† Um-vím, že to trvalo a omlouvám se, ale je toho nějak moc, psát tři povídky najednou není jen tak, doufám, že to pochopíte :) :3
A I D E N' S_P O V
"Tati? Jsem doma!" Náležitě ohlásím svůj příchod a aniž bych se zula, pokračuji ve své cestě do kuchyně.
Otcové mých vrstevníků se po večerech běžně věnují aktivitám, jako je sledování sportovního kanálu, nebo třeba stavění miniaturních dřevěných letadýlek, jenže můj otec zkrátka není v tomto ohledu tak úplně normální.
"Co-to-sakra-je?!" Vyjeknu zděšeně.
"Ahoj zlato, jak ses měla?" Otáže se otec, aniž by vzhlédl od karet ve své ruce.
"Já se ptala první." Zavrčím.
"Hrajeme poker." Odpoví Jackson a posune do středu stolu tři čokoládové sušenky. "Dorovnávám." Prohlásí důležitě, ve tváři kamenný výraz.
Někdo se dívá na fotbal, někdo se věnuje modelování letadýlek a pak je tu můj otec, který hraje poker o sušenky s mými kamarády.
"Už jsi našla náš přívěšek přátelství?" Ozve se Kim, propalující své karty upřeným pohled. Když ji nahlédnu přes rameno, zjišťuji, že je na tom velmi dobře, Full Huse by ji měl zajistit vítězství.
"Ještě ne." Hlesnu a zamířím k lednici. "Ale pracuji na tom." Ujistím ji, což je samozřejmě lež. Raději si nechám ve zlatnictví vyrobit nový, než abych prolézala každičký kout svého pokoje a ztrácela tím drahocenný čas.
"Dobře." Přikývne. "A teď k včerejší noci."
Protočím oči a vytáhnu z ledničky jahodový džus.
"Kde jsi byla? Lépe řečeno, s kým jsi byla?" Vyzvídá.
Povzdechnu a zády se opřu o kuchyňský pult, bojující se zavíráním džusu. "Nechci o tom mluvit." Odbydu ji a modlím se, aby to nechala být, což samozřejmě neudělá, protože to by nebyla Kim, kdyby ze mě nevytáhla všechna má tajemství.
"Ztratíš náš přívěšek přátelství, necháš mě s tímhle ignorantským idiotem v klubu a pak mi odmítáš říct, kde jsi celou noc byla?! Full House!" Prudce udeří rukou, ve které drží karty, do stolu a obdaruje mě vražedným pohledem. "Takhle se k sobě nejlepší kamarádky nechovají!" Štěkne pobouřeně.
Jackson se nespokojeně zamračí a v rychlosti zkontroluje Kim karty, aby se ujistil, že skutečně vyhrála, načež z úst vypustí několik sprostých nadávek.
"Jackson není idiot." Namítnu. "A pokud vím, do klubu jsi chtěla jít ty, já navrhovala filmový večer." Pokrčím rameny a loknu si jahodového zázraku, který následně zředím kostkami ledu, které naházím do vysoké sklenice, naplněné džusem.
"To ale nic nemění na tom, že mám právo vědět, kde jsi v noci byla!" Nasadím otrávený výraz.
"Můj otec má právo vědět, kde jsem byla, ty nikoli." Zavrtím hlavou a uklidím zbytek džusu zpět do lednice.
"Vy víte, kde Aiden byla?" Obrátí se Kim na mého otce, který nenápadně krade sušenky náležící výherci a tím on mimochodem není.
"Um-ne, měl bych?" Povytáhne obočí.
"Jste její otec! Samozřejmě, že by jste měl vědět s kým trávila noc!"
Povzdechne a otočí se mým směrem. "Zlato, můžeš prosím své kamarádce říct, kde jsi včera spala?" Zoufalý výraz v jeho tváři mě donutí mu vyhovět.
ČTEŠ
S H E |FF One Direction cz
Fanfiction"She was like a hurricane. Wild, elusive, unpredictable and fearless. Caught between her mistakes committed by the doomed to hurt the man who loves her." Z nejlepších přátel se stávají cizinci. Podlá hra o její srdce začíná. Vítěz bere vše. Hlavn...