"Gördüğü manzara karşısında şok olmuştu ve yine yanakları kızarmaya başlamıştı.~~"
Gelen Soobin'di. Tabikide Kai Soobin'in gelmesini beklemiyordu. Soobin yine o koskocaman gamzeleriyle gülümseyerek bakıyordu Huening'e. Kai bu manzara karşısında renkten renge girmişti resmen.
Soobin;
Hey! Kai iyi misin? Yüzün... (elini Kai'nin yüzüne koyup ateşi var mı diye baktı)
Kai;
N-ne? Ay hayır yok bir şeyim. Seni görünce şaşırdım geleceğini bilmiyordum.
Soobin;
Beomgyu ve Yeonjun beni davet etti sorun olmaz umarım.
Kai;
Demek onlar davet etti. Önemli değil geçsene içeri. Kapıda beklettim üzgünüm.Soobin gülümseyerek içeri girdi. Beomgyu ve Yeonjun'da yukarıdaki Kai'nin odasından onları izliyorlardı. Kai, Soobin'in üstündekini alıp askılığa astı. Tabi bir yandan da gözleri Yeonjun ve Beomgyu ikilisindeydi. Uzaktan uzaktan Soobin ve Kai'ye gülüyorlardı.
Kai Soobin'le birlikte Beomgyu'ların yanına geçti. Biraz sohbet ettikten sonra bir şeyler yemek için sipariş verdiler. Herkes pizza istediği için 4 tane büyük boy pizza sipariş ettiler. Yeonjun utanmasa o 4 pizzanın hepsini yerdi ama ayıp olmasın diye arkadaşlarına da bırakmayı düşündü.
Pizzaları söyledikten sonra pizzalar gelene kadar oyun oynamaya karar verdiler. Yeonjun ve Beomgyu doğruluk mu cesaretlilik mi oynamak istediği için diğer ikisi onları kıramadı ve oynamaya başladılar.
Beomgyu;
Tamamdırr! Şişenin kapağına gelirse soru sorarsınız, şişenin altına gelirse soruyu cevaplarsınız. Çeviriyorum...
Yeonjun;
Ahh! Şişenin alt tarafı bana, kapağı Soobin'e geldiğine göre ben cevaplıyorum. Gönder gelsin kardeşim.
Soobin;
D mi C mi? (D: Doğruluk, C: Cesaret)
Yeonjun;
D tabikide
Soobin;
Hayatındaki en komik anın ne?
Yeonjun;
Ahh! Hatırlıyorum sjsjsj. Kai'yle bir anım vardı sanırım en çok o anıda gülmüştüm ahahah gerçekten çok komikti. Şimdi bakın anlatıyım...
(Anıyı anlattı sayın komik bir anı aklıma gelmedi affedin beybiler rlxöğskxğsld)
Kai;
Yaaa. Yeonjunie neden bunu anlattın daha bir sürü komik anımız vardı gide gide bunu mu anlattın?
Yeonjun;
Özür dilerim bebeğim ama en komik anımız bu lefpkeğxlsğxls.Soobin içinden geçirdi. "Bebeğim mi? Bebeğim ne alaka ya? Sanki sevgilisi? Bide ne demek başka anımızda var. Arkadaşlık bu kadar ilerlememeli. Dur, ben niye bunları düşünüyorum. Yoksa..."
Beomgyu'nun devam edelim demesiyle şişeyi tekrar çevirdi Gyu. Bu sefer Beom soruyor Kai cevaplıyordu.
Beomgyu;
Eveeet paşam. Yakalandın mı bana?
Kai;
Ya Beom hadi abicim uzatma soruver gitsin boşuna heyecan yaptırıyon.
Beomgyu;
Taam be. D mi C mi?
Kai;
D.
Beomgyu;
Aklımda mütüşmel bi soru var. Okey soruyorum. Hoşlandığın biri var mı şuanda?Yeonjun Beomgyu'ya seninle gurur duyuyorum bakışı atıp havadan öpücük yolladı. Ve tüm bakışlar Kai'ye döndü (Soobin dahil😉).
Kai;
Ş-şey. Ben bilmiyorum. Emin değilim yani... birine karşı bir şeyler hissediyor gibiyim ama tam anlayamadım ne olduğunu.
Beomgyu;
Oooooo. Yeon bebeğim çocuğumuz aşık olmuş. Düğünde ne takalım?
Yeonjun;
Tam takıcam ben çocuğuma. Ahanda buraya yazdım. Eee peki kim bu? Erkek mi kız mı?Soobin hemen Kai'ye baktı. Çünkü Kai'den hoşlanıyordu Soobin. Onun da ondan hoşlandığını umarak umutla baktı.
Kai;
Şeyyyy... erkek.Yeonjun Beom'a alttan beşlik hareketi yaptı. Beom Yeonjun'a bir beşlik çaktı ve garip sesler çıkarmaya başladılar. Kai onlara söylemese de onlar Kai'nin Soobin'den hoşlandığından emindiler artık. Son zamanlarda Kai'ye ne zaman Soobin deseler Kai heyecanlanıyordu.
Soobin mutlu gözlerle Kai'ye bakıyordu. Kai utancından yere doğru bakıyordu. Artık pizzaların gelmesini için dua etmeye başlamıştı. Tam o sırada kapı zili çaldı ve Kai hemen kapıyı açmak için koştu. Pizzaları aldı ve yemek masasına götürdü. Diğerlerini de çağırdı ve pizzaları silip süpürdüler. Yemekte sürekli Beom ve Yeonjunie çocuklarına takılıp durdular. Bi ara Beom gülmekten boğulacaktı.
Akşam oldu ve yatma saatleri gelmişti. Saat baya geç olmuştu. Yemekten sonra uzunca sohbet ettiler. Saatin geçtiğini bile fark etmemişlerdi. Kai, yeon ve Beom sürekli onda kaldığı için iki tane çift kişilik yatak vardı. Biri Kai için diğeri de Yeonjunie ve Gyu içindi.
Ama şimdi Soobin'de vardı. Onu koltukta yatıramayacağına göre ne yapacaktı? Yeonjun ve Beomgyu birlikte yatmak istiyorlardı. Bunu bilerek yapmışlardı çünkü Soobin ve Kai'yi aynı yatağa sokmayı takmışlardı kafalarına.
Kai;
Yeonjunie hyung. Biz birlikte yatalım istersen. Soobin ve Beomgyu birlikte yatsın.
Yeonjun;
Olmaz ben ayıcığımla yatıcam sen Soobinie'yle yat.
Beomgyu;
Evet bende Junie'mle yatıcam Kai. Sen Soobin'le yat. Sorun olmaz dimi Soobin?
Soobin;
Ah! Hayır olmaz. Gel Kai.
Kai;
Tamam o zaman biz beraber yatalım.Kai ilk defa birisiyle yatağını paylaşacaktı ve bu kişide hoşlandığı çocuk Soobin'di...
Devam edecek...Eveeeet beybilerim 7. Bölümü de yazdım. Nasıl buldunuzzz?? Artık her gece bu zamanlarda yeni bölüm atma olasılığım yüksek😉 yani yb ler geleceeek. Umarım beğenmişsinizdir.
Ha bu arada TXT'nin cb sine kadar YouTube da 'BLUE HOUR'u ve spotify da 'CROWN'u 100 milyon yapıyoruz tamam mı MOA??😉😉🎉🎉🎉🇹🇷🇹🇷🧡🧡
Diğer bölümde görüşmek üzere 👋🏻😽
Sookai ile kalın efenimmm💕💕💜🐰🐧 koskocaman öpüldünüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Name of Love • SOOKAI
RomanceChoi Soobin okulun havalı ama bir o kadar da sert çocuğudur. Bu tavırları ta ki Huening Kai adında hayatının aşkıyla aynı okulda olduğunu anladığında bitmeye başlar...