursaya dönüyorum...
Yağız : Bursayami neden annene babana falan bişey mi oldu? Hem sen niye agladin bu kadar gozlerin şişmiş?
-Bırşey olmadi annem babamda iyi.
Yağız : Neden gidiyosun o zaman ne oldu?
-Birşey yok...
Yağız : Nasil bir şey yok ne oldu Cemre anlatsana.
-Birsey yok anladinmi keyfimden gidiyorum sizede mutluluklar dilerim .
Diyerek evin kapisina dogru bir kaç adim attim.
Yağız : Cemre dur gitme ne mutluluğu ya ne oluyor?
Sinirli bi şekilde.
- Ben gidiyorum mutluluğunuza engel olmayayim . Duygu ve sana mutluluklar dilerim.
Yağız : Ne diyosun sen ya ne Duygusu?
- Ben herşeyi biliyorum lafi kivirmaya çalışma. Gördüm sizi beraber yüzük aliyordunuz dugun ne zaman yazın mi? Nasil yaparsin bunu bana nasil hemde nefret ettigim bir kizla hic duşünmedin beni ya hiçmi benim duygularim yokmu?
Yagız : Yeterr !!! Biz Duyguyla herşeyi konuştuk . O gün bana ikinizin kafede yaşadıklarınızı anlatti ikimizinde birbirini çok sevdigini artik biliyor . Inandi aşkımızın gücüne o günki söyledigin sözlerden çok etkilenmiş " AŞK PAYLASİLMAZ ANLATSAN ANLATILMAZ AŞK IKI KISILIKTIR...
YAGIZLA ARAMIZA GIRME...
Senin böyle duşundugunu duyunca sana bir kez daha aşik oldum . Duygu bundan sonra asla aramiza girmeyecekmiş kendi ağziyla soyledi ben artik sizin aşkiniza inaniyorum çok kuvvetli birbirine bağli bende artik sizin aşkinizi bozmam araya girmem dedi bende Duygunun zevkine güvendigim icin ve bir bayan oldugu icin onu yanima cagirip sana bir YÜZÜK begendik.
- Ne !!!!!!!!!
Yağız : Evet Cemre hepsi bu bizi nasil gordun bilmiyorum ama olaylari yalniş anladığın kesin...
Bir kaç dakika durdu vee... CEMRE BENIMLE EVLENIRMISIN?

Cebinden yüzük kutusunu cikartip bana dogru uzatti.

EVET OKURLARIM BIR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK EĞER CEMRENIN YANITINI MERAK EDIYORSANIZ BIR SONRAKI BOLUMU BEKLEYIN .
BILDIGINIZ UZERE OKULLAR KAPANIYOR BU YUZDEN SIK SIK BÖLÜM YAYINLIYICAM SIZDE TATILDE BOŞ DURMAYIP KITABIMI OKURSUNUZ :D
VOTELERINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN COK COK TESEKKUR EDERİM BUTUN OKURLARIMI COK SEVIYORUM HEPINIZI ÖPÜYORUM muckkk ♥♡♥♡♥♡♥


~Aşk Paylaşılmaz~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin