Taaakže, po sto letech je tu opět She :O Ano, je to skutečnost :) Předem varuji, že došlo k několika změnám, sedmá kapitola tu již jednou byla, ale z jistých "technických" potíží jsem byla nucena ji přepsat a publikovat znovu :ú snad vám v tom neudělám moc veliký bordel :(
A I D E N' S_P O V
Začínám se obávat nejhoršího.
Tenhle její výraz jsem viděla naposledy zhruba před dvěma měsíci, kdy Prada uvedla na trh novou kolekci kabelek.
Kim ten den vstávala už v šest ráno, aby mohla být v osm před butikem a získala tak svojí vytouženou kabelku z limitované jarní edice, jejíž poslední model ji nakonec přímo před nosem vyfoukla jedna holka z nižšího ročníku. Kim ji tehdy málem uškrtila a vyškubala všechny vlasy, ale tu kabelku stejně nedostala.
Mlčí, což je snad ještě horší, než kdyby na mě křičela, jak tomu bylo ještě před pár minutami. Její vražedný pohled mi způsobuje mrazení v zádech a tíživé ticho se začíná stávat nesnesitelným.
"Už jsem se ti omluvila, co víc po mě sakra ještě chceš?!" Rozhodím bezradně rukama. Vím, že náš přívěšek přátelství pro ni hodně znamená, ale takové drama by z toho dělat nemusela! Nežijeme v žádný zasraný španělský telenovele!
"Víš co? Nech to být." Pokrčí lhostejně rameny a sáhne po svém bílém iPhone, ležícím na kuchyňském pultu, o který se vzápětí zády opře.
Povzdechnu a raději se obrátím k své věrné kamarádce ledničce, která mě za celý můj dosavadní život ani jedinkrát nezklamala. Sáhnu po jahodovém džusu a mražené pizze, ignorující onen fakt, že jsem před necelou hodinu obědvala.
"To si ze mě děláš prdel?!" Překvapeně zamrkám a věnuji Kim udivený pohled.
"No promiň, mám prostě hlad." Hájím svůj kručící žaludek.
"Jak jsi mi to mohla zatajit?!" Vyjekne zděšeně.
"Mám pořád hlad, jím čtyřiadvacet hodin denně, to přeci není žádné tajemství." Odpovím nejistě, měřící si svoji kamarádku podezřívavým pohledem. "Ty sis něco šňupla, nebo..?" Nechám větu vyznít do ztracena.
"Proč jsi mi neřekla, že randíš s Harrym Stylesem?!"
Náhlá slabost, nával horka, které následně vystřídá ledový chlad, dýchací potíže a mžitky před očima.
Neprobíhá takhle náhodou infarkt myokardu?
"Aiden proč jsi mi to kurva neřekla? To teď před sebou budeme mít tajnosti?!"
Povzdechnu a rukou zajedu do vlasů v bezradném, zoufalém gestu. "Já s ním ale nechodím, jsme jen kamarádi!" Namítnu.
"Jo?! A proto koluje Twitterem vaše fotka, na které se navzájem žerete?!" Strčí mi před obličej svůj mobil, předhazující mi důkaz v podobě fotky z butiku, která zachycuje chvíli mého průzkumu co se Harryho heterosexuality týče.
Jen mezi námi, obstál na výbornou.
"Nic to nebylo, jen jsme blbli, nic víc!" Vykřiknu na zoufale. "Tohle celé je absurdní! Vždyť ho sotva znám!"
Odfrkne si. "Jo, to ti tak uvěřím." Popadne svoji kabelku a bez rozloučení zamíří ke dveřím, s kterými nezapomene dramaticky prásknout.
Vím, že se vrátí.
Začne se omlouvat za svoje stupidní chování a já ji odpustím, protože je to moje nejlepší kamarádka, ale do té chvíle mi bude mizerně a mojí jedinou záchranou bude jídlo a Jacksonovi přihlouplé vtipy.
ČTEŠ
S H E |FF One Direction cz
Fanfiction"She was like a hurricane. Wild, elusive, unpredictable and fearless. Caught between her mistakes committed by the doomed to hurt the man who loves her." Z nejlepších přátel se stávají cizinci. Podlá hra o její srdce začíná. Vítěz bere vše. Hlavn...