Beomgyu hızlıca arkalarından koştu bebeklerinin yanına. Ama hızını alamadı ve penguenine yani Kai'ye hızlıca çarptı ve Kai sınıfından birinin üzerine düştü... ~
Yeonjun ve Beomgyu ağzı açık bir şekilde Kai'nin üstüne düştüğü Soobin'e ve Kai'ye bakıyorlardı ve Kai hala Soobin'in üstünde duruyordu şoktan. Soobin okulun en havalı, ama bir o kadarda atarlı çocuğuydu. Kimseye doğru düzgün cevap vermez, sadece öğretmenleri soru sorunca cevap verirdi onun dışında kimseyle konuşmazdı. Ve kendine dokunulmasını sevmezdi. Ama Kai dokunmayı da aşıp Soobin'in üzerine düşmüştü hala da kalkmamıştı çünkü Soobin'in gözlerinde kaybolmuştu. Soobin bir anda Kai'yi üstünden itti.
Soobin;
Aptal mısınız ya?! Önünüze baksanıza azıcık. Hey siz! Beomgyu ve Huening Kai...Beomgyu ve Yeonjun yerde duran arkadaşını kaldırmaya çalışırken aniden üçü birden Soobin'e baktı. Gerçekten kızgın bir şekilde bakıyordu ve bu bakışının kızgın olduğunu anlamak için 3 metre öteden bile bilebilirlerdi.
Kai;
Ahh! B-ben gerçekten özür dilerim Soobin. Üstüne düşmek istememiştim üzgünüm.Tam Beomgyu'da Soobin'den özür dileyecekken Soobin umursamaz bir şekilde sınıfa doğru gitti. Kai kızgın gözlerle ayıcığa bakıyordu.
Kai;
Aferin Beom. Gerçekten bravo! Yaw az yavaş gel ya! Sabah sabah yaşadığımız aksiyona gel offf! (Yeonjun hyungta gülmekten konuşamıyordu.)
Kai;
Sen neden gülüyorsun hyung? Gerçekten çok mu komik?! Burada Choi Soobin'den bahsediyorum. Çocukla bir kere bile konuşmadan direkt üstüne düştüm ve sen gerçekten gülüyor musun?
Yeonjun;
Ama penguenim... gerçekten çok komikti. Neden üstünden kalkmadın Soobin'in anlamadım ayrıca? Kalkabilirdin üstünden çocuğun gözlerine öyle bakacağına, yoksa... sen Choi Soobin'den hoşlanıyor musun?!Beom ile Yeonjunie büyük bir kahkaha patlattı.
Kai;
Ya Yeonjunie hyung ne hoşlanmasından bahsediyorsun sen? Hiçte bile. Choi Soobin'den neden hoşlanayım ki ben şimdi durduk yere?
Yeonjun & Beomgyu;
İşte bizde onu soruyoruz penguenimize.Gülerek sınıfa girdiler üçü birlikte. Ve Kai bir anda Soobin'i karşısında bulunca donakaldı öyle.
Soobin;
Eğlendin mi bari Kai?!
Kai;
Ne anlatmaya çalışıyorsun sen Soobin?
Soobin;
Üstüme çuval gibi düştükten sonra diyorum... çok güldünüz ya sonradan, eğlendin mi diye soruyorum anlamıyor musun?
Beomgyu;
Hey! Choi Soobin biraz fazla olmuyor musun acaba sen? Sanki bilerek düştü çocuk üstüne senin! Hem onun düşmesi benim yüzümdendi. Birine söyleneceksen eğer bana söylen penguenimi rahat bırak! Anladın mı?Umursamaz ve alaycı bir gülüşle yerine doğru geçti Soobin. Tam o sırada ders başlama zili çalmıştı ve üçü de yerlerine geçip öğretmenlerinin gelmesini bekledi. Ders biyolojiydi ve öğretmenleri Bayan Park'tı.
(Park Chae Young)İkinci bölümde böyleydi. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum bırakmayı ve oylamayı unutmayınızz💜
Sookai ile kalın🐰♾🐧💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Name of Love • SOOKAI
RomantikChoi Soobin okulun havalı ama bir o kadar da sert çocuğudur. Bu tavırları ta ki Huening Kai adında hayatının aşkıyla aynı okulda olduğunu anladığında bitmeye başlar...