(minho'nun anlatımından.)
daha fazla oyalanmadan eve gitmiştik. felix açmıştı kapıyı. şaşırmıştım çünkü şuan okulda olması gerekiyordu?
"felix? neden okula gitmedin? seungmin nerde?"
"geldi hyung içeride. bende uyuyakalmışım da anca uyandım sonra da geç olduğu için seungmin ile okula gitmeyelim dedik. hyunjin hyung'u da çağırdı. evde oturuyorduk."
"peki. gel jisung. içeri geçelim."
çantaları bir kenara bırakıp içeri geçtik. jisung da bir yandan chan ve jeongin'i arıyordu buraya gelmeleri için. hyunjin ve seungmin bizim ilişkimizi bilmediği için birleşik olan ellerimize şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
"tamam tamam açıklayacağız, chan ve jeongin'i bekleyelim."
en sonunda onlar da gelmişti.
"pekâlâ, artık size bir şey açıklamamız lazım." demiştim. jisung da destek verircesine elimi sıkmıştı.
çok da uzun tutmadan herşeyi en başından anlatmıştık. ilişkimize başlangıçımızı, felix'in changbin'den hoşlandığını, bizim ilişkimizi sadece chan ve felix'in bildiğini. herşeyi anlatmıştık. söylediğimiz her cümlede diğerlerinin gözleri ağızlarıyla aynı orantıda açılıyordu.
"ve felix sana bir şey söylemem lazım."
"efendim hyung?"
"biz changbin'in orada olduğunu bilmeden konuşuyorduk ve ben senin changbin'den hoşlandığını da söylemiştim ve changbin bunu duydu, özür dilerim."
"önemli değil hyung. zaten öğrense de öğrenmesede bir şey değişmeyecekti."
"ben demiştim minho hyung Jisung'dan hoşlanıyor diye." demişti hyunjin. herkes gülmüştü.
chan kınarcasına "cidden changbin'in böyle bir şey yaptığına inanamıyorum. ne zamandan beri bu kadar değişmişti ki?" odadaki herkes 'bilmiyorum' bakışları atıyordu.
o sırada chan "neyse buna kafa yorup üzmeyin kendinizi, geleceğe bakın. bizimde size bir şey söylememiz lazım" diyip konuyu dağıtmıştı. hepimiz merakla ikiliye bakarken jeongin çoktan kızarmaya başlamıştı.
"şey, bizde çıkmaya başladık." jisung bu anı bekliyormuşcasına "sonunda!" diye bağırmıştı. hepimiz tebrik ederken chan, gülüyor jeongin ise kızarıyordu.
"ee nasıl oldu da çıkmaya başladınız?" demiştim merakla.
"ilk başta jeongin'e matematik projesi için yardıma gitmiştim. ondan sonra birkaç defa o buluşmak istedi. en sonunda bende itiraf ettim 1 haftadır da deniyoruz, güzel gidiyor şu anlık." diyip jeongin'i gülümsemesinden öpmüştü. hepimiz kahkahalara boğulurken, jeongin ise chan'a kızıyordu.
akşama kadar beraber durmuştuk sonrasında ise hyunmin ve jeongchan çiftleri evlerine gitmişti. annem de jisung'un bugünlük burada kalması için ısrar ettiği için bizde kalacaktı bu yüzden heyecanlıydım. onunla uyuyacaktım.
anneme de olayları anlatmıştık o da en jisung'a en doğrusunu yaptığını, changbin'in ilişkimizi öğrendiğinde saygı duyması gerektiğini söylemişti. jisung ve annem cidden çok iyi anlaşıyorlardı.
en sonunda yatma zamanı gelmişti ve ben heyecandan titriyordum. jisung'da bunu fark etmiş olacak ki "minho, sakin ol. seni yemeyeceğim." demişti.
"ne yapayım, heyecanlandım. ilk defa seninle birlikte uyuyacağız." ben heyecanlı heyecanlı konuşurken o da gülüyordu.
"hadi minho orada oturma artık. gel uyuyalım."
hemen kafamı sallayıp yanına yattım.yatağa uzanıp onun kollarının arasına girdim. saçlarımı öpüyordu.
"jisung?"
"efendim bebeğim?"
"şey, uhm.. seni öpebilir miyim?" ben utandığım için yanaklarım kızarırken jisung gülüyordu.
"hayır demem."
hemen kafamı yukarı kaldırıp ona baktım. yavaşça bana yaklaşıyordu. bende ona yaklaştığım için yarı yolda buluşmuştuk.
sabahki gibi nazikçe öpüyordu. onun beni öpmesini o kadar çok beğenmiştimki beni tamamlıyor gibi hissediyordum. bu sefer üst dudağımı dudaklarının arasına aldı.
başta nazikçe demiştim değil mi? boşverin onu. dilini dudaklarımın arasından sızdırdığında çok güzel hissettmiştim. onun dudaklarını emdiğim gibi dilini de emmiştim. o anda jisung ağzıma doğru inlemişti. tanrım.. sesi her haliyle çok güzeldi.
bu anın bozulmasını istemezdim ama hem nefessiz kaldığımdan, hem de daha ileriye gitmek istemediğimden dudaklarından ayrılmıştım.
o da bunu anlamış olcak ki çok üstelemedi. burnuma da bir öpücük kondurduktan sonra "iyi geceler güzelim" demişti bende aynı şekilde karşılık verdikten sonra kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
--- ---
selaam🙋🏻♀️
nasılsınız? umarım iyisinizdir.
pazartesi iki tane sınavım var, şans dileyin :(
umarım keyifle okumuşsunuzdur 💃🏻
beklemede kalın 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't play with me, changlix
FanficChangbin zorbalık yaptığı Minho'nun kardeşi Felix'e aşık olacağını nereden bilebilirdi ki? yazdığım ilk kitap olduğu için acemilik içerir! (changlix, minsung, hyunmin, jeongchan)