Keyifli Okumalar!
Gençler dairelerine geldiğinde hepsi bir köşeye çekilip olup biteni düşünmeye başladı. Yarın onlar için zorlu bir gün olacaktı. En azından hepsi böyle düşünüyordu.
Megan odasında sıkılıp içeriye geldiğinde hem Nex'i hem de Fahrel'i kara kara düşünürken buldu. Derin bir nefes bırakarak söylendi.
"Açıklarda gemileriniz mi battı? Ne bu hâl?!"
"Hıı, ikimizinki çarpıştı." diyen Nex kucağındaki yastığa daha çok sarılarak kafasını geriye doğru yasladı.
"Tavırlarınıza bir an önce çeki düzen verin hanımlar. Neden bu hâle geldiniz anlamış değilim. İki yakışıklı çocuk görünce kendinizden geçtiniz. İçinde olduğumuz durumun ciddiyetini hatırlatmak isterim."
Megan'ın otoriter çıkan sesi iki genç kızın yüzüne tokat gibi çarparken Fahrel huzursuzca yerinde doğruldu.
"Benim kendimden geçtiğim falan yok. Sadece arenada gücümü kullanamadığım için üzgünüm. Paslandım kaldım." deyiverdi bir çırpıda.
"Aynen, biz anlamadık zaten Sako'ya haksızlık ettiğini düşünüp içten içe kendini yediğini."
Nex oturuşunu dikleştirip, gözlerini kaçıran Fahrel'e baktı.
"Tamam, belki biraz fazla üstüne gitmiş olabilirim ama sürekli bizi aşağılar gibi konuşmasını hazmedemiyorum."
"Onlar Kandera'da büyümüşler Fahrel. Kadınlar, onların gözünde korunması gereken bireyler. Bazen ben bile, onların da görev için seçildiğini unutuyorum. Ayak bağı olacaklarını düşünüyorum çünkü bu yaşıma kadar büyü yapabilen ya da özelliği olan bir erkek görmedim. Ama sen Sakrona'da büyürken böyle keskin bir cinsiyet ayrımına maruz kalmadın. O yüzden onu anlamaya çalış."
Megan bir abla edasıyla Fahrel'e öğüt verirken Nex sadece dinlemekle yetinmişti.
"Haklısın Megan. Ama Austin gayet beyefendi. O da Sako ile aynı şartlarda büyümüş sonuçta. Hatta asi kızımız Nex'in kalbini çalmayı bile başardı."
Fahrel'in sözleri üzerine Nex faltaşı gibi açılmış gözlerle ona bakıyordu. Belki de kendine bile itiraf edemediği şeyi bir başkasından duymak onu şaşırtmıştı.
"Yok öyle bir şey! Saçmalamayın." diyerek kucağındaki yastığı Fahrel'e fırlattı.
"İyi, sen öyle diyorsan öyledir."
Konuyu daha fazla uzatmayıp uyumak için odalarına geçtiler.
Sako ise Austin'e pansuman yapmak için kolunu açtığında yaranın büyük bir bölümünün iyileştiğini gördüler.
"Ama bu nasıl olur?" dedi şaşkınlık içinde Austin.
"Yaraya ne yaptınız ki bu kadar çabuk iyileşti?" Soru Furry'den gelince Austin hala anlamayan gözlerle yarasına baktı.
"Arabada Megan bir krem yaptı. Nex sadece onu sürmüştü. Bir krem bu kadar etkili olabilir mi?"
Sako yarayı incelerken konuşmaya başladı.
"Bu kızlar gerçekten yetenekli. Ya da kreme büyü yapmış olabilir. Sonuçta normal büyü gücünün, kara büyüye göre şifa verme olasılığı daha yüksek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVRENLER ARASI
FantasíaBeş farklı evren. Her evrenin kendine özgü insanları ve güçleri. Bin yıl önce lanetlenen evrenlerden biri, geriye kalan dört evrenin de iletişimini kopardı. Hyepsis kendi kaderine mahkum edilirken diğer dört evren her ne kadar barış içinde yaşamaya...