episode 4 ♡︎❣︎

632 49 18
                                    

"Kai'nin ayağı yere takılmış karşısında duran Soobin'e doğru düşmüştü. Aynı sabahki gibi...~"
Artık kendine inanamıyordu Kai. O kadar utanmıştı ki yanakları domatesten bile kırmızı olmuştu. Soobin yanakları kızaran Kai'ye şaşkın şaşkın bakıyordu. Sonra kendisinin yarıçıplak olduğu aklına gelince aynı şekilde Soobin'in de yanakları kızardı. İkiside birbirlerine bakarak donmuşlardı. Kai'nin aklı başına gelince hemen Soobin'in üstünden kalktı ve geri çekildi. Ama Soobin hala yerdeydi olayın şokundan dolayı.
Kai;
B-ben çok özür dilerim. Gerçekten çok ama çok özür dilerim Soobin. Bilerek düşmedim üstüne özür dilerim.

Soobin tam konuşacaktı ki Kai hışımla soyunma odasından çıktı. Yanakları hala kızarıktı. Kendi kendine söylenmeye başladı Soobin;
Soobin;
Ahh! Napıcam ben. Üstüm yokken çocuk üstüme düştü ikinci kez ya. Ama... kalbim neden bu kadar hızlı atıyor peki?

O sırada Kai koşarak sınıfa doğru çıktı. Yüzü zaten kızarıktı koşunca daha da kızarmıştı. Sınıfa çıktığında Beom ve Yeonjunie şaşıp kalmıştı.
Beomgyu;
Kai!? Bu ne hal böyle? Gören de köpek kovaladı sanır.
Yeonjun;
Kai? İyi misin sen? Yüzün neden bu kadar kızarık? Gel bakayım şöyle otur sırana su iç. Ne yaptın da böyle kızardın sen?

Kai'nin ağzından istemsizce çıktı.
Kai;
Soobin'in üstüne ikinci kez düştüm. Bu sefer yüzlerimiz daha yakındı. Hemde Soobin'in üstü yoktu.
Yeonjun & Beomgyu;
N-neeeeeee!!??

Kai bunu kendi içinden söylediğini sanmıştı ama sesli olarak söylemişti. Bunu söylediğinde tekrar yüzü kızardı. O sırada Soobin şaşkın şaşkın üstünü değiştirip sınıfa çıkmıştı. Çıkarken sürekli kalbinin neden o kadar hızlı attığını düşünüp durmuştu. Kapıyı açıp sınıfa girdi ve üçlünün gözü kapıya doğru gitti. Soobin'i görünce Yeonjun ve Beomgyu ne tepki vereceklerini bilemeden sadece Soobin'e bakıyorlardı. Kai Soobin'i görünce direkt yüzü kızarmaya başlamıştı. Bunu gören Soobin istemsizce gülmüştü o gamzeleriyle. Ama o da bunun farkında değildi. Sanki Kai'nin üstüne düşmesi hoşuna gitmiş gibiydi. Yeonjunie ve Beom, Soobin'in güldüğü görünce değişik bir surat yaptılar. Soobin hemen yüzünü öne doğru çevirip sırasına geçti.
Yeonjun;
Waoooov!! Hey Beom baksana. Bunlar işi başka bir evreye taşımış. Sabah düştüğü yetmiyormuş gibi bir daha düşmüş ve çocuk hem çıplak hem de soyunma odasındalar. Sjsjsj
Beomgyu;
Ahahah! Cidden Kai, başka bir şey olmadığına emin misiniz aranızda?  (Yeonjun ve Beom gülmeye başlar.)

Kai tam ikiliye bağıracaktı ki ders zili çaldı. Ders kimyaydı. Öğretmen Bayan Kim'di.
(Öğretmen Kim Jennie~). Soobin ders boyunca Kai'ye bakıp duruyordu. Kai'de utançtan öğretmenine bile bakamıyordu sadece kitabına bakıyordu. Bayan Kim sınıfa grup çalışması ödevi vermişti. Ve Soobin ile Kai birlikte yapacaklardı. Teneffüs zili çalmıştı ve Soobin ayağa kalkıp Kai'nin yanına gitti.
Soobin;
Kai, senle 5 dakika konuşabilir miyiz?
~Kai şaşkınlıkla Soobin'e bakıyordu.
Soobin;
Y-yani ödev hakkında...
Kai;
Ahh! Tamam olur.
~Beomgyu ve Yeonjun alttan alttan sırıtarak konuşan ikiliye bakıyorlardı. Derste kahkaha atmamak için zor tutmuşlardı kendilerini. Yeonjunie Beomgyu'ya birlikte yakıştıklarını ve güzel göründüklerini söylemişti. Beomgyu'da arkadaşını onayladı kafasını sallayarak. Bu sırada Soobin ve Kai koridora çıkıp ödev için konuşmaya gitmişlerdi. Maket yapacaklardı.
Soobin;
Ödevi sizde yapalım istersen. Yani senin için sorun olmazsa...?
Kai;
T-tamam, olur yapalım.
Soobin;
O zaman bugün okul çıkışında gidelim beraber. Zaten zorlayıcı bir ödev verdi Bayan Kim bize. Anca biter o da, en kısa zamanda başlamamız lazım.
~Kai, kafasını aşağı yukarı sallayarak onayladı Soobin'i. Beom ve Yeonjunie o kadar meraklanmıştı ki köşeden onları izliyorlardı ikiside. Soobin izlediklerini fark etmişti. Kai'ye gitmesini söyledi.
Soobin;
İstersen artık arkadaşlarının yanına git. Belli ki gözleri yollarda kaldı. Sjsjsj  (hafifçe omzuna vurdu Soobin Kai'nin.)

Dersler bitmiş, Soobin Kai'nin yanına gitmişti. Beraber çıkıp Kai'nin evine gittiler. Yol boyunca pek bir şey konuşmamışlardı.

Dördüncü bölüm bu kadardı. Umarım beğenmişsinizdir. Beni takip etmeyi unutmayın. Düşüncelerinizi yorumlara yazabilirsiniz.
İnstagram —> @sookaiforever_

Sookai ile kalın...🐰♾🐧💜💜

🐰♾🐧💜💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Name of Love • SOOKAIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin