Minho pakte z'n tassen bijeen en ging de deur uit toen hij z'n ouders geknuffeld had en een zoen had gegeven. "doei mam en pap, ik bel snel weer. Doeeiiii." Z'n ouders keken hem na en zwaaiden hem uit. Minho zwaaide terug En ging met de auto naar het huis van stray kids.
Jisung zat nu al 3 uur in het vliegtuig en verveelde zich dus ging hij Minho Maar bellen. Minho keek even naar z'n telefoon, maar zei tegen zichzelf "nee niet gaan bellen onder het rijden Minho, doe zoals je vader het je geleerd heeft en niet opnemen." zo gezegd zo gedaan nam hij niet op. Jisung keek bedroefd "misschien Felix. Felix keek op van de krant die hij zat te lezen in het huis van stray kids. "wie belt er nu weer op dit uur? Het is freaking 10 uur in de avond!" maar hij nam toch op. "yo wat moet je op dit uur?" jisung keek helemaal blij en riep: "FEFE IK MOET JE WAT VERTE-- oja dat mag niet" hij pruilde en begon opnieuw "YO FEFE HOE WAS JOU VAKANTIE???" Felix was even confused bij wat jisung zei "ey jisung maak die eerste zin eens af, je maakt me nieuwsgierig." jisung keek bang door z'n raampje en zei toen: "ehm dat is voor als we thuis zijn." Felix keek bedenkelijk, maar accepteerde het wel. "hhmm oke, maar mijn vakantie was wel goed, ik was net de krant aan het lezen. Ik ben de hele vakantie thuis gebleven. 't was lekker rustig joh! Echt geweldig." Felix lachtte en zei ''echt iets voor jou he? lekker misterieus zijn''. Jisung probeerde niks te laten merken, maar stotterde toch een klein beetje ''n-nee helemaal niet''.
Ondertussen was Minho aangekomen bij straykids' huis en liep helemaal ingepakt in een joggingpak om geen zonlicht te krijgen en om niet te verbranden. hij zweette zich wel kapot, maar dat heeft hij er wel voor over. Hij belde aan waarna Chan de deur open deed. ''Heey Minho! Wat zie jij er trouwens raar uit... Waarom drag je zoveel terwijl het bijna 30 graden is? Minho beet op z'n lip en mompelde ''omdat....gewoon'' Chan trok een wenkbrauw op ''oke, raar, maar goed boeie. Hoe was je vakantie?'' Minho was blij dat Chan overging op een ander onderwerp en vertelde honderduit over zijn vakantie dat hij Han had gesproken en dat hij de vakantie bij z'n ouders had gevierd. hij eindigde ermee dat zijn ouders hem hadden uitgezwaaid en ging eindelijk naar binnen. Hij keek naar Chan en zei toen ''maar hoe was jou vakantie?'' Chan deed de deur dicht en zei ''mwah niet heel bijzonder, ik ben eigenlijk alleen maar hier gebleven om er voor jullie te zijn als jullie terug kwamen van vakantie.'' Minho knuffelde Chan stevig ''naawhhhh dat is suuuper schattig'' en had een brede glimlach op z'n gezicht staan. ''wil je wat te drinken of te eten Minho?'' vroeg Chan. Minho werd nerveus en probeerde zo normaal mogelijk te klinken ''ehmm n-nee ik heb al g-gegeten.'' Chan kijkt raar naar Minho ''ik dacht dat je altijd juist zoveel honger had, wanneer je ook maar gegeten had. Minho keek omlaag ''mjah maar nu niet, ik heb niet zo'n honger.'' ''Ga anders maar slapen'' zei Chan ''misschien ben je nog moe van de reis en heb je daarom geen honger''. Minho knikt langzaam en loopt naar z'n kamer die hij deelt met Han en doet opeens een verschrikkelijke ontdekking...... ''j-j-Jisung....''.
JE LEEST
the 'bloody' truth behind stray kids
FantasyHan is 18 jaar en zit in de band stray kids. Hij is op vakantie geweest en heeft een ongeluk gehad met een raar persoon en is er achter gekomen dat hij gebeten is door een vampier en dat hij ook een vampier is. Kan hij dit verwerken en tegen de ande...