Hoofdstuk 1

145 7 7
                                    

Jisung werd wakker in een kamer die hij nog nooit had gezien. Het rook muffig en het was heel erg stoffig in de kamer. De kamer had ook geen ramen. Opeens werd de deur open gesmeten en kwam de jongen binnen die hem de dag ervoor had gebeten. Jisung vroeg: "wie ben je? Waarom beet je mij? Wat ben je? Nee wat ben ik nu?" de jongen lachte en zei: "ik ben Yoon San en ik ben 350 jaar oud". Jisung schrok hevig "wat?! Nee dat kan niet! Mij houd je niet voor de gek!" hij kon het maar niet geloven. Yoon San zei: "het is echt waar. Ik ben een vampier. Vampieren leven voor altijd en helpen de mensen om het evenwicht te houden tussen menselijk en bovennatuurlijk." jisung zat met open mond te luisteren. "D.....dus jij wilt zeggen dat ik nu ook een vampier ben?" "ja" zei Yoon San. "Kim taehuyng" zei jisung "ik droomde hier altijd al van! Ik moet minho waarschuwen, ik moet hem bang maken met dat ik dood ben in de ochtend" en hij lachte ondeugend.

Meanwhile ~~~

Minho zat met z'n familie te dineren en kreeg opeens kippenvel. "wat is er schatje?" vroeg z'n moeder. "niks hoor" zei minho, maar was bang vanbinnen. Hij wist niet waar het vandaan kwam, maar waarschijnlijk was het omdat hij zijn vriendje jisung miste. God, wat hield hij veel van jisung zeg. Minho glimlachte toen hij eraan dacht hoe ze een relatie waren begonnen: minho werd boos op jisung, omdat hij zijn kat zomaaf gad geaaid en geknuffeld. "yah, wat doe je?!?!" jisung schrok zo erg dat hij als versteend zat en hem aankeek. Op dat moment voelde minho een storm door z'n lichaam gaan en vroeg aan jisung: "wil je samen met mij mijn katten opvoeden?" en bloosde. Jisung zei: "hhmm, mag ik jou dan ook opvoeden?" "ja, heel graag." zei minho. "ik mis je squirrel." zei minho opeens aan tafel en bloosde toen hij doorhad dat hij het hardop had gezegd.

the 'bloody' truth behind stray kidsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu