"Biz artık sevgiliyizzz!!"
Soobin ve Kai'nin sevgili olmasının üstünden yaklaşık 1-2 gün geçmişti. Okulun ilk günüydü. Kai alarmının sesiyle güne mutlu bir şekilde uyanmıştı. Çünkü sevgilisini görecekti. O kadar mutluydu ki Beomgyu'yu aradığında öyle bir bağırmıştı ki Beom'a, Beom yataktan düşmüştü.
Ayıcık söylene söylene okul için hazırlanmıştı. Mutfağa gidip bir şeyler atıştırıp evden çıkmıştı. Çünkü Kai ve Soobin adlı manzarayı kaçırmak istemiyordu.
Beomgyu hemen Yeonjunie'yi aramıştı. O çoktan okula gelmişti bile. Beom telefonla koşarak giderken yolda yanlışlıkla birine çarptı. Evet, oydu. Geçen gün çarptığı, azarladığı ve üstüne beğendiği çocuk... Kang Taehyun.
Taehyun;
Ah!! Yine mi sen ya? Senin yüzünden okula geç kalacağım yine. Her şeyim düştü of!Beomgyu;
Junie okulda görüşürüz kapatıyorum ben.Beomgyu;
Özür dilerim ama bende okula yetişmeye çalışıyorum. Sadece sen okumuyorsun bu ülkede canımsu?Taehyun;
Canımsu?Beomgyu;
Hee canım su istedi. (Beom ve müq esprileri)Taehyun;
Of senle uğraşamıcam. Umarım görüşmeyiz.Taehyun eşyalarını topladıktan sonra okuluna doğru gitmeye başladı. Beomgyu garip bir şey fark etti. Taehyun da onun gittiği yoldan gidiyordu. Okulları birbirine yakın diye düşündü o yüzden aldırış etmedi. Ve koşarak okula gitti.
O çocuk yüzünden Sookai ikilisini kaçırmıştı. Ve çok sinirlenmişti çünkü onların halleri Beomgyu'ya göre çok komikti ve biraz gülmek istiyordu. Geldiğinde el ele tutuşmuş sınıfa doğru gidiyorlardı.
Ders zili çaldı. İlk ders başlamıştı ve dersleri edebiyattı. Bay Park'ın dersiydi ve Bay Park öyle sıkan bir hoca değildi o yüzden üzülmemişti ama sevinmemişti de...
Bay Park;
Evet çocuklar derse başlamadan önce sınıfınıza yeni biri katıldı. İçeri gel Taehyun.Taehyun içeri girdi ve Beom ile Yeonjun birbirlerine hayretler içerisinde baktılar. Nasıl yani? Şimdi onla aynı sınıfta mıydı?
Taehyun;
Merhaba. Ben Kang Taehyun. Umarım iyi anlaşırız.Bay Park;
Şuan sadece Beomgyu'nun yanı boş Taehyun. Oraya geçebilirsin.Taehyun eğildi ve yerine geçti. Beomgyu onunla aynı okulda olduğuna inanamıyordu. Üstünde mont olduğu için formasını görememişti Gyu Tae'nin. Görse anlardı çünkü.
~~
Ders bitti ve teneffüse girdiler. Kai ve Soobin derse hiç odaklamamıştılar. Soobin Kai'ye bakmaktan, Kai'de Soobin ona baktığı için odaklanamamıştı. Zil çalınca Soobin hemen sevgilisinin kolundan tuttu ve boş bir sınıfa götürdü.
Kai;
Soobin. Napıyorsun? Bir şey mi söyleyecektin?Soobin;
Hayır. Bir şey yapacaktım.Soobin Kai'yi kucağına alıp masaya oturttu. Ve öpmeye başladı. Dudaklarını değdirmeden direk öptü. Kai ilk başta şaşırsa da sevgilisinin hareketine adapte oldu ve oda Soobin'i öpmeye başladı.
Ders zili çalıncaya kadar öpüştüler. Zil sesiyle birlikte birbirlerinden ayrıldılar.
Kai;
Bu ne içindi?Soobin;
Hiiiç. Seni özledim. Ders boyunca çok tatlı duruyordun bende tadına baktım...~Kai;
Güzel miymişim bari?Soobin;
Diğer teneffüste bir daha bakarım tam anlamadım şimdi.Birlikte gülerek sınıfa girdiler.
Dersler bitti ve çıkış saati geldi. Beomgyu, Yeonjun, Kai ve Soobin birlikte okulun çıkış kapısına doğru gittiler. Ama Beom'un aklı hala Taehyun'daydı. Onunla konuşmak istiyordu. İlk kez görüp beğenmişti onu ve üstüne üstlük aynı sınıftalardı.
Beomgyu, Taehyun'la konuşmak için diğerlerine bir işi olduğunu söyleyip ayrıldı.
Devam edecek...
Bu bölümün de sonuna geldiiiik.! Birazcık kısa oldu sanırım sorry beybs. Umarım beğenmişsinizdir. TXT'nin cb sine kadar YouTube da 'Blue Hour'u ve spotify da 'CROWN' u 100 milyon yapıyoruz tamam mı?? Fighting!💪🏻
(cb 31 Mayıs'ta)Sookai ile kalın. Öpüldünüzzz💕🐰🐧💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Name of Love • SOOKAI
RomanceChoi Soobin okulun havalı ama bir o kadar da sert çocuğudur. Bu tavırları ta ki Huening Kai adında hayatının aşkıyla aynı okulda olduğunu anladığında bitmeye başlar...