16

182 0 0
                                    

Vzbudila jsem se v osm. Ideální. Vstala jsem a šla jsem do koupelny. Umyla jsem si obličej, vyčistila jsem si zuby a rozčesala jsem si vlasy. Vrátila jsem se tedy zpět do pokoje. Vysvlékla jsem si tričko a ve spodním prádle jsem přemýšlela co si vezmu. Najednou někdo zaklepal.
,, joo?" Zeptala jsem se a dotyčný vešel. Faaajn. Zavřel za sebou dveře a až teď jsem viděla že to byl Dan.
,,dobré ráno " vytáhla jsem ze skříně šedou sukni a černou crop-top mikinu.
,, dobré ráno, ako si povedala že pôjdeš na ten nákup tak pôjdem s tebou " usmál se
,, dobře " usmála jsem se taky a ze skříně jsem vytahla Vansky. Z šuplíku jsem ještě vytáhla podkolenky a Oblékla jsem se.
,, co koukáš? " zeptala jsem se Dana který seděl na židli a koukal na mě jako na zjevení
,,nekoukám " usmál se. Vyčesala jsem si vlasy do culíku a nechala jsem spadnout dva prameny.
,, můžeme? " Otočila jsem se na  Dana.
,, jop" kývl a my jsme vyšli. V Pardubicích se dobře orientuju takže jsem zjistila že máme o dvě ulice dál Tesco. Dan vzal košík a my jsme šli nakupovat.

Právě jdeme se 4 taškama domů a já si koupila svoje oblíbené mini marshmello.
,, se divím že jsi vstával tam brzo aby jsi se mnou šel nakoupit" zasmála jsem se
,, Nemohol som spať a napriek tomu musím pomôcť slečne s nákupôm,  nie?"  Zasmál se
,, oh, jistě ty gentlemane " otevřel dveře od bytovky a následně od bytu. Měli jsme snad všechno. Dokonce i suroviny na připravení sushi.

,, chceš pomocť alebo to zrobíš sama?" Zeptal se Dan. Bylo půl jedenácté.
,, nee dobrý to zvládnu " usmála jsem se
Klukům jsem ke snídani namazala pomazánkovým máslem chleba a posypala jej pažitkou. Nákup jsem uklidila, vyskočila jsem na linku a sama jsem si půlku onoho chleba dala. Dan přišel a byl znovu převlečený.
,, a o koľké pre teba príde tá Chardly?"
,, psala že ve 2 bude tady. Takže ještě uvařím oběd a půjdu se obléct " usmála jsem se a dala jsem se do vaření oběda. Rozhodla jsem se že to budou špagety Carbonara. Už jsem je měla skoro hotovo když Hasan s Kamilem přišli.
,, dobré ráno " pozdravil Hasan s Kamilem
,, Bentley, nechystej nám oběd, my s Kamilem půjdeme do studia." Řekl Hasan. Otočila jsem se na ně.
,, tak vám to zabalím sebou, protože jsem ho právě dodělala" Otočila jsem se zpátky k lince a dala jim do krabičky.

,, prosím " Podala jsem jim jejich oběd v krabičkách a Danovi jsem naložila na talíř. Zbytek Špaget jsem dala do krabičky a následně do lednice. Šla jsem do pokoje se tedy chystat. Oblékla
Jsem si světle modré riflové kraťasy do kterých jsem si zastrkala černý nátělník. Vzala jsem si k tomu ještě hnědou tenkou mikinu a sluneční brýle.  Zrovna když jsem si obouvala tenisky a na posteli mi začal vybrovat mobil. Volala mi Char.

,, Ano Char?" Řekla jsem do telefonu.
,, hele nemohla jsem brát auto tak tam půjdeme pěšky asi. Nevadí? " Zeptala se provinile.
,, v pohodě, můžeme " zasmála jsem se
,, no jakože už jsem jen jednu ulici od té adresy. Tak vycházej ty líné prase" zasmála se.
,, už letím " zakopla jsem a spadla jsem
,, neleť do opravdy ty tele" začala se smát.
,, už jdu tak papa" řekla jsem jí a hovor položila.

Šla jsem Danovi oznámit že tedy jdu a šla jsem pryč. Char už stála před bytovkou a netrpělivě podupávala nohou.
,, no už jsi tady" spráskla rukama a nadšeně vyskočila.
,, jasně, vzhůru do Třebosic " objala jsem ji kolem ramen.

,, Třebosice " přečetla jsem název na ceduli na začátku města.
,, tak tedy na dětské hřiště? " zeptala jsem se Char
,, na dětské hřiště " potvrdila

Když jsme byli na začátku chodníku v hřišti strnula jsem.
,, je tu mě, až moc známých lidí " dloubla jsem do Char
,, no a co? Alespoň můžou žárlit jaká jsi kočka, pojmenuj mi je " mrkla na mě.
,, takže támhle v houpací sítí sedí Jakub, Michal a David to jsou takový ti dědinští všudebylci, Michal se mi líbil, v šesté třídě. A támhle v altánku sedí Kateřina s Laurou, dvě takové mrchy " zapřela jsem se jí o rameno.
,, uhmmm, tak kam půjdeme?" Kývala se zájmem
,, no já nevím " pokrčila jsem ramenami
,, tak jdeme na ty dvě malé hrazdy za sebou" řekla a se smíchem se k ní rozběhla. Přišla jsem k ní, věci jsem si hodlá na zem a za nohy jsem se pověsila o hrazdu. O a se smíchem udělala to samé.
,, hlavně nehoď hubu. " smála jsem se jí. Ona se plácla do čela a svěsila se dolů.

,, nooo taaakže co máš nového? " zeptala se a podala si mobil.
,, noo rozešel se se mnou Dominik" vykulila na mě oči a kývla ať pokračuju
,, a přestěhovala jsem se ke kámošům a teď ty"
,, hmm zajímavé, takže třeba já jsem zjistila že kamarádka která jsem říkala všechny tajemství je hrozná mrcha a drbna, takže už to není moje kamarádka " vyprskly jsme smíchy.

Po 4 hodinách které utekly jako voda a na mě a Char se dívali jak ti kluci tak holky jsme se rozhodli debutovat o tom jak půjdeme domů.

,, když mě se nechce pěšky " smála se Char s kyselým výrazem.
,, no vzhledem k tomu že je sedm, ani jedné se nám nechce jít pěšky a už snad víc jak 4 hodiny tu vysíme hlavou dolů tak nevím, co budete dělat" chytli jsme znovu záchvat smíchu.
,, nebo můžu zkusit zavolat Danielovi " zasmála jsem se a viděla jsem jak se Michal a David, Kateřina a Laura divně zašklebili.
,, joo, zavoleeeej" přestala se smát. Vzala jsem mobil a vytočila jsem Danovo číslo. Přišplhala jsem pomalu k Char abych to nemusela dávat na hlasito.

,, Áno Ben? "
,, ahoj Dane, no víš, ehm. Nechceš si pro mě přijet? "Usmála jsem se nevinně na Char.
,, nooo dobre, kde si? "
,, uhm v Třebosicích na hřišti" snažila jsem se nesmát.
,, okey do 15 minút som tam" řekl a hovor típl.

Odšplhala jsem od Char schovala si mobil. Vyšplhala jsem tak abych si mohla sednout a nohy si natáhnout na druhou hrazdu. Chardly udělala to samé.
,, moje hlava" chytla se jednou rukou za hlavou, tou druhou se držela hrazdy.

Známá crew/milion+ FFKde žijí příběhy. Začni objevovat