Mereba multimedya da " Cemre&Yağız var "
Iyi okumalar-oglumm
Diyerek Yagizi ' n babasi Yagiz 'a sarilarak hickira hickira agladi .
-baba ne oldu annem iyimi?
-oglum annen ... anneni kaybettik ...
Yagiz oldugu yere coktu hic kipirdamadan duruyor sadece gozyaslari dokuluyordu . O an ne yapacagimi sasirdim . Yagiz ' i boyle aglarken gormek icimi yakmisti cok garipti ..
Hemen yere egildim çantamdan bi pecete cikartip goz yaslarini sildim aglama Yagiz lutfen.
-Yagiz oglum kalk hadi aglama .
-bana aglama diyorsun kendin agliyorsun.
O sira Yagiz ' in kardesi Zeynep geldi.
-babaa biz simdi annemsiz napicagiz?
Kucuk kizin sözleri beni daha cok duygulandirdi . Ben de goz yaslarima engel oladim gozyaslarim coktan yuzumu islatmisti . Birbirlerine sarilip agladir . Iki tane tanimadigim kadin ; kizim sen kimsin napiyosun burda?
-ben Yagiz ' in ozel kurs hocasiyi hemde arkadasi .
Bizde Yagiz ' in ananesi ve babanesiyiz .
-tanistigima memnun oldum
-kizim sen artik evine git hadi biz kendi basimizin cagresine bakariz .
-ama ben Yagiz ' in yaninda kalmak istiyorum .
-peki ala kizim sen bilirsin .
-basiniz sag olsun .
-saol kizim saol .
-baba nasil oldu bu olay?
-trafik kazasi isten eve gelirken olmus bizde haberi ambulanstan aldik daha iki saat once telefonla konustuk ben onu aradim biraz gecikecegimi soyledim o da bana hayir eve gel seni ozledim aksam cocuklarla yemege cikalim dedi . Ona sonkez sarilamadan gitti .
Cok garipti Yagiz ' in annesini tanimiyordum ama agliyordum kalbim aciyordu . Ama galiba daha cok Yagiz ' a uzuluyordum .
-hastaneye getirdiklerinde annem yasiyomuymuş?
-malesef oglum ambulansta hayatini kaybetmis .
Zeynep : baba cok kotu gozukuyorsun bi lavoboya git istersen?
-tamam kizim tamam.
Yagiz ' in ananesi ve babanesi
-yagiz evladim biz asagi iniyoruz
-tamam
Yagiz ' in yanina oturdum.
-Yagiz iyimisin?
-nasil olabilirim .
-nasil olmus?
-trafik kazasi .
-cok üzdüm Yagiz gercekten basin sag olsun .
-saol tesekkur ederim .
-hadi sen evine git artik .
-hayir Yagiz yaninda kalmak istiyorum .
-bak Cemre biz de zaten eve gidicez yarin cenaza var hadi yeterince yoruldun zaten .
-sen gercekten iyimisin?
-bir anda iyi olamam annem öldu benim ,senin burda durmanin bana bir faydasi olmaz . Cok saol yanimda durdun hem yarin okul var . Okulundan geri kalma .