,, ví vůbec kdo je Dominik? " zasmál se Yzo
,, ne a tuhle borku co mi volala nenávidím"
,, jaj" zasmál se. Vstala jsem, kluci ještě někteří jedli a tak jsem začala umývat nádobí. Za chvilku mě objal ze zadu s tím že kluci se přemístili do obýváku. Začal mi na krku dělat malé modřinky. Spíše bych řekla že sakra hodně velkej cucák.
,, aby věděli že jsi moje" usmál se Nik na svoji práci. Ještě mě políbil a šel zpět za klukama.
Když jsem přišla do obýváku tak jsem pozbírala nádobí a zanesla ho do dřezu, hned potom jsem se vrátila zpět do obýváku.
,, jdeme teda do studia? " zeptal se Kuba když si všiml že jsem přišla.
,, Joo",, já som hroch, já som hroch" smála jsem se po cestě do studia.
,, a preto Nemám chobot " smál se se mnou Kamil.
,, choboty, choboty, majú len kokoti" zpívali jsme spolu se smíchem. Vytáhla jsem si cíga a zapálila si.
,, sceeeeeš? " skočila jsem za Nikem s napůl vykouřenou cigaretou a ten si ji ode mě převzal. Pomalu jsem se zezadu připlížila k Hasanovi a s velkým baf jsem ho chytla za ramena.
,, ty vole jsem se tě lekl"
,, to máš za to v tom obchodě " zasmála jsem se mu. Vešli jsme do studia. Sedli jsme si a okolo Nika se začala motat nějaká holka kterou jsem neznala. Pustila jsem si do sluchátek písničky. Po chvilce odešla. Hrála mi sám že které jsem si zazpívala jen kousek.
,, ... Já neposlouchal nikoho a spadnul jsem na zem, ksichtem přímo o beton a Zapomněl jsem, to co pamatovat bych si chtěl a pak jen slyšel a pak jen slyšel jsem : Niku ty jsi na hlavu? Niku ty jsi neslyšel? Niku máme obavu. Niku ty jsi nepřišel... "
Další mi naskočilo zítra. To už jsem si zpívala celé. Pustila jsem si jen pár písniček a poslouchala jsem ještě deset minut po tom co ta holka odešla.
,, ...vděčnej za novej den, vděčnej za nový ráno za tu námahu to stálo. Vděčnej za novej den, Na to jak žít nemám návod, miluj mě nebo nenáviď. Stejně mě nezajímá to..." když jsem si dozpívala písničky tak jsem si sluchátka sundala.
,, Bentley..."
,, áno? "
,, za prvé spievaš úžasne a za druhé odkedy hovoríš po slovensky...?" ptal se Daniel.
,, díky, jen tak " usmála jsem se
Zazvonil mi mi mobil, zase.
,, kurwa proč mi furt někdo volá" řekla jsem před tím než jsem telefon vzala.
,, u telefonu Bentley Claudie Tateová [:Tejtová:] přejete si?" řekla jsem do telefonu.
,, dobrý den slečno Tateová tady ředitelka Gymnázium v Pardubicích, chtěla jsem vám oznámit že zítra na vás bohužel čeká třičtvrtletní zkouška z odstavce 9,10,11 a 12. Dostavíte se?"
,, dobrý den paní ředitelko, stoprocentně se dostavím."
,, to by bylo vše, na shledanou. "
,, na shledanou" telefon jsem položila.
,, tak ale ať táhne do piče " učebnice si beru se bou takže jsem se ve studiu mohla učit.
,, kto to opäť Bol?" zeptak se se smíchem Daniel.
,, ředitelka zítra píšu test ze 4 odstavců neplánovaně, přej třičtvrtletní práce "
,, tri co?" zeptal se, jo aha no slovenština.
,, školný rok se dělí na 2 polovice. No a 4 štvrtiny takže teď bude 3 štvrtina takže Tri štvrť letná." usmála jsem se a on pokyval hlavou.,, neumíte někdo trestní právo? Páč vím že z toho zase hovno umím" prohlásila jsem po půl hodině šprtání se toho.
,, ne " řekli se smíchem jednohlasně všichni.
,, tak dobře no" zasmála jsem se taky. Popadla jsem telefon a šla na ig.
Uživatel/ka Goldcigo poslal/a zprávu
/goldcigo/
Copak princezna žárlila?
/_Bentleey_/
Žárlil by jsi ty kdyby se okolo mě začal někdo motat?
/goldcigo/
Ne protože vím že jsem lepší.
/_Bentleey_/
Hmmm, zajímavý, takže když si začnu všímat Daniela tak nic dělat nebudeš?
