,, nooo?" zopakoval mou předešlou větu.
,, nedávno jsem si koupila šampon na vlasy je to jako barva, černý, co takhle kdybych se mírně změnila? Ale musel by jsi mi asistovat" udělala jsem psí oči.
,, dobře dobře, budu ti asistovat ale vlasy barvit neumím takže se na tebe budu muset jenom koukat" usmál se nadšeně.,, jdem?" byl nadšenější než já. Šla jsem do pokoje kde jsem si vzala dvě balení smývací černé barvy, Hasan utíkal za mnou jako štěně. Převlékla jsem si triko abych ho mohla zašpinit.
,, zařídila jsi si to tu hezky" skočil mi do postele. Vzala jsem si šampon, kelímek a mobil do jedné ruky a tou druhou tahala Hasana do koupelny. Stoupla jsem si k umyvadlu a šampon jsem začala mýchat. ,, a za jak dlouho se ti to smyje?" měla jsem onen šampon zamíchaný. ,, Mělo by do půl roka." začala jsem si šampon nad vanou dávat na vlasy.,, hotovo" řekla jsem po tom co jsem půl hodiny v kleče patlala šampon na hlavu.
,, ještě půl hodiny počkat a hotovo" usmála jsem se se štěstím na Hasana.
,, co si potom udělat pižamovou párty?"
,, jo a půjdeme do obchodu s maskou v spacím overalu a papučkách?" Podívala jsem se prosebně.
,, já nemám spací overal" zasmál se
,, nevadí, půjčím ti, pojď" utíkala jsem do pokoje. Musela jsem ale pomalu, protože jsem okolo ramen měla ručník aby mi vlasy moc nepatlaly triko.,, asi ti půjčím pandu" řekla jsem se smíchem a overal Pandy jsem vytáhla.
,, běž se převléct" řekla jsem a přemýšlela jsem jaký si vezmu já. Nakonec jsem zvolila lišku. Vytáhla jsem ještě dvě masky ale to už se Hasan vrátil.Šla jsem si smýt vlasy. Vyfoukala jsem si je, což bylo rychlé, když se mi snažil Hasan pomoct. K své přeměně jsem dodala ještě brýle a Hasan dodal:
,, ty jsi teď úplně jiný člověk "Brýle jsem si sundala, nepotřebovala jsem je.
,, mám tu melounovou slupovací nebo černou slupovací.." dívala jsem se na popis, on si mezitím dal čelenku.
,, dej mi černou " řekl a lehl si. Přisedla jsem si k němu jenže se mi to špatně patlalo.
,, já nevím jak si k tobě sednout" měla jsem sotva natřené čelo.
,, klidně pojď obkročmo" usmál se a já tak tedy udělala. Masku jsem mu celou namazala na obličej. Pak jsem ji namazala ještě sobě.
Podala jsem mu papučky a oba jsme si je nazuli.
,, platím"
,, Ale to nemůžeš.." snažila jsem se mu to rozmluvit.
,, to máš na uvítanou " usmál se
,, hm dobře " usmála jsem se.Nakoupili jsme kde jakou hovadinu a už ležíme u mě v posteli a ládujeme se jídlem.
,, máme to dobrý " zasmála jsem se a Hasan taky.
,, ani nevíš jak by jsi mi chyběla kdyby jsi se odstěhovala někam daleko" objal mě.
,, já vím ale uvědomuju si to až teď" objetí jsem mu opětovala.,, jdeme do obýváku si něco zahrát?" Nabídnul mi
,, jop pojďme "
Hasan mi ležel na břichu a Hráli jsme Fifu.Když se nám zapínala, tak jsem stíhala psát Char.
Pusena:
Tak co říkáš na mou přeměnu? 😂
Char Bonbonek:
Omggg tobě to mega slušíPusena:
DěkujuKdyž jsme dohráli tak já už usínala. Hasan mě vzal do náruče a odnesl mě do pokoje. Zakryl mě a chtěl odejít ale já si ho za ruku přitáhla zpět. Lehnul si za mnou a já si na něj lehla obkročmo. Takhle jsme usli a spali až do rána.
,, Dobré ráno " usmál se Hasan
,, Dobré " přitulila jsem se ještě víc k němu. Ano, sice jsem se nedávno rozešla s Dominikem a s Hasanem jsem jenom kamarádka ale však se nic nestalo.
Odebrala jsem se z Hasanova objetí, učesala jsem se a sedla jsem za stůl. Otevřela jsem počítač a Podívala se na věci co budu muset mít ve škole atd.
ČTEŠ
Známá crew/milion+ FF
Fanfic,, Mami?" ,, Ano broučku? " ,, Řekneš nám jak jsi se seznámila s tatínkem? " ,, Víte, to je na dlouho.." ,, Prosím" zaprosili obě moje děti. ,, Jo, to začalo jednoho dne..." Všechno jednou začíná... Cover od nejůžasnější @Natys_0003