[Şirketle Mücadele Vakfı 🥂]Jungkook:
beyler
(yazıyor...)Jimin:
AHA
BEYLER DEDİ
AÇILIN JİMİN GELDİ
sen jeon jungkook kararından
emin değil misin yoksa :D
bak kanka araba hazır kapıda bekliyorHoseok:
ya salak çocuk
ne biçim konuşuyorsunJungkook:
o değilde
ben aşırı heyecanlıyım
hani öyle böyle değil
elim ayağım dolandıNamjoon:
jimin kardeşim sana
rahat mı batıyorJimin:
yok canım ne münasebetYoongi:
olum bir kaç saate evleniyorlar
hani hatırlayımHoseok:
valla ya espirisi kaçtı artık onun
kendinize gelinJungkook:
neden yazdığımı unuttum
off
çok sağolun
konuyu dağıtmakta
üstünüze yokJimin:
ben söyleyim paşam
Taehyung'u soracaktınJungkook:
heh hatırladım
Taehyung'un yanında olan var mı
o yüzden buraya yazdım
hazır mı
nasıl görünüyorJin:
kendin görmek ister misin?
zaten törenin başlamasına çok az kaldıHoseok:
inanın Taehyung daha sabırsız
ve davetlileri görünce mutluluktan uçacak
sizi bekliyoruz hadii!Jungkook:
HEMEN GELİYORUZ🥂"Ah Jeon Jungkook zaman mı durdu, yoksa öldüm mü?"
"Hayır sevgilim, sadece göz göze geldik.."
Hazır olduğumuzda, evlenmek üzere bahçeye geçerken beklenmedik bir şey daha olmuştu. Davetliler, daha doğrusu Jungkook'un davet ettiği kişiler şaşırtmıştı beni. Ansızın uçak ayarlayıp kimseye haber vermeden geldiğimiz bu ülkede hesaba katmadığım şeyler vardı, ailem olan insanlar. Kürsüye doğru ilerlerken sol ön tarafta el ele durmuş Bogum ve Dahyun vardı. Birliktelerini bu şekilde açıklamaları o anki heyecanıma bin katmıştı sanki. Asıl şaşırtanlarsa hemen arkalarında duran Eunwoo ile Bambamdı nasıl oldu bilmiyorum ama onların mutlulukları da gözlerinden okunuyordu.
Hala ilerlediğimiz bu yolda gözlerimizi sağ tarafa çevirdiğimizde de, birbiri ile didişen Sope çifti ve ellerinde mendille çaktırmadan gözlerini silen Namjin vardı. Arkamızdan güller saçan Sungwoon ve Jimini de unutmayalım. Gerçi Jimin son 15 dakikadır arkada araba hazır diye dolanıyordu cidden konunun ne olduğu hakkında hiçbir fikrim olmasa da bu dediklerini Jungkook'un duymasını engellemiştim.
...
Her şey o kadar güzel ilerliyordu ki, bir kaç saat önce konukların arasından ilerlediğimiz kürsüde "EVET!" diye bağırışlarımız ve bir kaç dakika sonrasında müzik ve kalp atışlarımızla en hoş dansı sergilememiz...
Şimdi ise tadını çıkarıyorduk. Her şeyin, her olayın. Bizim için özel günler yoktu artık, özel anlar vardı ve tam şu an birinin içinde kayboluyorduk. Daha iyisi de etraftaki süprizlerin bu olaylara renk katmasıydı işte. Etrafa neşe saçan gülüşler, eşlik eden çiftler daha iyiside tartışmasız, sessiz sakin, huzurlu bir ortamın olması.
İşte bugünün gelip çatması, ellerimizdeki şampanya bardaklarıyla son buluyordu. Aylarca düşünüp birlikte karar aldığımız evlilik fikri, sorunsuz ilerleyip bir cüzdanla son buldu. Daha fazla zaman kaybetmeden bizim için gelen misafirlerle ilgilenip, hiç şüphesiz düşünmeden evet dediğim sevgili eşim Jeon Jungkookla minik buselerimiz bitirmişti günü.
Elini bir saniye bile belimden ayrımayan Jungkook sakince kulağıma eğilip fısıldamıştı,
"Sen ve ben gibisi yok Taehyung."
"Hayır, biz gibisi yok Jungkook...Biz gibisi yok."
-bölüm sonu-
teşekkürlerblu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Per Job // taegguk
Fanfiction"Evet bu yıl ki stajyer belli oldu!" texting // belki çok az düzyazı •𝘀𝗺𝘂𝘁 #taekook 1. #taegguk 1. #uke 1.# #hayrankurgu 5. #sope 6. #vkook 1. #ship 2. #seme 6. OLDUKKK🥳