1

707 4 3
                                    

... Dopsala jsem poslední řádek a zaklapla jsem notebook. Abych vás uvedla do děje, tady ve městě- kousek od Pardubic, jsem pronajala klub a zařídila aby v něm vystupovali Milion plus. Samozřejmě souhlasili. Zároveň v tomhle městečku nedaleko od Pardubic bydlím. Před tím než jsem dodělala svou práci, jsem si zase začala hrát na samostatný tábor u sebe v pokoji, celkem normální, ono co jiného dělat když máte zase zlomený nos a roztrhlý ret? Pro vysvětlení, Udělal mi to otec, dle něho jsem špatně uklidnila i když nevím o tom že bych uklidnila špatně. Chvíli Jsem zamyšleně koukala do zdi naproti mě, v mém pokoji a pak jsem se oblékla do oblečení na ven což jsou černé legíny, šedá čepice a nově jsem si dala mikinu m+. Do baráku jsem zakřičela čau a vzala si klíče. Dala jsem svého psa na vodítko a spolu jsme vyšli vstříc procházce. Je mi 19 a i přes to bydlím s otcem a jeho přítelkyní která je naštěstí milá a celkem hodná.

Prošla jsem si kopce se sluchátky v uších a poslouchala různé písničky od kluků tudíž milion+. Vešla jsem do lesa a šla po délce plotu lesní školky. Po chvíli jsem se otočila a šla zpět na cestu. Na cestě pochodovala starší paní s buldočkem. Můj pes (Dasty) nemusí moc ostatní psy a řekla bych že ten buldoček asi, to má stejně, paní se mě totiž ptala kam jdu a se slovy ,, tak pojď půjdeme ještě kousek dál, aby slečna mohla projít" šla o kousek dál já Zdvořile poděkovala a dál jsem pokračovala ve svojí cestě, i když jsem absolutně neměla tušení kam bych ještě šla.
Zastavila jsem se u silnice přes kterou je krásný výhled na louku. Otočila jsem se, a u betonové cesty jsem si to šla po trávě. Po chvíli jsem uslyšela jak za mnou jede auto, tak jsem popošla ještě kousek na kraj.
,, ahoj, nechceš fotku? Máš naši mikinu tak jsem se chtěl zeptat " já bez toho aniž bych se podívala jsem zjistila že to řekl Andreas vedle mě z auta. Zajímalo by mě proč zastavovali když u normálního člověka s jejich mikinou by to neudělali.
,, ahoj, ráda bych, ale to by jste nesměli být v autě" usmála jsem se do prázdna před sebou a sundala si Sluchátka.
,, když tak tamhle je lesní školka a u ní parkoviště, tak tam zaparkujte" jak jsem řekla, tak oni udělali. Šla jsem jim kousek naproti.
Vylezlo slunce a já tady shodila kapucí a sundala čepici a tak se jim naskytl z dálky pohled na moje hnědé vlasy, malinko pod ramena.
,, se divím že se z nás jako každá fanynka hned z prvního pohledu neroztekla " zasmál se Dominik.
,, jsem sice fanynka ale ne v tomhle, jsem spíše fanynka ale jen díky hudbě. Ne že by jste nebyli pěkní to neříkám ale neposlouchám vás, kvůli tomu jak vypadáte"
,, jasný " zasmál se Dominik
,, zajímalo by mě co tady děláte tak brzo když sraz je až v 6."
,,jak víš že s tou borkou co nám to nabídla máme sraz v 6?" teď už mi odpověděl Yakubko
,, páč já jsem ta borka" usmála jsem se. Už jsme byli skoro metr od nich na bezpečnou vzdálenost ale Dasty nechtěl jít. Začal vrčet.
,, to je v pořádku, Dasty, Dasty " říkala jsem mu a šla pomalým krokem za ním.
,, Dominiku pojď sem" řekla jsem mu protože jsem věděla že jim nevěří nebo se bojí. Dominik si dřepl za mnou. Vzala jsem ho za ruku a propletla si s ním prsty. Ucítí z něho mě. Spolu s Dominikem jsem začala hladit po srsti a pak jsem zkusila pac. Šlo to hladce. Nakonec si na ně navykl.
,, proč jsi volala Dominika? " zeptal se Yakubko
,, playboy tendo" zasmáli jsme se, když Hasan pronesl tuhle větu.
,, byl první kdo mě napadl navíc se hůře seznamuje s vyššími lidmi, má proto svůj důvod, který já bohužel nevím " pokrčila jsem rameny.
