Jisung zuchtte diep ''pfew dat ging maar net goed.'' Hij kuchtte even en keek verlegen naar Minho ''uhmm. en nu?'' en kijkt snel weer naar beneden. Minho glimlachtte even en zei toen ''d-dat was gewoon uhmm iets denk ik?'' en lachtte verlegen. Plosteling klopte Chan aan en vroeg ''alles oke daar?'' Minho zei met een bevende stem, omdat hij geschrokken was, ''uhhh j-ja alles g-goed.'' Minho haalde even diep adem en keek naar Jisung, die ook geschrokken keek. ''Kan ik even binnen komen?'' vroeg Chan. Jisung knikte naar Minho waarna hij de deur op een kiertje open deed. Chan piepte door het kiertje met z'n gezicht en vroeg ''wat is er allemaal aan de hand jongens? Ik snap het niet meer.'' ''E-er is n-niks a-aan de hand hoor Chan'' zei Minho en keek weg. ''Dat geloof ik niet'' zei Chan. ''je bloost en je ogen vliegen heen en weer, je weet zelf heel goed dat dat een teken van liegen is bij jou.'' Minho zuchtte en zei toen een beetje botter dan hij bedoelde ''oke Jisung en ik hebben een relatie oké? dat is alles wat er aan de hand is.'' Chan keek verschrikt op en zei toen bedroefd ''o-oke ik laat jullie wel alleen....'' waarna hij met een bedroefd gevoel de kamer verliet. Chan zuchtte en liep naar de anderen toe. ''Ik heb echt geen idee wat er met hun aan de hand is.'' De anderen haalden hun schouders op en keken ook verbaasd. Changbin keek om zich heen en zei verbaasd ''waar is I.N. heen jongens?" Iedereen keek ook om zich heen ''hey ja waar is I.N.?''
Ondertussen liep I.N. naar zijn eigen kamer, want hij voelde zich niet helemaal lekker. ''oh nee, ik hoop niet dat het nu gebeurt. Ik kan dat er niet bij hebben nu.'' hij ging in bed liggen en probeerde aan niks te denken. Het was volle maan en I.N. had daar slechte ervaringen mee ook al was hij nog niet getransformeerd. Plotseling voelde hij wat haren op z'n gezicht groeien. Hij riep verschrikt uit ''neeeeeeee!!!!!'' Seungmin rende vlug naar de kamer van I.N. en klopte gehaast op de deur ''alles goed I.N.???'' I.N. keek verschrikt op en zei ''j-ja hoor a-alles goed.'' ''hmmm dat geloof ik niet helemaal'' zei Seungmin ''waarom is vanavond zo'n rare avond? Ik snap er niks van.'' Seungmin liep verbaasd en confused weg. I.N. bleef luisteren tot hij niks meer hoorde en kwam toen uit zijn bed. Hij bekeek zich in de spiegel en herkende zich echt helemaal niet meer. ''Holy moly..Ik ben helemaal getransformeerd naar....'' Voordat hij zijn zin af kon maken stormde Seungmin binnen. ''S...seungmin..'''I.N. keek Seungmin geschrokken aan. ''I-Ik kan het uitleggen....'' Zei I.N. snel. Seungmin staarde een paar minuten lang naar I.N en I.N. staarde terug naar Seungmin. ''I-Ik wilde je eigenlijk komen halen voor eten, maar ik zie dat dat niet erg slim is.'' zei Seungmin.
JE LEEST
the 'bloody' truth behind stray kids
FantasyHan is 18 jaar en zit in de band stray kids. Hij is op vakantie geweest en heeft een ongeluk gehad met een raar persoon en is er achter gekomen dat hij gebeten is door een vampier en dat hij ook een vampier is. Kan hij dit verwerken en tegen de ande...