03.| Stormy cloud's

2.4K 193 14
                                    

Hi my sweet sunshines!!! :3 :D Jsem tu a to znameá jediné, další díl She opouští moji dílničku a míří rovnou k vám!


N I A L L' S_P O V

Ve vzduchu se vznáší jemná vůně dívčího parfému, která mi na tváři z neznámého důvodu vykouzlí zasněný úsměv.

Převalím se na druhý bok a přitáhnu si peřinu blíž k nahé hrudi, mířící zpět do sladkého světa snů.

Až po několika dlouhých minutách si uvědomím, že tu cosi nesedí.

Nespokojeně se zamračím a z úst mi vyklouzne hlasité povzdechnutí, způsobené ostrou bolestí hlavy, která se přihlásí o pozornost ve chvíli, kdy se prudce posadím.

Promnu si obličej a letmo pohlédnu na druhou polovinu postele.

Něco je špatně, jakýsi nepopsatelný pocit hluboko uvnitř mě mi říká, že tu cosi chybí.

Jenže co?

Rukou si ledabyle prohrábnu přeleželé vlasy a můj pohled zabloudí ke zmačkanému povlečení polštáře, dokazující přítomnost další osoby.

Ne co, ale kdo tu chybí?


Mé poslední myšlenky se poutají k Louisovu opileckému smíchu, který mi lezl nehorázně na nervy. Už měl v sobě pár skleniček a přes veškeré Liamovo domlouvání se rozhodl vylézt na stůl a začít tancovat na jeden z odvážnějších songů. V ten okamžik mi došlo, že jít s těmi čtyřmi pitomci do klubu nebyl zrovna ten nejlepší nápad. Měl jsem raději zůstat doma a strávit večer u televize, jak tomu v mém případě obyčejně bývá.

Po dalším kole Lousových tanečků, kdy stál na stole už i Zayn, což byla učiněná katastrofa vzhledem k tomu, jak mizerný tanečník je, jsem se zkrátka sebral a zamířil raději k baru.

Co se dělo dál netuším, ale sám jsem očividně nezůstal.

Klesnu zpět do peřin a marně si snažím vybavit podobu dívky, s kterou jsem strávil noc.

Když zavřu oči, vidím jen temná bouřková mračna a ani v nejmenším netuším, jak to sakra souvisí s minulou nocí.

Mám chuť křičet a vztekat se jako malé děcko! Proč se to muselo stát zrovna mě? A proč se po tom všem probouzím v prázdné posteli?!

Frustrovaně vydechnu a opět, tentokrát už opatrněji, se posadím, bojující s náhlým přívalem nevolnosti. Potlačím nutkání zvracet a podaří se mi vydýchat i všetečnou bolest hlavy.

Nutně potřebuju aspirin a spoustu pomerančového džusu.

Vyklouznu z pod peřiny a natáhnu se pro své boxerky, plovající se na zemi mezi zbytkem mého oblečení, které jsem měl v noci na sobě. Za pomoci rukou se vyhrabu na nohy a sehnu se pro hromadu alkoholem a kouřem načichlého oblečení, mířící s ní ke své cestovní tašce. Když zahlédnu kus roztržené černé látky, nejistě se zamračím a odhodím své věci zpátky na zem.

Pokud se mi jakýmsi záhadným způsobem podařilo zničit ji v záchvatu vášně šaty, jak potom odešla? Probleskne mi hlavu a zmateně se rozhlédnu kolem sebe. Nakonec v rychlosti prohrabu svoji tašku a zjišťuji, že mi chybí triko.

Povzdechnu a můj pohled zabloudí zpět k hromadě zmuchlaného oblečení, které začnu ledabyle pěchovat do svého jediného zavazadla. Když mě cosi zastudí na kůži, polekaně sebou cuknu a ruku z tašky urychleně vytáhnu.

S H E |FF One Direction czKde žijí příběhy. Začni objevovat