3

294 1 0
                                    

,, moje jebnutá kamarádka "
,, jaj" zasmál se
Najednou mi přišla zpráva z instagramu....
Psal mi Nik.
Uživatel Goldcigo poslal/a zprávu
/goldcigo/
Zlato?
/_Bentleey_/
Anooo?
/goldcigo/
Víš že tě miluju?
/_Bentleey_/
Víš že já tebe?
/goldcigo/
Jo
/_Bentleey_/
Hahaha vtipný Tendo, to se ti fakt povedlo.
/_Bentleey_/
Jak víš můj ig?
/goldcigo/
jsem si zjistil víš?
/_Bentleey_/
Nevím, jdeš na cigo?
/goldcigo/
Budeš se mi potom zase hrát s vlasy?
/_Bentleey_/
Joooo tak pojď

Zvedli jsme se a šli ven.
,, hej kam jdete vy dva? " zeptal se se smíchem Yakubko
,, na cigo" potřepala jsem krabičkou v ruce
,, no jasný, ne že tam budete píchat" začali se smát Yakub spolu s Tomášem
,, ano mami "
Šla jsem za Nikem a sedla si hned vedle něho. Nešli jsme před budovu ale nahoru na střechu. Políbil mě a já spolupracovala. Ruce jsem si spojila za jeho krkem. Po chvíli, když nám došel vzduch jsme se odtáhli. On si zapálil, mě nějak přešla chuť a spolu jsme chvíli seděli na střeše pod tmavým nebem plným hvězd.

,, zaprcali jste si dobře? " zasmál se nám Yakubko
,, vypadám na to??" zeptala jsem se ho nazpátek. Otevřela jsem Instagram znovu když jsem si sedla.
/goldcigo/
Copak
/_Bentleey_/
Nic, pročpak?
/goldcigo/
Půjdeme domů?
/_Bentleey_/
Asi joo

,, kluci my jdem tak ahoj" řekla jsem jim. Přišli mě obejmout.
,, zdar " řekl jim Nik a my jeli domů. Přišli jsme do bytu. Nik se na mě otočil a dlouze mě políbil. Já spolupracovala. Líbali jsme se než jsme přišli do ložnice. Oba jsme se sprchovali odpoledne takže už jsme jen ulehli vedle sebe a v objetí jsme usli.

Další den...
Vzbudila jsem se jako první a šla udělat snídani. Udělala jsem vajíčka a k tomu si pustila písničky. Nik toho v ledničce moc neměl a tak potom budu muset jít nakoupit abych mohla uvařit oběd a pravděpodobně večeři. Nik přišel zrovna když jsem vypínala plotnu a při jeho a yzově písničce spolu.
,, dobré ráno zlato." řekl mi
,, dobré dopoledne" usmála jsem se a on mě políbil.
,, už neprcáte kurvy spolu tak jako jsi zpíval na tracku " zasmála jsem se když jedl
,, je to dobrý ale co víš třeba jo". Nenasrala jsem se ale rozhodla jsem se že budu dělat tak aby to vypadalo že ano. Oblékla jsem si roztrhané jeans a k tomu černé triko které jsem si do jeanů zastrčila. On byl pořád v kuchyni. Popadla jsem peněženku, zakřičela jdu nakoupit nazdar a Třískla dveřmi.

Právě jsem hodila lupínky do plného košíku. Už mi nechybí nic. Kráčím si to tak k pokladně, když na mě bafnou Hasan s Viktorem.
,, ty vole jsem se vás lekla " smáli se mi i tomu jak jsem to rozdýchavala.
,, taky tě rádi vidíme" smáli se dál.
Viktor s Hasanem stali v řadě za mnou.
,,ještě dvoje zlaté marlboro" prodavačka mi je dala a já zaplatila. Se 4 plnými taškami jsem čekala na Viktora a Hasana.
,, a jako že nemáš sebou nika? " zeptal se Viktor
,, ňom ráno jsem si pustila písničky a když hrála spolu tak jsem řekla ale už neprcate kurvy spolu a on mi odpověděl co víš třeba jo, nejsem naštvaná vím že to myslel ze srandy ale schválně skousim a nechám ho perlit" usmála jsem se a Viktor taky. Na půl cestě se oddělil a já za chvíli byla doma. Zamkla jsem za sebou a šla do kuchyně. Nik pořád seděl na stejném místě a koukal do zdi. Přišla jsem do kuchyně, hodila cíga před něho na stůl a vyskládala jsem jídlo. Kdy už jsem měla hotovo tak jsem si sedla Nikovi na klín, objala ho a dala mu pusu. Do polibku se usmál a spolupracoval.
,, půjdu uvařit oběd, zavolej klukům jestli mají co na oběd a kdyžtak je zveme ano zlato? " usmála jsem se a šla vařit. Rozhodla jsem se uvařit kuře na kari a brambory.
,, tak prej přijdou" objal mě zezadu nik když už jsem měla vše hotové. Naložil jsem tedy všem jídlo. Položila jsem poslední talíř, v tu chvíli si mě Nik otočil, vysadil na linku a začal mě líbat.
,, přijde návštěva" šeptala jsem mezi polibky. V tu chvíli někdo zazvonil, Nik se odtahl a já zvedla obočí na znak toho že jsem měla pravdu. Slezla jsem z linky a šla otevřít.
,, zdaaarr" prodloužil slovo Yakubko
,, no ahoj" zasmála jsem se
,, dlouho jsme se neviděli " mrkla jsem se smíchem na Hasana a Viktora.

Teprve chvíli jíme a kluci se o něčem baví. Chvíli bylo ticho a pak na mém obličeji přistál kousek brambory.
,, kterej čůrák" zakřičela jsem se smíchem a otřela si bramboru. Všichni se smáli ale Daniel se snažil nesmát.
,, ty se vážně chceš nechat vykastrovat? " řekla jsem předtím než jsem po něm taky hodila bramboru. On ke mě přišel a začal mě lechtat.
,, přestaaaaaň" smála jsem se a všichni se mnou.
,, princi Niku zachraň mě" řekla jsem se smíchem. On vstal a dělal jakože zakopl. Plazil se ke mě se smíchem a Decky ho táhl zpátky ke stolu. Když Teda Daniel odešel tak Decky pustil Nika a my si zase sedli. Viděla jsem že Nik byl malinko naštvaný tak jsem ho chytla za ruku a propletla jsem si s ním s úsměvem ruce.
,, producenti " odfrkla jsem si se smichem
,, jo kreténi" řekl nik se mnou
,, heeejj" smáli se oba dva
,, pojď sa biť " řekl Daniel
,, pojď na bitku dobytku" řekl Nik začala jsem se smát až jsem spadla že židle. Když jsme se dosmali tak mi začal zvonit mobil a Hasan mi ho hodil do břicha protože jsem furt ležela.
,, měkké přistání " zahlásila jsem a nasledoval nový výbuch smíchu. Číslo mi volalo už po několikáté.
,, anoooo?" řekla jsem chipmunčím hlasem a smálo se dál.
,, co sis fetla čůzo? " zeptala se mě moje kamarádka se kterou se vlastně nebavím ale nenávidím jí .
,, myslím že nič ale možná Dominika proč?"
,, nic nic aleeee nejdeš ven?"
,, nejdu nebo možná půjdu ale ne s tebou už jsem domluvená "
,, a s kým?"
,, s dominikem"
,, a co budete dělat? "
,, to ještě nevím ale myslím že si to dokážeš představit"
,, hmmm zdar "

,, to je kráva" smála jsem se
,, A robí buuu" smál se Kamil.
,, očividně asi ano" smála jsem se s ním...

Známá crew/milion+ FFKde žijí příběhy. Začni objevovat