6. část

34 1 0
                                    

  Nastalo velké ticho. Všichni se přestali prát, když spatřila mladého zrzka hubenější postavy s pychopatickým úsměvem. ,,Prej je po mě sháňka,'' zazubil se na nás.

  Scarecraw vstal poníženě, protože při rvačce prohrával. Ostatní se postavili taky a překvapeně hleděli na Jeroma Valesku.

  Stála jsem u kluků a pozorovala, co má můj idol v plánu. Došel pouze ke stolu a vzal si chipsy. Poté se napil skleničky s avanti. Bylo až k nevíře, co vše se za dnešek stalo... Tohle bylo jako v nějakém divném snu. Přece to jsou postavy ze seriálu, jaktože jsou skuteční?

  Jerome se otočil na nás a usmál se. Asi ho znervózňovalo to ticho, které po jeho příchodu nastalo. Všechny si nás krátkým pohledem přeměřil a zastavil se u Scarecrawa.

  ,,Ale no tak, ještě není čas, abychom to uskutečnili... Čekal jsem, že když si vyberu nějaký zajímavý místo, bude tu alespoň něco zajímavýho, místo toho je tu několik ožralů... Kde pak vězí ten Tetch, splnil oč jsem ho žádal?'' zamrkal Jerome a čekal na odpověď.

  ,,Ano, neselhal,'' odpověděl Scarecraw. Jerome se podíval na zem na ležící kosu a pak na Scarecrawa, dal mu oční signál, aby jí uchopil.

  ,,No je tu celkem nuda, tak to oživíme,'' zívl si ironicky Jerome a ze své kapsy vytáhl pistoli. Začal střílet všude možně. Kryli jsme se navzájem, kryli si obličeje a snažili se uniknout střílení. Ale jakoby nás Jerome jen chtěl postrašit, přece kdyby chtěl, zabije nás hned. Asi to byla jeho předehra. Jerome se u toho náramně bavil. 

  Střílení ustalo, protože začal vyzvánět něčí mobil a to Jeroma rozrušilo. Podíval se na rozsvícenou obrazovku mobilu nacházející na podlaze. 

  ,,Já si to vezmu, je to důležitej hovor,'' ozval se trochu vystrašeně Kápo a popošel směrem k mobilu. Jerome na něj namířil pistoli.

  ,,Už ani krok, jinak schytáš kulku mezi oči,'' názorně mu ukázal na sobě místo možné rány. Kápo poslechl a zůstal stát na místě. Navlíkl si kapuci, protože mu spadla dal ruce vzhůru.

  Jerome se začal velmi řechtavě smát s pistolí stále mířící na vystrašeného Kápu.

   ,,Pé vole, Maxa, zdrhám!'' Michal bleskurychle opustil chatu a Jirka běžel hned za ním. Ale nikdo jiný se neodvážil. Zajímavé bylo, Tetch, Scarecraw ani Jerome se za nimi nerozběhli. Nejspíš nebyli součástí plánu. 

  ,,Děti,'' mávl rukou Jerome a ve vzduchu házel pistolí, kterou chytal zpátky. 

  ,,Co po nás chceš Jerome,'' oslovila ho jsem ho, když jsem sebrala odvahu. Jerome se na mě podíval a přestal se smát, spíš se zamračil.

  ,,Co chci... hm... já bych toho chtěl,'' pokrčil rameny. ,,Můžeš přestat na mě mířit tou pistolí ty psychopate? Si to pojď rozdat, takových trapných zrzků mám za sebou víc něž-''

  ,,Kápo drž hubu! Ty nevíš s kým mluvíš!'' napomenula jsem ho, protože jsem měla strach.

  Jerome si nahlas ironicky zívl. Zase. Při pohledu na Scarecrawa se mi dělalo zle. Stál tam tak, jakoby čekal na rozkaz.

  V tom dovnitř vtrhl Mad hatter Jervis Tetch spolu s Jirkou. Tetch ukázal na Kápu a Jirka držejíc stále v ruce rozbitou flašku šel pomalými kroky ke Kápovi. Ten chtěl začít utíkat, ale v tom mezi ně vstoupil Jerome jako záchranný bod pro Kápu.

  ,,Tetchi, vyřiď svému tlustému sluhovi, ať si nechá zajít chuť,'' hleděl na něj upřeně Jerome. Tetch jako poslušný, loajální kumpán přistoupil k Jirkovi a něco mu pošeptal. Neslyšela jsem co. Jen jsem viděla, jak Jirka k sobě přichází.

  ,,ÁÁááááááá, můj bože co to je,'' začal řvát, když se kolem sebe rozhédl. Jerome chytl záchvat smíchu a Scarecraw přerušil jeho řev svou mluvou.

  ,,Jerome, tak co bude? Přišli jsme pustit anarchii-'' Jerome se přestal smát, zdvihl ukazováček mířící na něj a řekl: ,,Už ani slovo o plánech! Tohle je přísně tajný Scarecrowe, a na začátek neuškodí několik srandiček, že,'' zavrčel a usmál se.

  ,,Ale dobře, už jsme se všichni poznali, jak se sluší a patří. Tamhle toho kapucáka,'' ukázal na Kápu. 

  Kápo se rozeběhl po schodech nahoru, v patách mu byl Jirka a hned za nimi Scarecraw a Tetch. ,,Kápo! Odsud se nedostaneme!'' slyšela jsem Jirku.

  Teď mi došlo, že jsem tu sama s Jeromem. Ten se na mě velmi hnusně usmál a přistoupil ke mně. Byla jsem strachy bez sebe.

  ,,A co s tebou udělám, ty nejsi na seznamu,'' pistoli schoval velmi rychle a místo ní vytáhl malý nůž. Když byl ode mě opravdu kousek, začal mi nožem mávat před očima. Než jsem stačila cokoli udělat, po schodech dolů jsme slyšeli kroky. Byl to Scarecrawe a Tetch, kteří pevně svírali Kápu. Přišli až ke mně a Jeromovi. Jerome nůž schoval, sepnul ruce.

  ,,A teď první kapka odvaru!'' začal se svíjet smíchy, po tom, co to dořekl.

  ,,Pusťte mě! Vy debilové!'' ,,Ale, nebuď sprostý,'' okřikl ho Scarecraw a vypustil na Kápu svůj toxin strachu. ,,Néé!'' řvala jsem a dala si ruku před pusu. 

  Poté bezmocného Kápu pustili na zem. Začal se nekontrolovaně kroutit. Scarecraw, Mad hatter stáli nad ním a Scarecraw se k němu velmi blízko naklonil.

  ,,Pověz, co vidíš?!'' Kápo začal řvát. Svíjel se strachy bez sebe. Bylo to jako hledět na polovičního blázna. Měl strachy otevřenou pusu na maximu, řval, ječel strachy. A já nic nedělala...

  Nevím, co mě to popadlo, ale kopla jsem Tetche do rozkroku. Ten si ono zasažené místo chytl a spadl na zem vedle řvoucího Kápu strachy.

  ,,Tak takhle ne,'' slyšela jsem Jeromův hlas, chytl mě zezadu a přitiskl kapesník k puse, nemohla jsem dýchat, jen jsem pomalu prožívala bezmoc, až jsem ztratila vědomí. 


Another worldKde žijí příběhy. Začni objevovat