Haftanın ilk günü... pazartesi sendromu başlamıştı öğrenciler için. Ve tabikide bu 18 yaşındaki tatlı Kai içinde geçerliydi. Sabah alarmının sesiyle uyanmıştı ama hiç kalkmak istemiyordu sıcacık yatağından. Ne yazık ki okula gitmek zorundaydı. Yataktan hızlıca kalkıp lavaboya gitti ve yüzüne soğuk bir su çarptı ayılmak için. Odasına dönüp üstünü değişti ve kahvaltısını hazırlamak için mutfağa indi. Kai evde yalnız yaşıyordu. Ablası yurt dışında okuyordu ve annesiyle babası boşanmıştı. Annesi teyzesinde kalıyordu, babası ise 1 yıl önce vefat etmişti. Hayatında sadece annesi, ablası ve biricik arkadaşları Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun vardı. Beomgyu ve Yeonjun ile ortaokuldan beri arkadaştılar. Ve çok yakındılar. Sabah Kai kahvaltısını hazırlayıp yemeğe başlarken Beom'u aradı. Kai hep sabahları ayıcığını uyandırmak için arardı...
Beomgyu;
Yine ne var Kai!!? Ne istiyorsun benden ahh bırak uyuyayım.
Kai;
İnan bana ayıcığım bunu tüm öğrenciler istiyor ama bugün pazartesi.
Beomgyu;
N-neeee!! (Beom hızlıca yatağından kalktı)
♡︎Kai, Beomgyu'yu daha fazla oyalandırmamak için konuşmayı kısa kesip telefonu kapattı ve kahvaltısını bitirince dişlerini fırçalayıp evden hızlıca çıktı. İlk ders biyolojiydi. En nefret ettiği dersti biyoloji. Sınıfa geldiğinde çoğu kişi gelmişti ama biricik ayıcığı Beom ortalıklarda yoktu. Kai endişelenmedi çünkü Beom hep geç kalkar en sonda sınıfa o gelirdi. Dersin başlamasına 30 dk vardı daha. Sırasına geçip gözlerini kapattı ve biraz şekerleme yaptı. Ama kapıdan gelen sesle kısa sürdü şekerlemesi... gelen kişi Yeonjun hyungtu. Hyunguyla da iyi anlaşırdı Kai. Yeonjun çok esprili ve çok neşe dolu bir insandı ve o da Kai'yi çok seviyordu. Kai hyunguna baktı ve günaydın diyerek yanına gitti. Kapının oradaki bir yerde konuşmaya başladılar.
Yeonjun;
Günaaaydın Kai-sshi!! Seni çoook özledi bu hyung.
Kai;
İnan bana bende hyungumu çok özledim Yeonjunie hyung sjsjjs!!
(Birbirlerine abi-kardeş gibi sıkıca sarıldılar. Yeonjun Kai'den 1 yaş büyüktü)O sırada merdivenlerden çıkan yorgun bir ayıcığın sesi geldi. Gelen Beomdu. Kai hemen anlamıştı ayıcığının bağırma sesinden... tabi Yeonjun'da Beom'un sesini çok iyi tanıyordu o da hemen anlamıştı.
Beomgyu;
Ooooooooffff!! Bıktım artık bu okuldan aahh. Penguenimmm, Yeonjunieeeee!! Bebeklerim sizi çok özledimmmBeomgyu hızlıca arkalarından koştu bebeklerinin yanına. Ama hızını alamadı ve penguenine yani Kai'ye hızlıca çarptı ve Kai sınıfından birinin üzerine düştü... ~
İlk bölümü nasıl buldunuz? İkinci bölüm yakın bir zamanda gelecek muhtemelen. Umarım okurken keyifle okumuşsunuzdur. Bu benim ilk ficim.
Sookai ile kalın💜🐰♾🐧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Name of Love • SOOKAI
RomanceChoi Soobin okulun havalı ama bir o kadar da sert çocuğudur. Bu tavırları ta ki Huening Kai adında hayatının aşkıyla aynı okulda olduğunu anladığında bitmeye başlar...