Bar

142 12 0
                                    

Medyada Bahar var

...
Bazen yaralarımızı iyileştirmeye çalışırken daha büyük yaralar açtık bilmeden
...

Elimi yüzümü iyice yıkadıktan  sonra Miray koşarak yanıma geldi.Ellerindeki ilaçları alıp ağzıma attıktan sonra koşarak oradan uzaklaşmaya çalıştım .

Dışarı çıktığımda temiz havayı iyice içime çektim.Sanki birdaha nefes almayacakmış gibi.Zaten bu gidişle havaya hasret kalacaktım.Hemen telefonla Rüya'yı aradım."Rüya hemen bir yerde buluşmamız lazım çabuk okuldan bir şekilde çık acele et!".

"Bahar iyi misin ne oldu nerdesin?"

"Kahretsin yine başladı kriz  çık ve okulun arkasındaki bara gel acele et.Bulmam lazım ondan"Rüya cevap verecek gibi oldu ama telefonu katıp bara doğru ilerledim .

Barın kapısına geldiğimde Rüya'yı gördüm.Hangi ara gelmişti bu kız."Bahar iyimisin?Ne oldu?"Durmadan soru soruyordu.Bir an sinirlenerek bağırdım ."Bi kapa çeneni .Ne halde olduğumu görmüyor musun?Yine başladı işte .Ne olduğunu anlamadım bile .Biran önce bulmam lazım .Şimdi sus ve bana yardım et!!"

Sinirlerine ne yapacağım belli olmuyordu.Sadece kafam dönüyor ,kelimeler beynimin içinde yankı yapıyordu.

Hemen içeri girip şu işi halletmek istiyorum .Ne kadar çabuk o kadar iyi.Hemen barmenin yanına gidip nerede bulabileceğimi sordum,oda bana karşıdan piç smile yapan adamı gösterdi .Adama doğru ileredim .Beni kolundan tutup koridora çekti ."Ne o fıstık benim mi sordun?"Adam piç piç sırıtırken yüzüne bir yumruk patlattım."siktir senin neyiniz sorcam .Sadece bana uyuşturucu lazım .Para sorun değil.Adam olursan sürekli senden alırım."Adam neye uğradığını şaşırmış bir şekilde cevap verdi.Ama yüzünde hala sırtıma vardı."Waow sert kız.Neyse al sen şunu,geç içeri .İşini orada hallet .Yardım ister-"Lafını tamamlamasına izin vermeden paketi alıp ,parayıda yüzüne fırlatıp arka tarafa geçtim.

Kokusunu içime çekerken beynim uyuşur gibi oldu ve tüm ağrıyı alıp atmıştı başımdan.Işte benim ihtiyacım olan o lanet doktor ilaçları değildi ışte benim ihtiyacım olan tek şey buydu.Furkan'dan sonra acılarını sindiren bana huzur veren tek şeydi uyuşturucu .

TUT ELLERİMDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin