nereden esti bir fic yazmak bilmiyorum deniyoruz birşeyler yani (keşke sınav haftanda denemeseydin salak sena😸)
neyse tanıtıma geçelim💃🏻lee felix! minho'nun kardeşi. minho felix'ten birkaç dakika büyük dolayısıyla aynı yaştalar ve aynı sınıftalar. changbin'in abisine zorbalık yaptığı her seferde changbin'den biraz daha nefret ediyor. minho ve jisung'un sırrını bilenlerden (🔥) ikiside 10. sınıf ve ikiside;💗💖🍼🧸😸🥺
lee minho! felix'in abisi. changbin'den 1 yıldır zorbalık görüyor. (minho ve felix aynı yaştalar fakat minho geldiği ilk sene yani 9. sınıftan beri zorbalık görüyor) ve jisung ile gizli bir şekile 1 yıldır sevgili. kendisi 10. sınıf. felix, seungmin ve jeongin ile aynı sınıfta.
bang chan! 6 aydır jeongin'e platonik.. minho ve jisungun sırrını bilenlerden (🔥) chan jisung'u öz kardeşi gibi görüyor ve kolluyor. ona her konuda yardım ediyor, sıkıntılarını dinliyor. kendisi 11. sınıf. jisung, hyunjin ve changbin ile aynı sınıfta.
yang red jeongin!! chan'ı sadece arkadaşı olarak görüyor (şimdilik bebegım :*) onun kendisine platonik olduğundan haberi yok. genelde changbin hyung'unu sinirli olduğunda sakinleştiriyor. kendisi 10. sınıf. felix, minho ve seungmin ile aynı sınıfta.
han sarı jisung!! changbin'in en yakın arkadaşı. minho ile 1 yıldır gizli bir şekilde sevgili. genelde changbini minho'dan uzak tutuyor ya da fark ettirmeden minho'yu koruyor. (me;🥺) kendisi 11. sınıf. changbin, chan ve hyunjin ile aynı sınıfta.
hwang hyunjin'im!! kendisi minho ve felix'in çocukluk arkadaşı. seungmin ile Minho'nun sayesinde tanıştı ve 3 aydır sevgililer <3 kendisi 11. sınıf. jisung, chan ve changbin ile aynı sınıfta.
kim seungmin! hyunjin ile minho sayesinde tanıştı ve 3 aydır sevgililer <3 minho'yu savunuyor, koruyor. 10. sınıf. felix, minho ve jeongin ile aynı sınıfta.seo şerefsiz changbin! 1 yıldır minho'ya zorbalık yapıyor. jisung'a çok güveniyor. chan ile arada atışıyor. 11. sınıf. jisung, chan ve hyunjin ile aynı sınıfta.
--- ---
umarım aklımdakini yazabilirim,
iyi okumalar ve sormak istediğiniz birşey varsa sorabilirsiniz!💃🏻🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't play with me, changlix
FanfictionChangbin zorbalık yaptığı Minho'nun kardeşi Felix'e aşık olacağını nereden bilebilirdi ki? yazdığım ilk kitap olduğu için acemilik içerir! (changlix, minsung, hyunmin, jeongchan)