Hoofdstuk 5

50 6 1
                                    

Minho keek verschrikt naar Jisung die een zak bloed van het ziekenhuis had meegenomen en die zat op te drinken. Jisung moffelde de zak snel onder z'n kussen weg en veegde zijn mond af. ''H-hey Minho...''. Hij keek schuldbewust naar Minho en daarna naar z'n voeten. ''D-Dit I-is n-niet w-wat je denkt h-hoor''. Minho trok z'n wenkbrauw op en zei tegen Jisung: ''Waar ben je mee bezig Jisung? Wat is dat Jisung?" Jisung keek weg ''n-niks, je hebt niks gezien" zei Jisung en hij liep stilletjes langs Minho de kamer uit. Jisung fluisterde "SORRY Minho......". Minho had zich moeten inhouden om niet naar het bloed te grijpen en het op te drinken. Hij zuchtte diep en liep ook de kamer uit. "pfftt dat was op het nippertje" fluisterde Minho.

Bij het avondeten zaten Minho en Jisung tegenover elkaar en durfden elkaar niet aan te kijken om het voorgevallen moment tussen hun tweeën. "Jisung wil je ook wat noodles en Kimchi?" vroeg Chan. "nee dankje, ik heb veel te veel gegeten toen ik op het vliegveld zat te wachten." hij lachtte zenuwachtig. Minho keek hem aan en glimlachte onzichtbaar. "dus toch hmm? Niet eten, niet drinken. Ik wist het wel" dacht Minho. Minho werd opgeschrikt door Chan die hem ook vroeg of hij ook wat wilde eten. "alleen wat vlees denk ik" zei Minho. Chan leek verbaast over hoe Jisung en Minho deden, maar zei er niks over. Minho was blij dat niemand iets merkte of zei over zijn gedrag. Na het avondeten ging Minho terug naar z'n kamer om even bij te komen van wat er deze dag was gebeurt en haalde zijn doodskist tevoorschijn om in te slapen toen hij iemand op de deur hoorde kloppen. "Wacht even, een seconde!" riep Minho en hij verstopte zijn doodskist weer in de muur en opende de deur. I.N. stond voor de deur en wilde heel graag met Minho een spelletje doen. "ja hoor, welk spel wil je doen?" vroeg Minho. "Hmmm... Zullen we twister doen?" vroeg I.N. met een speelse blik. Minho lachtte En zei "is goed, maar pas op ik ben heel goed in twister" en hij knipoogde terwijl hij z'n tong uit stak. I.N. rende naar de kamer en schreeuwde vrolijk "Minho En ik gaan twister spelen, wie doen nog meer mee?!" "ikke!!" riep Jisung "ik wil Minho verslaan, ik kan nooit van hem winnen" en hij pruilde als een klein kind. Minho lachtte en zei "ik zal je wel laten winnen deze keer". "nee!" riep Jisung "ik wil op eigen kracht winnen". Minho haalde zijn schouders op "oke oke wat jij wilt, maar dan hou ik geen rekening met je oke?" Minho stak z'n tong uit en rende naar de spelletjes kast. "hehe ik ga jullie allemaal verslaan" zei Minho met een eng stemmetje en huppelde raar naar het midden van de kamer. "oke wie is degene die draait?" vroeg Jisung. "ik ben hem wel" zei Chan "dan kan ik jullie lenigheid testen" zei Chan en lachtte.

Minho wist nog niet dat een vampier heel goed bloed kon ruiken dus toen hij plotseling bloed rook (van onder Jisung's kussen) werden z'n ogen helemaal rood en begonnen z'n tanden te groeien. Minho rende plotseling weg het huis uit de buitenlucht in om het niet meer te ruiken, maar tevergeefs bleef hij het ruiken. Iedereen was zo verbaasd dat ze niks konden uitbrengen en alleen maar naar de deur staarden. Jisung was nog het meest geshockeerd, omdat hijzelf ook een vampier is, maar hij wist het niet van Minho. "omo, nu ben ik gelukkig niet de enigste hier die raar is" dacht Jisung en glimlachte onbewust.





Thank you soooo much for voting for my story!!!!! And putting me on the 63rd place, whooopppp. Thank you for all the reads. Please keep sharing, reading and voting!!!! Thank you so so so much

the 'bloody' truth behind stray kidsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu