Bir takırtı ile uyanmıştım telefona bakmak için eğildim her tarafım tutulmuştu sanki telefonda baktığım ilk şey saat olmuştu.
Oha saat 12 ve ben geceden beri deliksiz bir uyku almıştım ve ne zaman uyuduğumu hatırlamıyorum.
Tuhaf bir mutluluk icerisindeyim ve ilk orgazmımı dün gece yaşamıştım çok ta hoşuma gitmişti ve Azatin benle olma hissi ve düşüncesi beni çok şaşırtmıştı ve aşırı tahrik etmişti çünkü dışardan bakıldığında asla hayalimdeki erkek o değildi hep sarışın mavi gözlü birini istemiştim bunun aksine azat esmer ve sakalı biriydi etrafında çok kız vardı ama benle hiç samimiyet kurmamıştı gerçi benim de umrumda değildi.
Kendimden hiç bahsetmedim açıkçası o kadar etkisi altına kalmıştım ki bu yabancı durumun sadece o hissi anlatmak istiyordum sanki .
Ben 19 yaşında üniversiteye yeni gidecektim bütün yaşantım boyunca oldukça muhafazakar ve tutumlu bir ailenin tek kızıydım bu güne kadar sadece bir sevgilim olmuştu o da sadece yanağımdan öpmüştü gerçi tam bir saçmalıktı ondan sonra da pek kimseyle konuşma hissi oluşmamıştı.
Uzun boylu balık etli bir kızdım arakadaslarim tarafından çok sevilen beyaz tenli ve sevecen biriydim yani arakadaslarim hep öyle söylerdi.
Içim bir kıpır kıpır azarla aynı üniye gidecektik arkadaşlarımdan biriydi nerden bilecekler ki hayalimdeki çocuğu:)
Yep yeni bir maceraya başlıyoruz siz de görüşlerinizi belirtip yardımcı olurmusunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ITAAT
RandomBu eserde bir kızın kendine hakim olamadığı ve içinde bastirmadigi o düşüncelerin başına açtığı serüvenleri ele alacağız baştan belirmek isterim ki sizleri rahatsız edecekse okumayınız. etkisinde kalacaksiniz