Bütün gün yaşadıklarım sanki benimle oyun oynuyormuş gibi aklıma bir sürü film sahnesi getiriyordu net söylüyorum kafamda geçenleri biri kaleme almış olsaydı belkide en iyi erotik ve aşk filimi cekilebiliridi eve yaklaşmıştım ama sanki vücudum cayır cayır yanıyor gibiydi of bu beni çok yoruyor bu hep böyle mi devam edecekti ben bu değilim neden ama neden diye sitemlerdeydim.
Kapıyı çaldım evde kimse yoktu haftanın 3 günü eve temizliğe gelen ebru abla kapıyı acti.
Içeri geçip ebru ablayla biraz lafladiktan sonra işimin olduğunu ve odamda olacağımı söyledim kesinlikle ebru ablanın beni rahatsız etmeyeceğini ıyi biliyorum.
Uzerimdekileri çıkarıp sadece çamaşırlarımla kalmıştım ve evet bütün gün kafamdan gecirdiklerimin sonucu ortadaydı ıp ıslaktım sanki bütün gün porno film izlemiş gibiydim kendime dokunmamak için zor tutuyordum kapıyı kitledim ve kendimi yatağa attım nefesim hızlanmıştı telefonu elime alıp Azatin hesabına baktım ve stalkladim keşke burda olsaydı ya diye resmen yakınıyorum aklıma bir fikir gelmişti liseden kalma bir fake hesabim vardı ve ordan onunla konuşacaktım kendimi belli etmemeliydim çünkü hemen ifşa olmak istemiyordum.
Azata arkadaşlık daveti attım ve beklemye başladım ama artık durmak bilmiyordum ve camaşırımı çıkarıp çıplak bir şekilde yatağa sürünüyorum ama bir taraftan da huzursuzluk var di ama artık ipler kopmuştu herkesçe bilindiğine emin olduğum bir porno sitesine girdim ve kategorilere bakarken dikkatimi çok değişik bir video çekti.
Bdsm kategori başlıklı bir videoydu ve inanılmaz sert ve değişik bir sex videosuydu için kıpır kıpırdı kendimi ordaki kadın olduğumu düşündüm of bu çok tahrik ediciydi ya zaten çok geçmeden kasılıp gelmiştim artık sadece Azatin arakdasligimi kabul ettmesini bekliyordum.
Arakadaşlar lütfen yorum yapın ve destek olun her gün iki bölüm şeklinde bir program yapmaya çalışıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ITAAT
De TodoBu eserde bir kızın kendine hakim olamadığı ve içinde bastirmadigi o düşüncelerin başına açtığı serüvenleri ele alacağız baştan belirmek isterim ki sizleri rahatsız edecekse okumayınız. etkisinde kalacaksiniz