,, no když už jsi tu s náma tak se s tebou projdeme, Andreas jel převézt auto už před ten bar. Ale řekni nám co máš s nosem a proč máš natrhlý ret." řekl Hasan
,, dost zajímavý ale asi vám to řeknu takhle, protože vím že by jste se všelijak ptali" nasadila jsem poker face
,, udělal mi to otec, údajně špatně jsem uklidila" kluci vykulili oči
,, keby že ho nezabije me, tak sa môžeš diviť" řekl Konev a objal mě.
,, ten psík Žiarlí" zasmál se. Když jsme se odtáhli tak jsem netušila. Dominik a Dasty stáli vedle sebe a koukali se na nás úplně stejným pohledem.
,, kterého myslíš? " řekla jsem a zaujatě je sledovala. Když jsme tak kráčeli dál ,což mi ještě zbývala hodina na dobu co mám chodit se psem, což jsou 2 hodiny, tak jsem viděla svého spolužáka ze základky.
,, kurwa" řekla jsem když jsem si všimla že jde k nám.
,, ty vole ty tady zařídíš koncert a ještě m+ potkáš před srazem" zasmál se
,, taky tě ráda vidím tupče ale i když mi chybí to sraní třídní tak jak bylo naším oblíbeným předmětem" zasmáli jsme se
,, vole ty máš zrovna co říkat prej že je to strašná kráva a učitelka huh? "
,, a ja jsem úplný mam v píčista tak mi bylo jedno že mu zavolá. Jinak Štěpán m+ které znáš a milione Štěpán"
,, hele někdy napiš čůzo musím do.. " nedořekl větu a já ho doplnila
,, je mi jasný kam, za anetou" zasmála jsem se a on se mnou. Odjel, Díky bohu, pryč.
,, díky bohu, blbec" kluci se netvářili že by ho měli mít rádi spíše naopak.
,, je ze základky, strašnej kokot " kluci se usmáli a díky bohu jsme přešli na polní cestu. Pustila jsem Dastyho na volno, chytla Hasana za ruce a začali jsme tancovat jako děti. Když jsme se zastavili tak jsme se smáli jako kdyby nám hráblo. Začali jsme se tak motat všichni do té doby dokud jsme nespadli první já a Konev a postupně všichni. Se smíchem jsme se potom zvedli a Kuba pronesl
,, ty vole to je lepší než nevím co" furt jsme se smáli. Nakonec mě šli vyprovodit i když vůbec nevěděli co a kam. Řekla jsem jim ať počkají za barákem. Já si dala roztrhané jeany a se slovy jdu ven, čau jsem šla za barák. Spolu s klukama jsme se vydali k baru. Bar jsem odemkla a oni začali pracovat. Vše bylo tak jak mělo a já vytáhla cigarety.
,, kuwa" zamumlala jsem s cigem v puse.
,, pojď sem" řekl se zapalovačem Nik.
,, nekuřte" řekl Yakubko který seděl na schodech které vedli do baru.
,, můžu" vyfoukl kouř Nik co byl vedle něho
,, no, ale ne vedle mě " Nik si provokativně stoupl nad něho a se smíchem se zeptal
,, lepší?"
,, ne vole Dominiku" bylo vtipný to pozorovat. Jenže mi Daniel díky mé nepozornosti vzal cígo.
,, nefajči" zasmáli se
,, dám tě vykastrovat" zasyčela jsem na Daniela když mi to cígo zašlápnul. Všichni se zasmáli a já si vytáhla vapo aby mi nezebral i další cígo.
,, notaaaakkk" objal mě ze zadu
,, Nevadí mi že fajčíš, ale veď prečo nie? Máš v ňom nikotín? " měl na mysli vapo.
,, pán se vyzná ale ve vapu ne, na" odpověděla jsem mu.
,, vďaka" pár krát si potáhl a vapo mi vrátil.
,, umíš něco? Jakože kroužky nebo tak? " zeptal se Decky.
,, vlastně kroužky, medúzu a tornádo ale na to potřebuji volnou větší plochu" ukázala jsem jim kroužky i medúzu venku šli jsme sice už dovnitř ale tornádo jsem jim neukázala. Když jsme přišli bylo půl 7 a v 7 jsme šli už zase zpátky dovnitř. V 8 se to tu začalo plnit a v 9 kluci šli hrát. Hráli tak do jedenácti. V deset jsem napsala otcově přítelkyni jestli můžu spát u kamaráda a souhlasila. I když, on by otec asi nesouhlasil. S klukama jsem potom šla na hotel. Mohla jsem si vybrat s kým budu spát...

Známá crew/milion+ FFKde žijí příběhy. Začni objevovat