Ah sonunda sizi buldum.
Arkadaşlarım bir masta oturup çoktan dedikoduya başlamıştı ama benim aklım başka yerdeydi.
Pınar bana dönerek: kızım ne bu telaş ne oldu?
Me: telaş?
Pınar: evet sanki bi heyecanlı ve soğuksun
Ben daha söze girmeden o saçma esprilerinden birini daha söylemişti belki de durum tespitleriydi. "Götünde kurt mu var?
Me: ya saçmalama be ilk gün ve heyecan diye geliştirdim
Tekrardan gülüşmeler ve arkadaşlarım sayesine dalginligim ve heyecanım geçmişti gülüp eğleniyorduk ki; arkadaşlara 5 dk içinde sınıfta olmamiz lazım diye söyledi pınar.
Sınıfa girdik yeni yüzler değişik giyimli insnalar ve alışık olmadigim yas grupları evet gerçekten her kesin kesinlikle gidip görmesi gereken bir atmosfer tanışma faslı bittikten sonra hoca kürsüden ayrılıp bugünlük bu kadar demişti biz de kızlar la artık rahat rahat eğlenebilirdik.
Dışarı çıktık ve bahçede köşede iki kızın yanında ağır ağır sigarasını içen Azatı gördüm aman tanrım görmek bile beni tahrik etmişti o kadar çok düşünüyordum ki ıslanmıştım evet ve o gece ki gibi kıvranıyordum ama bunu belli etmemeliydim eve gidip kendimi izlediğim fahişe filimlerindeki gibi okşamak ve rahatlamak istiyordum bu nasıl bir hisstir ya duramıyorum resmen.
Bütün bunlar yetmezmiş gibi beni fark etmişti
Azat: A merhaba sen de mi burdasın?
Me: şey evet
Azat: hangi bölümdesin?
Me: hukuk fakultesindeyim sen?
Azat: piskolojik danışman ve rehberlik. Tekrardan gördüğüme sevindim görüşürüz.
diyip yanındaki kızlar la ilerlemişti ve ben gerçekten bu çocuğa karşı bambaşka bir şey düşünüyorum ona ait olmak itaat etmek istiyordum sanki kendimi rahatsız hissetsem de bu durum böyleydi.
Sevgili okurlarımız bilenleriniz vardır ki ikili ilişkilerde hüküm ve itaat vardır nadir kişilerde ben de buna değinmek istiyorum sizlerin de fikirleri benim için çok önemli lüten destek olup düşüncelerinizi benimle paylaşın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ITAAT
RandomBu eserde bir kızın kendine hakim olamadığı ve içinde bastirmadigi o düşüncelerin başına açtığı serüvenleri ele alacağız baştan belirmek isterim ki sizleri rahatsız edecekse okumayınız. etkisinde kalacaksiniz