9.

215 2 0
                                    

Stiskl jsem ji za ruku. Vypadala jako by spala. Já vím, zní to jak z nějakého zasraného romanťáku ale je to tak.
Pohled Bentley:
Musíš se probrat Bentley. Musíš. On tě potřebuje a ty potřebuješ jeho.
Lehce jsem stiskla ruku, co mě držela. Bolelo to, ale jen minimálně, asi mi dali morfium. Po chvíli jsem otevřela oči a koukla na něho. Jemně jsem se usmála, nešlo to, ale pro něho vše. Zavolal Doktora a něco řešili.
,, kluci se o tebe báli co ti je. Psali to na skupinu ale nemohl jsem se dívat, musel jsem se dívat aby se ti něco nestalo. Strašně jsem se o tebe bál. Říkal jsem ti že půjdu s tebou" koukl na mě ustaraně.
,, to je v pořádku zlato, miluju tě a neboj dostanu se z toho ". Usmála jsem se a on mě líbl na čelo.
,, věci co jsi si nestihla zabalit ti jeli kluci zabalit. Už by jsi to měla mít buď u mě nebo ve studiu."
,, děkuju" zašeptala jsem a přitáhla jsem si ho do polibku.

,, zavoláš klukům?" napila jsem se z poháru, ve kterém byla čistá voda, díky tomu jsem neměla tak sucho v krku a mohla jsem mluvit normálně.
,, jo zavolám na skupinu, stejně jsou úplně všichni ve studiu" odemkl mobil já na obou tapetách viděla naše fotky, kde jsme se mazlili. Musela jsem se nad tím usmát. Hned přes FaceTime vytočil Kubu. Zdvyhl to a kameru nastavil na všechny co tam byli. Oba dva jsme se na ně  jemně usmáli a pozdravili jsme se.  Nějak jsme se bavili o všem, co se mi stalo, co mi kdo udělal a mohli bychom tu být do večera abychom vám mohla říct, na co všechno se mě ptali.                                        ,, a kdy pojedeš domů?" zeptal se Koky.                                                                                                                       ,, to by mě taky zajímalo" usmála jsem se a koukla na Nika.                                                                               ,, no..." odmlčel se                                                                                                                                                                 ,, prej je to hrozné, to všichni víte ale doktor říkal že domů by jsi mohla jít za týden" dořekl svou větu.                                                                                                                                                                                             ,, tak to by mě zajímalo co tady do příští soboty budu dělat" uchechtla jsem se a koukla na Nika.   ,, na mě nekoukej, já tu s tebou budu furt" uchechtl se taky.                                                                            ,, okeey, a co děláte vy, hoši" usmála jsem se                                                                                                            ,, voláme s tebou a někdo nahrává ale nevím kdo ani co" odpověděl na mou kladenou otázku Kuba.            

|time skip|

Je Neděle a Nik tu se mnou je tak jako říkal

|time skip|

Pondělí a furt tady je.

|time skip|

Divím se že ho to baví.

|time skip|

Dneska přišli i kluci. bylo to fajn.

|time skip|

Zítra jedu domů! Konečně! A když říkám domů, tak tím myslím k Nikovi. Miluju ho strašně moc. Je super že je tady se mnou. A vím jak moc ho musí bolet to že tu teď , v tuhle chvíli nemůže být se mnou protože mě vyslýchá policie. Po chvíli zase odejdou a já se znovu můžu přibalit k němu. Jak jsem řekla tak jsem udělala. Ležím klasicky Nikovi v obětí. Je mi u něho nejlíp.

Známá crew/milion+ FFKde žijí příběhy. Začni objevovat