Selamm multimedyada Cemre ve Yağız var :)
Bana evlenme teklifi etmişti...
Ne diyecektim? Annemin babamın hiçbirseyden haberi yok Yağız ' ın adını bile bilmiyordu. Evet Yağız ' i seviyordum ancak evlenmek şimdi olmazdı...
Yağız elinde yüzükle bana bakiyordu.
Üzgün ve korkak bir sesle...
-Yağız seni seviyorum ama şuan teklifini kabul edemem annemin babamin haberi yok ve benim okulum var...
Yağız : Tamam Cemre ben duyacağımı duydum tesekkur ederim.
Hizli bi şekilde kapiyi carparak odadan cikti...
-Yağız dur !!! Bekle gitme Yağız..Olduğum yere yığıldım. Bütun bunlarin sebebi kiskanc olmammiydi? Herşeyi yalnis anlamamidi? Ama sevdigim icin kıskaniyordum. Bir insan aşık olmuşsa kıskanir , kısıtlar, hesap sorar , ama anlayana işte.
Ne yapicam şimdi bittimi şimdi herşey.
Evden hemen çikip hava alanina gittim ilk uçaga atlayip ailemin yanina Bursaya gittim
Kalbimdeki büyük acıyla ve ağlamayı bekleyen göz yaşlarımla annemin boynuna sarılıp ağladım. Annem babam ise şaşkinlikla bana bakiyorlardi. Aileme gelecegimi haber vermemiştim çünkü...
-Annecigim babacigim öyle şaşkınlıkla bakmayın iyiyim ben sizi özledim ilk ucaga atladim geldim.
Annem : çok iyi yapmışın kızım bizde seni çok özledik. Ailemle biraz hasret giderdikten sonra annemin soru yağmurları başladı.
Annem : Kizim okul nasil gidiyor , herşey yolundami , kaç gun kalacaksin burda , buraya gelmek icin okulan izin aldinmi? Babam : kizi bi rahat birak Gülsüm, minik kusumun karni açtir yemek yap kizima.
Annem: Offff iyi tamam.
-Anne sen yemegi hazirla ben banyodayım.
Yukari çıkıp derin bi nefes aldım. Odamin kapisini açtım herşey biraktigim gibiydi sadece tozlanmişti, havasizdi...
Bavuldaki elbiseleri dola yerleştirip pencereyi açıp odadan ciktim banyoya geçtim.
Fiskiyenin altına oturup ağladim kalbimde bi acı vardı geçmek bilmeyen bir acı canım çok yaniyordu anneme babama ne diyecektim , Hadi diyelim anneme babama dedim Yağız beni tekrar kabul edecekmiydi. Aklimdaki binlerce soruyla
Ilık bir duş alip ciktim sonra banyodan çıktım.
Uzerimi degistirip asagiya inip yemegimi yedim.
-Anne ben yatiyorum...
Annem : Saat daha erken kızım
-Cok yorgunum anne iyi geceler...
Odama çıkıp ışigi kapatip abajürü açıp yatagimin uzerine oturdum. 5 dakika sonra kapi tiklatildı.
-Gell
Annem : Kizim geldiginden beri bi tuhafsin neyin var? Sormayim diyorum ama icim hiç rahat değil. Sen okulu birakip gelmezdin biseymi oldu? - Yok anne bişey sizi özledim geldim hepsi bu.
Annem : Kizim agzin boyle diyor ama yuzun farkli konuşuyor.
-Off off Tamam dogru bisey oldu
...
Annem : Bak biliyordum bisey oldugunu ne oldu?
- Anne benim İstanbulda bir erkek arkadaşım var ismi Yağız biz birbirimizi seviyoruz Yağız bana evlenne teklifi etti ama ben kabul edemedim cunku sizin haberiniz yoktu.
Annem : Nee!!!
-Anne kızma
Annem : Neden daha once soylemedin? Haa neden? ??
-Off bilmiyorum iste soyleyemedim. Anne bak ben Yagiz ' i seviyorum ve o beni terk etti sayilir evet dememi bekledi... O şuan beni terk etsede ben onu birakmiyicam.
Annem : Nasil peki iyi birimi? Okuyormu annesi babasi kim?
-Evet anne cok iyi biri tanisan sende seversin annesi trafik kazasinda hayatini kaybetti babasinin bir şirketi var kendisi ise Üniversiteye hazirlaniyor. Anne bak babamla konuş İstanbula gidelim ailesiyle tanisin konusun şu isi tatliya baglayin ne olur anne .
Annem : Tamam kizin sen uzulme babanla konuşucam.
- Muckk canim annem benim lütfen şu ışi hallet.
Annem odadan çıkti icim biraz olsun rahatlamişti. Annem biliyordu artik sira babamdaydi. Telefonu elime alip Beste ' yi aradim.
- Aloo Beste
-efendim
-Napiyorsun nasilsin?
-ıyiyim sen nasilsin?
-idare eder
-niye ne oldu?
- Beste ben Bursadayım
-Neee kızım ne isin varya Bursada?
-oooo uzun mesele sonra anlatirim. Ya ben senden bisey istiyecegim yarin okuldakilere hasta oldugumu 2 gün falan gelemeyecegimi soyle.
-ooo kizim 2 gunmu naptin sen ya.
-Beste uzatma istanbula gelince detaylariyla anlaticam hem sen dediklerimi yapicakmisin?
-off tamam yapicam.
-tamam canim tesekkur ederim iyi geceler.
-iyi geceler.
Zorda olsa uyudum sabah erkenden kalktim telefona bi umutla baktim belki msj falan atmiştir diye ama yoktu ...
Aşagiya indigimde annem babam kahvalti masasindaydi . Babamin yuzunden anlaşildigi uzere annem babamla konuşmuştu.
Tam çayimi yudumlarken... Sert bir sesle ....
Babam : Bavullarinizi hazirlayin istanbula gidiyoruz .
Dedi.
O an çay bugazima kaçti ve öksürmeye başladım. Hizlica masadan kalkip odama ciktim hâlâ şoktaydim cebimden telefonu alip Yağız ' ı aradım fakat açmadi bir kaç kere daha aradim ve en sonunda açtı...
-Alo Yağız biliyorum konuşmak istemiyorsun ama beni 2 dakika dinle . Evet haklisin birşey demiyorum sana ama kabul etmemenin sebebi ailem onlarin haberi olmadigi icin seni sevmedigimden falan değil şuan ben Bursadayım herseyi aileme anlattim . Bugun İstanbul ' a geliyoruz ailem seninle ve ailenle tanişıcak.
Yağız : Neee nasil yani?
-Eve herşey duyduğun gibi bak Yağız ben seni seviyorum seni sevmesem istanbuldan Bursa ' ya gelip alilemle konuşmazdım.
Yağız : Cemre seni seviyorum.
-Bende seni seviyorum.Artik içim rahatti annem babam biliyor Yagiz ise bana bir şans daha vermisti cok mutluydum , umarim herşey iyi olur.
Elbiselerimi tekrardan bavula koyup aşağiya indim annem asagida bizi bekliyordu .
-Anne babam ne dedi?
Annem : yani birşey demedi gelsin istesinler dedi .
-istemek mi?
-evett...
Offf Allahım offf Kız istemek ne yaa.Babamda aşagiya inince evden çiktik. Ilk ucakla istanbul ' a gittik.
Evet gencolar bir bolumun
Daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir . Yeni bölüm gelecek merak etmeyin... Bu arada hepinize..~ Hayirli Ramazanlar ~