Minho probeerde met alle macht ergens anders aan te denken, maar tevergeefs bleef hij het bloed ruiken. Terwijl de anderen nog te verbaasd waren sloop Jisung achter Minho aan en tikte hem op z'n schouder ''M-Minho......?''. Minho keek verschrikt achterom. 'ja?' Jisung vroeg "w-wat is er met je?" "niks, ik wil even alleen zijn." zei Minho. "kijk mij eens aan Minho." zei Jisung op een dringende toon. Minho bleef echter naar de grond staren en probeerde rustig te worden. Jisung pakte Minho's kin en liet hem in z'n ogen kijken. "ik zei kijk in m'n ogen" zei Jisung nog een beetje dreigender." Minho werd bang en keek dan toch naar in Jisung's ogen. "w-wat?" vroeg Minho met een beverige stem. "ik weet dat jij een vampier bent. Ik ben ook een vampier, maar dan een hele sterke" Jisung glimlachte een beetje. "WAT?! EN DAT ZEG JE NIET EVEN" Minho was opeens genezen van zijn bangheid en keek boos naar Jisung.
"Ja sorry hoor, maar ik moest eerst weten of je er wel in geloofde en of je niet bij me weg zou gaan." zei jisung met een klein stemmetje. "Aishh, voor deze keer vergeef ik het je.... Tsk" Minho gaf hem een dikke knuffel en plantte een zoen op Jisung's voorhoofd. "zo, is mijn monstertje weer blij?" Minho keek naar jisung en lachte. "tsk, ik ben geen monster." zei Jisung en keek met een pruillip en zielige ogen naar Minho. "jawel, je bent mijn monstertje." Minho gaf Jisung plotseling een klein kusje op z'n lippen en rende naar binnen. "wa- wat?" Jisung kon het bijna niet geloven en rende achter Minho aan.
Eenmaal binnengekomen zag Minho dat iedereen naar de deur aan het staren was. "wat?" vroeg Minho. "wat in holy Jin's naam is hier aan de hand?" vroeg Chan. "helemaal niks" zei Jisung. "we waren gewoon aan het kletsen." zei Jisung. Chan keek heel ongeloofwaardig naar Jisung en Minho. "ik weet wel wat er speelt. Ik weet al wat er aan de hand is." Chan sprong bijna uit z'n vel van woede. "e-er is echt niks hyung." zei jisung met een klein stemmetje. Chan werd daardoor nog kwader "zijn jullie soms...." "NEE" riep Jisung. "NEE NEE NEE ER IS NIKS AAN DE HAND" hij nam Minho mee naar hun kamer en deed de deur dicht. "nouja zeg! Ik wilde alleen maar vragen of ze een relatie hadden." pruilde Chan
JE LEEST
the 'bloody' truth behind stray kids
FantasyHan is 18 jaar en zit in de band stray kids. Hij is op vakantie geweest en heeft een ongeluk gehad met een raar persoon en is er achter gekomen dat hij gebeten is door een vampier en dat hij ook een vampier is. Kan hij dit verwerken en tegen de ande...