bölüm 23 "hazırlanma"dan küçük bir alıntı;
"Gün gelecek devran dönecek,
Jungkook yatacak Taehyung sikecek"Bizimkilerle dağılalı 3 saat olmuştu. Henüz gece olmadığı için fazla acele etmiyorduk, en azından ben hiç oralı olmamıştım. Elime telefonu aldığım gibi gruptakilere yanıt veriyordum, mümkünse de biraz böyle vakit geçirmek istedim ama Taehyung'un dellendiğinin de farkındaydım.
Bu gecenin tamamen bize ait, özel olmasını istiyordum. Kendimi Taehyung'a adamak istiyordum ama gerginliğim hevesimin önüne geçiyordu. Aslında tek sıkıntı buydu şu an yoksa deli gibi istiyordum onu.
"Jungkook beklediğimiz yetmedi mi hayatım?" Taehyung arkamdan bana yaklaşıp elini belime koyduğunda hafiften ürperdim sonuçta gün geldi, devran döndü...
Arkamı döndüğüm gibi hazırda bekleyen dudakları üzerime kapandı, dudaklarım arasında kaybolmuştu. Dilini dudaklarıma sürtüp içeri yolladığında ensesinde bulunan saçlarını sıkıca tutmuştum. Kalbim gereğinden hızlı atarken adrenalin kanımda geziyordu ve eminim ki hormonlarım şoka uğramıştı. Dili dilime değdiğinde hızımı alamayıp dilini emdim. Yaptığım harekete inleyip kendini geri çektiğinde dudaklarımız da garip bir sesle ayrılmıştı. Bir elini belimden çektiğinde gözlerimi aralayıp yüzüne baktım. Derin nefes alıp cebinden çıkardığını düşündüğüm şeyi dişleri arasına aldı ve bana gösterdi. Şaşırmış gözlerim yüzünden birkaç saniye öylece pakete bakmış ardından gözlerimi iyice büyüterek ona bakmıştım.
"Prezervatifi cebinde mi taşıyorsun cidden?" Ağzından alıp elimde tuttuğumda burnuma öpücük bıraktı.
"Uyanık olmak lazım Jeon, senin gibi" Fısıltıyla konuşup belimdeki eliyle bel boşluğumu okşuyordu. Elimdeki küçük paketi sıkıp sırıttım. Taehyung anlayıp benim gibi güldüğünde başımı salladım.
"Senin uyanıklığa mı ihtiyacın var-"
"Sana Jungkook, benim sana ihtiyacım var." Dedi.
medya <31
Üzerimdeki takımı bir anda çıkarıp yere attığında kollarım bağımsız yukarı çıkmış ve tekrar inmişti. Dudaklarını boynuma bastırıp öpücük bıraktığında gözlerimi kapatıp başımı geri attım. Adem elmasıma doğru kayan dudakları yüzünden yutkunduğumda adem elmasıma öpücük bırakmıştı. İstemsiz hırıltılı bir nefes aldığımda başımı öne eğdim. Dudaklarına yaklaşıp öptüğümde beni arkamızdaki yatağa doğru çevirmişti. Yatağa oturup geri geri gittiğimde Taehyung dizini yatağa yaslamış üzerime geliyordu. Dudaklarımı çekmeden kendimi geri attığımda eli sırtıma çıkmıştı ve yavaşça soğuk yatağa yatmamı sağladı. Avucumda kalan prezervatif paketini yatağın üzerine bırakıp ellerimi dalgalı saçlarına yerleştirdim. Dudakları tekrar dudaklarımdan ayrıldığında dilinin ucuyla aşağı doğru yol çizdi.
Boynuma kadar ıslak yol çizip az önce ulaşamadığı kısmıma ıslak öpücükler bıraktığı sıra ellerimi göğüslerine yerleştirdim. Dudakları aşağı inmeye devam ederken göğüs uçlarıyla oynuyordum. Köprücük kemiğimin üstüne ısırık bıraktığında inleyip parmaklarımı sıktım.
"Siktir."
"Sana da siktir..." Başını kaldırıp göz göze gelmemizi sağladığında onu umursamadan ellerimi göğsünden çekip ittim. Yapmak istediğimi anlayıp yerimizi kolayca değiştirdiğinde yatak başlığına yaslanarak oturur pozisyona geçmişti. Oturduğum yer pek güvenli değildi, bence... Az önce bana yaptığı gibi boynuna dudaklarımı bastırdığımda ellerini belime sarıp ona sürtünmemi sağlamıştı. Dilimi dudaklarım arasından çıkarıp öptüğüm yerleri ıslattıktan sonra hafif geri çekilip nefesimi verdim. Anında etkilenip hafif iniltiler çıkardığında utandığımdan çenesine öpücük koyup alnımı çenesine yasladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Per Job // taegguk
Fiksi Penggemar"Evet bu yıl ki stajyer belli oldu!" texting // belki çok az düzyazı •𝘀𝗺𝘂𝘁 #taekook 1. #taegguk 1. #uke 1.# #hayrankurgu 5. #sope 6. #vkook 1. #ship 2. #seme 6. OLDUKKK🥳