episode 17 (FİNAL)

317 21 21
                                    

Bibidi babidi zaman atlamasıııı~

4 yıl sonra...

"Şştt! Kalksana ya artık derse geç kalacağız senin yüzünden!" diye bir bağırış duydu Kai uyurken. Uykulu olduğu için kim olduğunu anlamamıştı henüz.

"Kimsin sen ya? Uyuyorum çık" diye cevap verdi sadece Kai.

"Bak bir de kimsin diyor sevgilisine! Kai kalksana artık senin yüzünden derse geç kalacağız!" dedikten sonra Kai sevgilisi Soobin'in ona bağırdığını anladı.

Hışımla yataktan kalktı çünkü derse çok geç kalmışlardı. Soobin ona kızıp aşağıda beklediğini söyledi Kai'ye ve oda hızlıca dolabından bir şeyler alıp üstüne geçirmeye başladı. Aşağı indiğinde hiçbir şey yemeden çıktılar evden.

Liseden mezun olmuşlardı ve ikiside aynı üniversiteyi kazanmışlardı bu yüzden beraber yaşamaya karar verdiler. Diğerleri aynı şehirde farklı üniversiteler kazanmıştı ama hepside birbiriyle görüşüyordu.

Beomgyu ve Taehyun'un komik ama tatlı aşkı hala devam ediyordu. Yeonjun ise hala saptı. Sevgili istemiyordu şuan. Kendi kafasına uygun birini bulamamıştı çünkü.

~~~~
"Off Kai off! Koş koş senin yüzünden geç kaldık derse ya. Hoca şimdi bizi azarlayacak!" hem koşarken hem söyleniyordu Soobin.

"Cidden koşarken bile susamaz mısın Binnie? Hem seninde suçun var! Gece gece saçma sapan hareketler yapıyorsun beni de geç yatırdın!" imalı imalı konuştu Kai.

"Salak bir kere öpeyim dedim seni, uzadı iş ben nerden bileyim ya"

"Bir daha beni öpme o zaman!" diye trip attı Kai. Bunu duyan Soobin duraksayıp Kai'ye ters ters baktı.

"Tamam tamam öpersin hadi seni çekemeyeceğim şuan geç kaldık yürü"

Bu şekilde sürekli atışarak okullarına gittiler. İlk dersi kaçırmışlardı ama ikinci derse yetişmişlerdi. Hocanın azarını bir güzel yedikten sonra birlikte sıralarına oturdular.

—————-—————-—————-

Dersleri bittikten sonra Beomgyu, Taehyun ve Yeonjun ile buluşmak için sözleştikleri kafeye doğru gittiler Soobin ve Kai. Taehyun her zaman dakik olduğu için Beomgyu ile birlikte erkenden kafeye gitmişlerdi.

"Gelmeseydiniz oğlum ne gerek vardı yahu?!" diye kızarak karşıladı Taehyun gelen ikiliyi. "Of Taehyun bir sus birde senin söylenmeni çekemem" diye yükseldi Kai Taehyun'a.

"Birde derken? Benden mi bahsediyorsun Huening Kai?" Soobin Kai'nin tam ismini çok nadir söylerdi. O zamanlarda Kai'ye sinirli olduğu zamanlardı. Bu zamanda onlardan biriydi.

"Ya ne alakası var aşkım? Görmüyor musun sabahtan beri koşturuyoruz hocalar bir yerden derse geç kaldık zaten. Benim yüzümden sende azar yedin niye gitmediysen." diye sakinleştirdi Kai sevgilisini.

İkiside arkadaşlarının yanına geçtiler. Diğerleri Soobin ve Kai'nin atışmalarına gülüyordu. Çünkü çok tatlı atışıyorlardı.

Bir süre sonra Yeonjun'da gelmişti yanlarına ve uzun uzun konuşup güldüler.

Birbirlerini gerçekten çok seviyorlardı. Kendilerine bir isim vermek istediler. Bu fikir Beomgyu'dan çıkmıştı.

"Ya düzgün isim bulsana Junie. Ne biçim isimler söylüyorsun?" diye karşı çıktı Beomgyu Yeonjun'a.

"Oğlum fikir senden çıktı o zaman sen söyle ne bana bağırıyorsun ya"

"Atar yapma lan sevgilime!" diye çıkıştı Kang Taehyun. "Yaw çocuk seni öperim bak burda çok tatlısın." bu cevaba yandan gülerek geri dönüş yaptı Taehyun.

"Of sizin bir şey bulacağınız yok ben söyleyeyim aklımda vardı zaten, TXT olsun!"

"Açılımı var mı Soobin?" diye sordu Yeonjun. "Var tabikide Tomorrow X Together. Güzel değil mi"

"Bence çok güzel bebeğim" diye destekledi Kai sevgilisini. Diğerleri de ismi beğenmişti ve bunda karar kıldılar. Whattsap gruplarında isim de bulamıyorlardı artık ne koyacakları belli olmuştu.

5 arkadaş (ve sevgililer) hiç ayrılmadı birbirlerinden. İyi günlerinde kötü günlerinde hep birbirlerinin yanında oldular.

Son ♡︎♡︎

Bu fic bitti!! İlk ficimdi benim sonlara doğru ne yazacağımı bilemediğim için saçmaladım biraz epkcpekxğsld

Neyse birde aklımda Beomjun fici var yazsam mı sizceeee?? Yazmayı istiyorum aklımda bir hikaye varrrr

Sookai ile kalmaya devam edinn beybilerimm görüşmek üzereeee💜💜🐰🐧

Name of Love • SOOKAIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin