Içimde bir his vardı daha önce bunu hiç hissetmemiştim değişik ama hoştu ekrana daha fazla odaklandım herkesin sosyal medyada paylaştığı bir aşk ve tutku filmiydi ve ben galiba etkilenmiştim.
Film ilerledikçe ben daha çok tuhaflaşmıştım kıvranıp tetledigimi fark ettim artık dayanamayıp sadece duş alırken dokunduğum kadınlığima dokunuyordum bu hoşuma gitse de bir şey değişmiyordu ve evet galiba ıslanmıştım elimi değdirince buna kesin kanaat getirdim.
Daha önce sadece arkadaşlarım arasında konuştuğumuz kadar biliyordum bu durumu ve yakın arakdaşım Dilanin tabiriyla tatmin olmak için kendi kendimize yeteriz. cumlesi aklıma gelince komiğime gidip hoşnut olmuştum ve ne yapmam gerektiğini artık daha ıyi biliyordum ama filimin bitmesini bekledim keyfimi bozazdim hem daha çok istekleniyordum evet sonunda film bitmişti pc yi masaya bırakıp kapımı kitlemistim ve kendimi tatmin etmek için elimi pijamamin içine daldırdim çıldıracak gibiydim nefesimi kontrol edemiyordum ve çok terlemiştim birden aklıma Azat geldi Azat çocukluktan beri tanıdığım çok sert mizaçlı biriydi gerek duymadıkça konuşmazdı kimseyle ve benim hep ilgimi çekmişti birden kendimi o filmdeki kadın Azati da erkek olduğunu hayal ettim zaten düşünmesi bile beni erekte etmişti evet gevşemiş ve halsizdim.
Değerlendirip yorumlarsanız başladığımız bu yolda bize destek olabilirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ITAAT
RandomBu eserde bir kızın kendine hakim olamadığı ve içinde bastirmadigi o düşüncelerin başına açtığı serüvenleri ele alacağız baştan belirmek isterim ki sizleri rahatsız edecekse okumayınız. etkisinde kalacaksiniz