Mereba arkadaşlar ben geldimm kusura bakmayin yeni bölümler yayinlayamadim tatil falan derken vakit bulamadim hepinizden ôzur dilerimm
Uçaktan inerinmez benim kaldigim eve geldik.
Babam : Hadi şu evi silin süpürün temizleyin yemek falan yapin akşama gelirler.
- Babacim kim geliyor akşama?
Babam : kizim akşama seni istemeye gelmiyeceklermi ?
- Yaa baba ne istemesi bi tanişin ben daha okuyorum üniversiteyi bitirmedim daha.
Babam: iyi bakalim tanişalimm.Hemen odama gecip Yağiz ' i aradim
- Alo yağiz
- Efendim
- Yaa bak annem babami zor ikna etmiş bugun babam bugun seni ve babani falan tanimak istiyor bugun bize akşam yemegine gelicekmiśiniz..
- Ne gercekten mi ?
- Evet ya ne olduki ?
- Ben daha babamla konuşmadim yani konuşmadim derken senle çiktigimi biliyoda tanişma faslini soylemedim
- Yaa bak Yağiz ne yap ne et babanla konuş yoksa babam beni sana vermiyicek
- Ben konuşurum konuşmasinada inşallah bugun toplantisi falan yoktur bu arada biz evlinecekmiyiz sen ben evlilik çok guzell
- Yaa Yağizz
- Bak tamam ben babamla konuşur seni ararim tamam mi ôpuyorum seni
- Tamam bende seni öpuyorumAşagi annemin yanina inip temizlik isine vesaire yardim ettim evi guzelce temizledik
O sira Yağiz ' dan msj geldi
Yagiz : Babamla konuştum tamam tanişalim dedi akşam 7 gibi sizde oluruz.- Tamam canim akşam goruşuruz
Annemle beraber yemekleri hazirlayip guzel bir sofra hazirladik.
Daha sonra yukari çikip askili çiçekli bir elbise giyip hafif bir makyaj yapip asagi indim annem babamda hazir gözukuyordu...
O sira kapi çaldi ve heyecanla kapiyi açtim Yagiz babasi ve kuçuk kiz kardeşi Zeynep...
Salona gecip oturdular tanişip konuştular sonra hep beraber yemek masasina oturduk herşey iyi gidiyordu bir sıkıntı yoktu...
Babam: Bizim haberimiz yoktu Cemre bize olan biteni soylemek icin Bursa ' ya geldi . Bende tanişalim dedim.
Akif bey: ( Yagiz ' in babasi ) Evet çok iyi duşunmuşunuz ben Cemre ' yi taniyordum ama ailesiyle tanişmam yani sizinle iyi oldu..
Babam : Bakin Akif bey Cemre benim tek çocugum ilk goz agrim ona bişey olsun asla istemem bu yaşina kadar prensesler gibi buyutuldu bundan sonrada kizimim iyiligini mutlulugunu isterim.
Akif bey : Eşimi trafik kazasinda kaybettik çocuklarimin şuan anneleri yok onlara hem annelik yapiyorum hem babalik ve bundan asla gocunmuyorum çocuklarimi çok seviyorum Cemreyide öyle siz hiç merak etmeyin...
Annem : Umarim herşey iyi olur çocuklarin okullari bitene kadar biz Bursa ' da olucaz okullarini bitirsinler yine böyle toplanir konuşuruz.
Yagiz : Tabiki tabiki
Daha sonra masayi toplayip odaya geçtik ben birer kahve yapip dagittim babamla Akif bey konusurken Yagiz ' i mutfaga çagirdim..
- Herşey gidiyor ne dersinn ?
- Yanii evet sevdiler birbirlerini
- Evett iş sonunda tatliya baglandi..
- Evett yaa çok mutluyumn.Kahvelerde icildikten sonra gittiler...
Babacim annecim herşey icin teşşekkur ederim .
Annem : Ne yaptik kizim ailesiyle taniştik ki bu en dogal hakkimiz.
- Yani tabi haklisiin
Babam : bir iki hafta kadar kaliriz burda ee birazda hasret giderelim.
- Tabi babacim kalin tabi.. Neyse ben yatiyorum malum sabah okul var .
Annem : Tamam canim hadi sen yat iyi geceler
- İyi geceler.Odama çiktim çok mutluydum herşey yoluna girmiş ve icim huzurluydu ailemden sakladigim hiçbirşey yoktu.
Sabah olunca alarim sesiyle degil annemin yavrumm hadi kalk sesiyle uyandim icime bir huzur dolmuştu sanki ...
Hemen kalkip üzerimi değiştirdim aşagiya kahvakti masasina indim keyifli bir kahvaltinin ardindan okula gittim sıkıcı derslerin ardindan sonraki ögle arasinda olan biteni Besye ' ye anlattim Beste ' de bende şaşkındik herşey hizli ama guzel gelişmişti...
Okuldan sonra eve geçtim annemin hazirladigi nefis akşam yemegini yedik.
Sofrayi kaldirirken kapi çaldi ve kapiyi açtim kapida bir kadin hiçbirşey soylemeden yuzume bakan bir kadin vardi...Evett gencolar bir bölümün daha sonuna geldik kapidaki kadinin kim oldugunu ögrenmek icin bir sonraki bolumu bekleyinm..
Kendinize iyi bakin Byyy