/goldcigo/
Takže se ti líbí Daniel jo? Tak potom tohle nemá cenu když se ti líbí Daniel
/_Bentleey_/
To jsem neřekla, ale když myslíš..Sebrala jsem si svoje věci a šla si sednout na střechu. Sedla jsem si a vytáhla krabičku zlatých Marlboro. Otevřela jsem ji a jedno si vytáhla. Zapálila jsem si a koukala na západ slunce. Po chvíli za mnou někdo přišel a já se modlila aby to nebyl Nik. Mé přání se naštěstí vyplnilo.
,, co se stalo? " zeptal se mě Viktor.
,, rozešel se se mnou"
,, Nik? "
,, jo"
,, proč? "
,, prej když miluju Daniela tak to nemá cenu. Problém je v tom že já to neřekla. Aby jsi to lépe pochopil na" vytáhla jsem mobil ze zadní kapsy od Džínů a najela na náš chat.,, jo takhle no, myslím že se dáte dohromady zpátky snad zase " usmál se na mě povzbudivě.
,, snad" usmála jsem se se slzami v očích a on mě obejmul, objetí jsem opětovala a rozbrečela jsem se naplno. Po chvíli jsme šli zpátky za klukama.
,, tys brečela? " zeptal se mě Radek
,, jo, proč?"
,, to bych se měl ptát spíš já " odvětil mi
,, jo tak jestli se na to plánuješ zeptat tak to nezkoušej páč ti neodpovím, promiň" vyhrkla jsem že sebe a objala ho načež on mi objetí opětoval. Po chvíli jsme se odtáhli a já usedla na sedačku. Cinkl mi mobil a já ho otevřela s tím že mi přišla zpráva na Instagram.Uživatel/ka Viktorsheen poslal/a zprávu
/Viktorsheen/
Dobrý?
/_Bentleey_/
Je to lepší ale děsí mě co bude když pojedu s ním na byt.
/Viktorsheen/
To bude dobrý, když tak mi napiš nebo zavolej a já pro tebe přijedu.
/_Bentleey_/
Děkuju moc sa taký se bojím z toho co bude ve škole, jak to dopadne.
/Viktorsheen/
Jsi chytrá holka to zvládneš
/_Bentleey_/
Budu ti věřit 😂Podívala jsem se na Viktora a ten se na mě usmál, úsměv jsem mu oplatila.
Uživatel/ka Goldcigo poslal/a zprávu....
/goldcigo/
Takže teď se kurvíš s Viktorem?
/_Bentleey_/
Za 1) Dominiku, s nikým se nekurvím
Za 2) Viktor je pouze kamarád, to nemůžu mít ani kamarády?
Za 3) tím chceš říct že jsem se s tebou kurvila? Fajn
Za 4) sám jsi napsal že to nemá cenu i když já tě miluju.
A poslední bod za 5) tím jsi řekl že jsem kurva, když mám kamarády, to si už jen tak nezlepšíš lusknutím prstu./Viktorsheen/
Psal ti?
/_Bentleey_/
Jop
/Viktorsheen/
A co? Omluvil se ti?
/_Bentleey_/
Myslím že to že se mnou nemluví vůbec a probodává mě pohledem svědčí o tom že ne. Jinak se prej kurvím teď s tebou 😂
/Viktorsheen/
Takže jsi se předtím Kurvila s ním 😂?
/_Bentleey_/
Nevím ale taky jsem mu to napsala 😂 jsem tak mladá a už mě nazvali kurvou, taky dobrý 😂
/Viktorsheen/
No hele mladá bych neřekl ale jinak bys byla první přirozená kurva 😂,, vy si píšete spolu nebo co? " zasmál se nám Yzo
,, vědma Yzo, normálně jo, jak jsi to věděl?" smála jsem se
,, nooo já vidím, Vidim, vidím hovno " začal se smát.
,, lidičky" stoupla jsem si jako na proslov. Bohužel jsem je zklamala protože žádný proslov nebyl a já si vytáhla vapo.
,, oficiálně " pozastavila jsem se a viděla jak Dominik myslel co jsem chtěla říct. I když neměl vůbec šajnu..
ČTEŠ
Známá crew/milion+ FF
Fanfiction,, Mami?" ,, Ano broučku? " ,, Řekneš nám jak jsi se seznámila s tatínkem? " ,, Víte, to je na dlouho.." ,, Prosím" zaprosili obě moje děti. ,, Jo, to začalo jednoho dne..." Všechno jednou začíná... Cover od nejůžasnější @Natys_0003