"Hayır Rüya yataktan kalkmak istemiyorum"Uff.Sabah sabah bu neyin tartışmasıydı ."Bahar!Kalkıp bana dün gece neler oldu anlatacaksın "Kafamı kaldırıp ne demeye çalıştığını anlamaya çalıştım.
Rüya karşıma geçmiş ,gözlerini kısmış ve elleri belinde bana bakıyordu.
"Ne dün gecesi?Neyden bahsediyorsun?"Gerçekten anlamamıştım şu an ne demek istediğini."Dün gece diyorum.O çocukla ne yaptın?Umut'la?"
Umutla olduğumu nerden biliyordu ki şimdi."Sen nerden biliyorsun?"
"Nerden mi biliyorum?Kızım,çocuk sabah kapıya gelip seni sordu"
Şaşkınlıkla bakışlarımı Ruya'da tutmaya devam ettim.Yani aramızda birşey olmamıştı.Hemde hiçbirşey.
"Birşey olmadı Rüya"
Yüzüme hiçte ikna olmamış gibi bakıyordu."Bana öyle bakmayı kesermisin lütfen.Birşey olmadı diyorum.Sadece dün bayıldığımda yanımda o vardı.Sonra beni evine götürmüş.Sadece bu kadar"
Tabi der gibi başını sallayıp odadan çıktı.
Üzerimi giyip aşağıya indiğimde Görkem beni gülerek karşılamıştı."Günaydın güzellik"Yüzüne kısa bir tebessüm atıp gözlerimi kırptım.
Rüya elindeki tepsi ile mutfaktan çıkıp masaya doğru ilerledi.Sanki çok acayip birşey yapıyormuş gibi Görkem ile izliyorduk.Tepsiyi bırakıp bize doğru döndü."Ne?"
Omuzlarımı silkip kendime geldim ve mutfağa geçip çaydanlığı aldım.
Dün gecenin etkisi hala üzerimdeydi.
Fazla ağlamıştım ve şuan başım biraz ağrıyordu.
Hepimizi masaya oturup kahvaltıya başladık.
Yaklaşık beş dakika kimseden ses çıkmadı.Çatalımı masaya hızlıca koyup arkama yaslandım.İkisinin yüzüne kısa bir bakış atıp ellerimi kaldırarak konuşmaya başladım."Hadi ama.Ne bu suratlar?"
İkiside sanki duymuyor gibiydi.Ne kafalarını kaldırdılar nede cevap verdiler."Heyy!Kime diyorum ben yaa".
Rüya bakışlarını bana çevirip "Dalmışız Bahar .Kusura bakma"
"İyi misiniz?"Rüya bakışlarını tekrar elindeki çatala çevirip tabağıyla oynamaya devam etti.Bu sefer içerideki sessizliği Görkem bozmuştu.
"Bugün.Eda geldi.Biliyorsun demi?"
Her cümleyi zorlanarak söylüyordu.
Bende bakışlarımı aşağıya düşürüp içimden derin bir of geçirdim."Evet.Sizidemi aradı?"
Yüzüme Rüya'ya çevirince oda konuşmak yerine başını salladı.
...
İki saat sonra Görkem şirkette gitmiş biz de biraz hava almak için sahile inmiştik.Bugün cumartesi olduğu için okul yoktu.
Bankın birine geçirip oturduk ve denizi izlemeye başladık.Rüya vücudunu bana çevirip ellerimden tuttu."İyisin değil mi ?"Başımı olumlu şekilde sallayıp gülümsedim.
"Gidecek misin?"İçimdeki bir parça huzurda denize karışıp gitmişti.Bilmiyordum.Yani ne yapacağımı.
Derin bir nefes alıp,bakışlarımı biraz
daha derinleştirdim.
"Bilmiyorum"Cevabım kısaydı ama net değildi."Bak Bahar.Ne hissettiğini biliyorum ama,gitmelisin.Zaten buraya gelmen bir hataydı.Öylece çekip gitmen hataydı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUT ELLERİMDEN
Teen Fictionçok mutsuz olabilir insan ,çok acı çekebilir hatta mahvolabilir.Herşeyini kaybedebilir ve hüngür hüngür ağlayabilirde .Ölmek istersin bazen çünkü yaşamak için sebep bulamazsın.Bazen de acilarindan dolayı bağimli olursun sigaraya uyuşturucuya.Sen ne...