🎸🎸🎸
''Neden bu kadar geç kaldınız?'' Jiseul abur cubur paketlerini masaya koyarken konuştuğunda Jaemin sırıtmıştı. Şimdi kesin ötecekti.
''Bilemiyorum, Jeno'ya sor.'' Jaemin'in gülmesi Jiseul'un aklına birçok şey getirmiş olmalıydı ancak umursamadı ve kolasını alıp tekli koltuğa geçti. Onun bazı durumlarda Jaemin'i umursamaması işime geliyordu. Jeno da cips paketini alıp elini içine daldırdığında yanına ben, Jaemin ise benden en uzakta olan köşeye geçmişti.
''Başlatıyorum.'' Jaemin oyunu başlatmadan yarım saniye önce sorduğunda hepimiz konsolları elimize almıştık. Oyun başladığı anda ise Jaemin'in ilk hamlesi yüzünden Jeno sayısız küfür savurmaya başlamıştı. Oyunun sonunda hepimiz berabere bitecekken Jaemin'in ikinci hamlesi sayesinde öne geçmiştik ancak Jeno sol ayağını uzatıp onu ittirdiğinde (benden uzak olsa da Jeno'ya yakındı ve Jeno'nun bacakları çoook uzundu) Jaemin kontrolu kaybetmiş ve bizim kaybetmemize sebep olmuştu. Ben de hiçbir şey yapamadan öylece kalmıştım.
''Hile yaptın!''
''Ne münasebet?'' Jeno keyifle arkasına yaslandığında Jaemin fazla üstelememiş, oflayarak Jiseul'u yanına çağırmıştı. ''Gel sarılalım.'' Ben onlara gülerken Jeno sol kolunu kaldırmış ve omzuma atmıştı. ''Ne zaman çıkıyoruz randevuya?'' Sırıtarak konuşmaya başladığında başımı kaldırıp yüzüne baktım. ''Tişörtlerini verdiğin zaman.''
''Anlaşmamız öyle değildi.''
''Umrumda mı?'' Oyunbozanlık yapmayı seviyordum, en basitinden eğlenceli bir şeydi ancak Jeno eğlendiğimi görmüyor gibiydi. Suratını astığı anda sol elimi kaldırıp çenesini kavradım. ''Agu bugu, Jeno ağlıyor mu?''
''Joanne--''
''Biz çıkalım isterseniz.'' Jaemin anında ayağa kalktığında konuşmuştu, başımı ona çevirdim hızla. Jeno her zamanki gibi geri kalmamış ve konuşmuştu. ''Sizin de bizden geri kalır haliniz yok...''
Jiseul gülerken Jaemin ona orta parmak gösterip salondan çıktı, Jiseul de arkasından. Jeno onu umursamadı bile. Oturuşunu dikleştirip kollarını bana sardığında ben de kollarımı beline sardım. Çenesini başıma koyarken konuşmuştu.
''Güzel kokuyorsun.''
''Şeftali.'' dedi gözlerimi kapatırken. Benim şeftaliyi sevdiğimi bildiği için sürekli şeftali kokmaya başlamıştı. Gülümsediğini hissettim ancak bir şey demedim. Birbirimize sıkıca sarılmıştık ve huzurlu hissettiriyordu. Sonsuza kadar böyle kalabilirdim.
🎸🎸🎸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GIRLFRIEND
أدب الهواة𝙣𝙤𝙣𝙤𝙟𝙚𝙣𝙤: annem gelin istiyormuş ⇁ lee jeno + girl, fluff×texting © jieiee ☇ hayrankurgu #608 [tamamlandı] kapak tasarım: @sevgisizcesevdi all rights reserved