19) özür dilerim

1.2K 95 43
                                    

(changbin'in anlatımından)

minho, felix ve beni aşağıya çağırdığında çok streslenmiştim ve utanıyordum. ona neredeyse 2 yıl boyunca çektirmediğim şeyler kalmadı ama o hâlâ bana yardım ediyor.

ne yani? tabikide duştan hızlıca çıkıp birazcık konuşmaları dinledim.

annesi.. kesinlikle bana güvenmemekte haklı. ben olsam kendimi eve dahi almazdım ama neyse.

felix'e karşı birşeyler hissetip hissetmediğimi hâlâ tam olarak anlayabilmiş değilim fakat ondan etkilendiğim inkâr edilemez bir gerçek.

"changbin? iyi misin? sana sesleniyorum."

"ha, uhm evet iyiyim."

"tamam hadi aşağıya gidelim."

"t-tamam."

odasının kapısını açtığında bir koridordan geçmiştik. sonrasında ise mutfaktaydık. tanrım o kadar utanıyorum ki.. başımı kaldıracak, konuşacak gücü kendimde hissetmiyorum.

"changbin?" sıcıs. annesi seslendi. ne desem acaba? direk özür dilemeye mi başlasam?

"e-efendim?"

"başını kaldır. yemeği nasıl yiyeceksin?"

"p-peki."

başımı hafifçe kaldırdığımda annesine baktım. cidden çok güzel ve bakımlı bir kadındı. utandığım için max. 5 saniye bakışmıştık zaten. ben yemeğe bakmaya devam ederken annesinin konuşmasıyla yutkundum.

"yemekten önce, birşeyler konuşmak ister misin?" (çocuğun lokmalarını boğazına dizeceksin bi sus yemek yesin ondan sonra sor be, neys)

usulca başımı salladım. bütün bunlar şu an konuşulmalı ve bitmeliydi. öyle umuyordum.

hâlâ yüzlerine bakmadan ellerimle oynuyordum. "ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. minho'ya onları neden yaptığım konusunda en ufak bir fikrim dahi yok. sadece yaptım. farkındayım size hoş şeyler yaşatmadım. ama cidden yaptıklarımdan çok pişmanım, gerçekten. eminim ki bana güvenmiyorsunuzdur. haklısınız. sizin yerinizde ben olsaydım bende kendime asla güvenmezdim. özellikle oğluma zorbalık yapan birine. ve siz bunlara ramen bana yardım ediyorsunuz, en çok utanmamı sağlayan şey de bu. siz bana yardım ederken ben utançtan sizin yüzünüze bakamıyorum. minho senden içtenlikle özür dilerim. onları neden yaptım bilmiyorum. sana ilk zorbalık yapmaya başladığım dönemler benim için biraz zorluydu, stresliydim ve kendimi baskı altında hissediyordum. tabiki bunlar sana zorbalık yapmamı gerektirecek sebepler değil, biliyorum. sadece kendimi ifade etmek için söylüyorum. jisung'la olan ilişkinize de karışmamam gerekirdi. onun hayatı onun kararı. kendimi bildim bileli jisung hep yanımdaydı. iyiyken, kötüyken. herşeyime yardımcı olmuştu. sizin sevgili olduğunuzu öğrendiğimde ister istemez onu benden alacağını düşünmüştüm. böyle düşünmekle bencillik ettim tekrardan özür dilerim. ne kadar özür dilesem az." gözümden bir damla yaş süzülmüştü.

"changbin hyung, herkes hayatının bir evresinde hatalar yapabilir. hiçbirimiz hiçbir zaman dört dörtlük olamayız. sende bir hata yaptın ve yaptığın şeyin hatalı olduğunun bilincindesin. sadece kırıldığım nokta jisung'la ilişkimize çok sert tepki vermen olmuştu. ama artık o da ortadan kalktığına göre sıkıntı yok!" diyip kıkırdamıştı.

"bak changbin minho'nun da dediği gibi. hatalı olduğunun farkındasın ve bundan pişmanlık duyuyorsun bu güzel birşey fakat sana tam olarak alışamadım. minho zor günler geçirdi biliyorsun. onların aynısı felix'in de yaşamasını istemiyorum. artık ne yap ne et gözüme gir. be artık yüzüme bak"

yavaşça başımı kaldırmıştım. annesi başımı kaldırdığımı gördüğünde gülümsemişti. bende gülümsemiştim.

yemeğin geri kalanı bol sohbetli geçmişti. felix'in annesi çok anlayışlı ve komik bir kadındı. yemekler bittiğinde bende toplamaya yardım ettim ve felix'le beraber felix'in odasına geçmiştik.

felix "changbin sen yatakta yat bende yerde yatarım. sana da pijama çıkartayım, bekle." diyince onun kolundan tutmuştum. "şey yani eğer rahatsız olmazsan benimle birlikte uyuyabilirsin. hem yer soğuk orada uyuma." demiştim. felix de sanki bu anı bekliyormuşcasına hemen başını sallamıştı.

bu anın hayalini çok kurmuş olmalıydı. kendi kendime gülümsedim. bana bir pijama takımı verdikten sonra banyoda hemen üzerimi değiştirip yanına gelmiştim.

yatağa girdiğimde kollarını belime sarmıştı. bende onun saçlarını okşuyordum. birkaç dakikadan sonra nefesleri düzene girdiğinde uyuduğunu anlayarak gülümsedim. en sonunda bende dayanamayarak onunla birlikte uykuya daldım.

---                                                                                        ---

selaam🙋🏻‍♀️
nasılsınız? umarım iyisinizdir.
birkaç bölüme bu fici bitiririm gibime geliyor çok fazla da uzayıp sizi sıkmak istemiyorum.
umarım keyifle okumuşsunuzdur 💃🏻
beklemede kalın 😽😋

don't play with me, changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin