episode 3 ♡︎❣︎

677 62 44
                                    

"Umursamaz ve alaycı bir gülüşle yerine geçti Soobin. Tam o sırada ders başlama zili çalmıştı ve üçü de yerlerine geçip öğretmenlerinin gelmesini bekledi. Ders biyolojiydi ve öğretmenleri Bayan Park'tı.
(Park Chae Young)"

Yeonjun ve Beomgyu, ders boyunca bir Soobin'e bir Kai'ye bakmışlardı. Ama Kai ne dersi dinlemiş ne de birilerine bakmıştı sadece başını öne eğip durmuştu öyle tüm ders boyunca. Zaten biyoloji dersini sevmiyordu birde yetmiyormuş gibi aklına sürekli Soobin'in üstüne düştüğü zaman aklına geliyordu. Ve kendine sürekli şu soruyu soruyordu; neden Soobin'in üstünden kalkmadım ve sürekli gözlerine baktım?
Teneffüs zili çaldı ve Yeonjun ile Beomgyu Kai'nin yanına gitti. Kai arkadaşlarının yanına geldikleri bile fark edemeyecek kadar dalgındı. Beomgyu'nun sesiyle irkildi Kai.
Beomgyu;
Kai...? İyi misin penguenim solgun görünüyorsun.
Kai;
Ha? Ş-şey iyiyim Beom merak etme.
Yeonjun;
Penguenim sen ders boyunca da durgundun neden bu kadar takıldın bu Soobin meselesine?
Kai;
O meseleye takıldığımı nereden bildin hyung?
Yeonjun;
Ahahahah! Başka ne olabilirdi ki? Seni iyi tanıyoruz Kai.
Kai;
Ahh! Doğru unutmuşum bunu.
(Hepsi birlikte gülmeye başlar.)

Sınıfta oturmak istemedikleri için okul bahçesine doğru gittiler. Ve ayrıca Kai sınıfta durmak istemiyordu çünkü Soobin sınıftaydı ve ne zaman onu görse üstüne düştüğü an sürekli aklına geliyor, bu da onun yüzünün kızarmasına neden oluyordu. Biraz bahçede oturduktan ve şakalaştıktan sonra ders zili çaldı. Ders yine Bayan Park'ın dersi, biyolojiydi. Ondan sonra beden vardı. Soobin ders boyunca kafasındaki bir düşünceyi engelleyememişti. "Kai neden benim üstümden kalkmayıp gözlerime baktı sürekli?" Teneffüs zili çaldı ve beden dersi için herkes üstünü değişmeye soyunma odasına gitmişti. Yeonjun, Beomgyu ve Kai'de kıyafetlerini aldıktan sonra soyunma odasına doğru ilerlemeye başlamışlardı. Herkes üstünü değişmiş, ardından ders zili çalmıştı. Beden öğretmenleri Bay Kim herkesi spor salonuna çağırmıştı. Genelde beden dersinde pek bir şey yapmazlardı zaten. Bu onları çok mutlu ediyordu çünkü sınıftaki çoğu kişi beden dersinde konu işlenmesini çok saçma buluyordu.
Bay Kim;
Herkes sıraya geçsin yoklama alıcam hızlı bir şekilde. Yoklama alındıktan sonra serbestsiniz çocuklar.

Yeonjunie, Beom ve Kai birbirlerinin suratlarına mutlu bir şekilde bakıyorlardı. Soobin'in gözü ise ister istemez Kai'nin o muazzam gülüşüne kaymıştı. Kai bunu fark etmiş ve Soobin Kai'nin ona baktığını anlayınca hemen başını öne doğru çevirmişti. Kai masum bir gülücük attı bu harekete. Yeonjunie ve Beom olanları yandan yandan izliyorlardı.
Yeonjun & Beomgyu;
Ooooooo. Neler görüyoruz neler?
Kai;
Noluyor ya size yine? Neye coştunuz bu kadar?
Yeonjun;
Fark etmediğimizi mi sandın Hyuka?
Kai;
Neyi?
Beomgyu;
Soobin'le nasıl cilveleştiğini...

Yeonjun ve Beomgyu büyük bir kahkaha patlattılar ve kahkahaları spor salonunun her köşesine yayılmıştı. Tüm sınıf bu üçlüye bakıyordu. Kai'de şaşkın bir şekilde Beom ve Yeonjunie'ye bakıyordu. Utançtan yanakları domates gibi kızarmıştı. Bunu gören Soobin kendi kendine konuştu.
Soobin;
Ne kadar da tatlı...~

Söylediği şeyi kulakları duyunca inanamadı. Çünkü bunu istemsizce söylemişti Soobin. Hoca yoklamayı aldıktan sonra herkes serbest kalmıştı.~
Beden dersi bittikten sonra herkes üstünü değiştirmek için soyunma odasına gitti. Herkes üstünü değiştirip çıkmış ama Yeonjun, Beomgyu ve Kai konuşmaktan üstlerini değiştirememişti hala. Beom ve Yeonjunie üstünü hızlıca değiştirmişti. Kai onlara beklememelerini ve sınıfa gitmelerini söylemişti. İkisi ne kadar ısrar etse de Kai onları bekletmek istemiyordu ve sınıfa göndermişti ikisini. Tam tişörtünü çıkardığı anda bir ses duydu. Bu Soobin'di. Tek kendisinin olduğunu düşünmüştü ama Soobin ve Kai kalmıştı anlaşılan soyunma odasında.
Soobin;
Sende mi daha çıkmadın?
Kai;
Ha? A-a evet.

Kai hala yarıçıplak duruyordu ama bunu fark etmemişti. Çünkü hala Soobin'e karşı utanıyordu. Soobin Kai'nin bu halini görünce hafif bir şekilde gülerek Kai'nin vücuduna bakıyordu. Kai bunu fark edince hemen okul tişörtünü giydi. Ve Soobin'de beden dersinde giydiği tişörtü çıkarmıştı. Tam okul tişörtünü giyecekti ki o sırada ona doğru gelen Kai'yi görünce tişörtü yere düştü.
Kai'nin ayağı yere takılmış karşısında duran Soobin'e doğru düşmüştü. Aynı sabahki gibi...~

~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3. Bölümü nasıl buldunuz?? Biraz uzun oldu sanırım bu bölüm sşdldpxkpsx. Umarım beğenmişsinizdir. Yeni bölümde görüşmek üzere 👋🏻 yanlışlarım varsa affola

Sookai ile kalın...~🐰♾🐧💜💜

Name of Love • SOOKAIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin